回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2008-10-12 09:40 PM  資料  短消息  加為好友 
雷頑駄無

今日終於完成啦











本帖最近評分記錄
dragon24   2014-5-16 07:10 PM  讚好  +1   佳作
alanwhc   2013-10-15 09:25 PM  讚好  +1   一流作品




頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2008-10-13 11:22 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kevincky 於 2008-10-12 09:45 PM 發表
好靚好乾淨

對角好靚!



QUOTE:
原帖由 ANAKIN 於 2008-10-12 10:07 PM 發表
十卜十卜

支持sd

十分漂亮



QUOTE:
原帖由 ~《北極熊》~ 於 2008-10-12 10:15 PM 發表
好靚呀!!sup!!



QUOTE:
原帖由 kkkwong902 於 2008-10-13 12:35 AM 發表
So Nice~

多謝欣賞

QUOTE:
原帖由 紅零斗丸 於 2008-10-12 10:05 PM 發表
上色很正!
係咪噴左半光?

冇上 topcoat 啊  

QUOTE:
原帖由 Carloks 於 2008-10-12 11:16 PM 發表
正正正...等睇埋隻激鬥~~~

隻激鬥 ..... 要等等.... 因為.....





頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2008-10-13 11:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2008-10-12 11:24 PM 發表
有問題,有問題,
點樣先可以mask得咁好,
分色,一D瑕疵都冇.

cut 細d膠紙, 慢慢mask ....

QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2008-10-13 12:57 AM 發表
KC 兄果然利害, 咁快又一隻...    最愛舊款 BB 武者, 讚~!

最愛舊款 BB 武者 ---> 有冇打算整番隻先

QUOTE:
原帖由 本田 於 2008-10-13 01:12 AM 發表
心口位做得好正喎......
GOOD JOB

心口位做得好正喎......  ---> 當然啦, 原裝架麻

QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2008-10-13 01:14 AM 發表
kc兄好利害!!!
woo woo!
好正war!
上色一流!
金屬色好正!

太過獎喇

QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2008-10-13 01:28 AM 發表
YOU ARE THE MAN!!!

多謝, 我等緊睇你隻三國呀

QUOTE:
原帖由 Laion 於 2008-10-13 08:00 AM 發表
好靚呀~
快手d 砌多幾隻bb 啦

砌 舊bb 快唔到呀 .....

QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-10-13 08:19 AM 發表
乾淨利落~

笑到四萬咁口, 有乜鬼主意先 ..

QUOTE:
原帖由 woo 於 2008-10-13 09:00 AM 發表
下隻鳳凰定荒烈驅主?
一set啱啱好

兩隻都唔係  

QUOTE:
原帖由 漆黑天使 於 2008-10-13 09:13 AM 發表
哦哦哦!好正!!特別中意只藍色~



QUOTE:
原帖由 batis_darren 於 2008-10-13 10:08 AM 發表
kc兄做到尼ge sd
真係有d華麗ge感覺

分色好到不得了

好野

謝謝兩位師兄





頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2008-10-15 10:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 勁☆軒 於 2008-10-14 08:27 PM 發表
WOO```好靚仔```用色好正```
想問下KC兄個只藍係點溝架?唔該嗮``

mr.color 65





頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2008-10-15 10:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2008-10-13 02:19 PM 發表

因為仲有另一隻?

你又知 ?   

QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2008-10-15 10:29 AM 發表

對我來講,砌SD,mask真係一件非常痛苦o既事.
下次見面時,拎隻286俾你上色,我真係唔適合玩SD.

其實除在SD. 手辨都要大量 masking..... 我覺得仲大鑊
PS : 拎隻286俾你 --> 多謝先





頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2008-10-16 03:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 叉明 於 2008-10-15 02:08 PM 發表
靓啊~有仲手办既FEEL~好精致



QUOTE:
原帖由 ultraleo 於 2008-10-16 06:40 AM 發表
KC整呢d舊sd真好心機, 上次食飯拎果隻爆流已經阿正, 呢隻都唔例外.

萬謝  

QUOTE:
原帖由 Ben師傅 於 2008-10-15 04:10 PM 發表
非常之有心機的作品∼
依d舊款模型,要貼遮蓋紙都貼死人.
樓主真係有心機.

要貼遮蓋紙都貼死人 --> ok 既, 煩麻小小咁啦

QUOTE:
原帖由 granzon 於 2008-10-15 11:15 PM 發表
上色好細膩
無用手油?



QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-10-15 10:56 PM 發表
唔聲唔聲出隻好野喎  

post 左咪算o羅, 聲乜鬼o咼...

QUOTE:
原帖由 Ambroseya 於 2008-10-16 02:47 PM 發表
咦!! 啱啱入黎, 原來軍事FEEL咁重既KC都有玩SD!!! 正啊!

我自己都唔知點解玩起SD蒞 , 總之係多得某位人兄啦. 不過玩落既感覺都唔錯既.  
btw, 你隻呂蒙肩甲個效果好靚, 可唔可以教我做呀 ?  

QUOTE:
原帖由 io02 於 2008-10-16 02:58 PM 發表
就係呢個生咗勁傳奇嘅兩兄弟~三代目大將軍同埋副將軍出嚟~整得好傳神~好靚~~

乜原來武者講幾代人架, 真係唔知 ....





頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2008-10-27 01:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alanwhc 於 2008-10-25 11:18 AM 發表
VERY GOOD!! 請問腰位是怎樣拉長的?

上身與下身分件後, 在下身加膠板  





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 11:08 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver