回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] vp hi-nu 完成75% 已經可以睇到啦!
shamankingyo
軍曹
Rank: 2


UID 27749
精華 0
積分 1
帖子 322
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-29
狀態 離線
發表於 2008-8-13 11:30 AM  資料  短消息  加為好友 
vp hi-nu 完成75% 已經可以睇到啦!

呢件野買左翻黎都已經有一段時間啦,終於等到放暑假先有時間做,第二只GK,怕做得唔好,所以無實時更新,而家將所有進度上傳上黎.....

[attach]224786[/attach]

天线断了,最后修复效果

[attach]224787[/attach]

假組圖

[attach]224788[/attach]

[attach]224789[/attach]

[attach]224790[/attach]

[ 本帖最後由 shamankingyo 於 2008-8-13 11:56 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
shamankingyo
軍曹
Rank: 2


UID 27749
精華 0
積分 1
帖子 322
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-29
狀態 離線
發表於 2008-8-13 11:35 AM  資料  短消息  加為好友 
哈?算系過程掛

頂部
shamankingyo
軍曹
Rank: 2


UID 27749
精華 0
積分 1
帖子 322
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-29
狀態 離線
發表於 2008-8-13 11:36 AM  資料  短消息  加為好友 
唔系掛?外鏈一個都唔得?

頂部
shamankingyo
軍曹
Rank: 2


UID 27749
精華 0
積分 1
帖子 322
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-29
狀態 離線
發表於 2008-8-13 11:37 AM  資料  短消息  加為好友 
post漏左兩張,只有放上黎呢度啦

[attach]224801[/attach]

[attach]224802[/attach]

[ 本帖最後由 shamankingyo 於 2008-8-13 11:58 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
shamankingyo
軍曹
Rank: 2


UID 27749
精華 0
積分 1
帖子 322
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-29
狀態 離線
發表於 2008-8-13 11:52 AM  資料  短消息  加為好友 
上灰圖
[attach]224791[/attach]

[attach]224792[/attach]

開始上色

[attach]224793[/attach]

[attach]224794[/attach]

[attach]224795[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
shamankingyo
軍曹
Rank: 2


UID 27749
精華 0
積分 1
帖子 322
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-29
狀態 離線
發表於 2008-8-13 11:55 AM  資料  短消息  加為好友 
繼續

[attach]224800[/attach]



[attach]224797[/attach]

[attach]224798[/attach]

[attach]224799[/attach]

暫時做到這個程度,感覺實物比照相出來的效果好,不知道為什麽,500W像素手機的效果好像都不是很好,照片總體
顏色偏白,本來紫藍色,出來的顏色變左藍色,照相技術唔得,仲有一個問題就系,面部眼嘅顏色要點上色,噴出黎嘅
效果好似唔系咁好,好難遮蓋,手涂覺得唔系好均勻,請各位大大指點一下......

[ 本帖最後由 shamankingyo 於 2008-8-13 11:57 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
shamankingyo
軍曹
Rank: 2


UID 27749
精華 0
積分 1
帖子 322
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-29
狀態 離線
發表於 2008-8-13 12:08 PM  資料  短消息  加為好友 
天線真的很容易斷,我已經左右都斷過一次,最後都系自己修復

頂部
shamankingyo
軍曹
Rank: 2


UID 27749
精華 0
積分 1
帖子 322
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-29
狀態 離線
發表於 2008-8-13 12:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 peterkeroppi 於 2008-8-13 12:35 PM 發表
隻右手果到有條野,係咪爆左?

邊度啊?

頂部
shamankingyo
軍曹
Rank: 2


UID 27749
精華 0
積分 1
帖子 322
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-29
狀態 離線
發表於 2008-8-13 01:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2008-8-13 12:54 PM 發表
件內部好似未上色.見到米色

系啊,仲有d detail未搞掂

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:00 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver