回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [其它][原形製作]陰陽電磁俠
光子力
中尉
Rank: 3Rank: 3
繼續努力


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 16054
精華 10
積分 29
帖子 732
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
來自 殖民地星
狀態 離線
發表於 2008-9-18 10:06 PM  資料  短消息  加為好友 
[其它][原形製作]陰陽電磁俠

很久沒有完成的製作了!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
光子力
中尉
Rank: 3Rank: 3
繼續努力


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 16054
精華 10
積分 29
帖子 732
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
來自 殖民地星
狀態 離線
發表於 2008-9-18 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 
陰陽電磁俠



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
光子力
中尉
Rank: 3Rank: 3
繼續努力


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 16054
精華 10
積分 29
帖子 732
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
來自 殖民地星
狀態 離線
發表於 2008-9-18 10:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-9-18 10:09 PM 發表
原來是樓主的頭像的果位戰士..我一直都對他好興趣..但是未見過他...
可能未看過關於他的事啦!
油得好有型..樓主的上色技術好好!
期待下一新作!

謝謝gp01a!

QUOTE:
原帖由 batis_darren 於 2008-9-18 10:10 PM 發表
good coloring skills

謝謝batis_darren!

QUOTE:
原帖由 風聲 於 2008-9-18 10:23 PM 發表
呢隻真係少見~上色唔錯~加油

謝謝風聲!

QUOTE:
原帖由 斯巴達人 於 2008-9-18 10:32 PM 發表
Well done!

由原型到完成,還要噴咁多隻色,真不能不讚一讚!!

謝謝翔兄!舊作反新 希望下隻是全新製作!

QUOTE:
原帖由 kevinchoi 於 2008-9-18 10:36 PM 發表
強者一出,誰與爭風!
做呢個超人時,我都仲好細......

謝謝kevincho!唔敢!唔敢!老餅製作是也!

QUOTE:
原帖由 ice 於 2008-9-18 10:40 PM 發表
係唔係童年時的動漫?點解呢隻無印象?

70年代,麗的放送

QUOTE:
原帖由 PoRtIoN_DeStInY 於 2008-9-18 10:40 PM 發表
唔相信係原型lo

光子力兄嘅技術簡直神乎其技

謝謝PoRtIoN_DeStInY!唔敢!唔敢!

頂部
光子力
中尉
Rank: 3Rank: 3
繼續努力


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 16054
精華 10
積分 29
帖子 732
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
來自 殖民地星
狀態 離線
發表於 2008-9-18 11:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 felix 於 2008-9-18 10:47 PM 發表
十卜 十卜
很利害呀~~~~~



QUOTE:
原帖由 KY 於 2008-9-18 10:54 PM 發表
終於起貨, 可喜可賀.
very 骨.

想近下隻砌菜先定雕人先.......

頂部
光子力
中尉
Rank: 3Rank: 3
繼續努力


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 16054
精華 10
積分 29
帖子 732
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
來自 殖民地星
狀態 離線
發表於 2008-9-18 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小公主 於 2008-9-18 11:08 PM 發表
未睇過呢套野,不過60-80年代初的機械人設計都非常colorful,配件會用粉紅色更加少見~~~


老餅野!老餅野!話時話小弟好欣賞小公主兄搞的SOG齊齊砌!加油!

QUOTE:
原帖由 EXII 於 2008-9-18 11:14 PM 發表
Excellent! Support support
Old cake like me must love this robot

It is a pitty that 速水仁司 version does not have the two robots on the arms, now I can finally see it on mode ...

謝謝EXII!

QUOTE:
原帖由 KY 於 2008-9-18 11:12 PM 發表


更喺砌菜先啦.
話時話小弟想砌架1/72嘅吉田戰機算唔算數



QUOTE:
原帖由 felix 於 2008-9-18 11:18 PM 發表



唔算~唔算~~~唔算~~~~~

我就無所謂!最好任教主砌完吉田戰機再砌菜.........

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 07:53 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver