回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [其他] 新鮮熱辣 Temjin MBV-747 A/c 電腦戰機
ocean
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2099
精華 0
積分 3
帖子 900
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-19
狀態 離線
發表於 2008-8-11 07:45 PM  資料  短消息  加為好友 
新鮮熱辣 Temjin MBV-747 A/c 電腦戰機

呢隻Temjin真係砌到媽媽聲......首先關節活動能力低,
最煩就是水貼....貼0個時又爛,上完幾層光油都係一刮即甩
比佢吹漲....卒之有一半以上水貼冇用到,自己mask左去噴就算...

[ 本帖最後由 ocean 於 2008-8-11 08:25 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
ocean
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2099
精華 0
積分 3
帖子 900
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-19
狀態 離線
發表於 2008-8-12 09:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 The-Old 於 2008-8-11 07:48 PM 發表
好靚呀, 色彩感十足, 樓主應該用咗好多功夫.

過獎了...色彩上因為想鮮色d而多用了螢光色

QUOTE:
原帖由 marckflui 於 2008-8-11 08:10 PM 發表
係咪做動作果陣high花左d地方....可惜 ...

影完相後巳補回油

QUOTE:
原帖由 G_Zeta 於 2008-8-11 08:58 PM 發表
一個字勁!!
你叫我上水貼都想死,
可況係mask左去噴!!
師兄好野..........

雖然mask上色係煩d,不過效果比水貼好多了

QUOTE:
原帖由 popoandrew 於 2008-8-11 10:26 PM 發表
有名的水貼地肉

好靚呀

係呀...仲要每張水貼都要飛邊,因為所有位都係0岩0岩好的...所以臨尾停工左一個月,唔係人都癲

QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-8-12 12:44 PM 發表
上色好有心思,真好心機,效果幾特別,利害!~

不過個人覺得花左少少 !! ~

我都眼花花,個人覺得係katoki專登玩野先設定到隻野可以花到咩層次都睇唔到



QUOTE:
原帖由 本田 於 2008-8-12 01:07 PM 發表
我只可以講兩個字.....
利害

其實件野都好多地方衰左....有待改進

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 04:51 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver