回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] 三仔裸跑 (終於有衫著喇!)
GaryKwan
上尉
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章  
UID 15666
精華 9
積分 29
帖子 1397
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-17
狀態 離線
發表於 2008-5-24 02:26 AM  資料  短消息  加為好友 
三仔裸跑 (終於有衫著喇!)

又整好部龍記新三仔N, 裸跑中, 不日上色
設定為1944年2月意大利安齊他反攻時 HG師的"135"號車




[ 本帖最後由 GaryKwan 於 2008-8-1 03:17 PM 編輯 ]

頂部
GaryKwan
上尉
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章  
UID 15666
精華 9
積分 29
帖子 1397
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-17
狀態 離線
發表於 2008-5-24 02:29 AM  資料  短消息  加為好友 
SM習慣, 自己SF自己坐

頂部
GaryKwan
上尉
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章  
UID 15666
精華 9
積分 29
帖子 1397
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-17
狀態 離線
發表於 2008-5-24 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 victorcw 於 2008-5-24 09:25 AM 發表
超期待!!

咦?會用咩李太???

都係用番kit裡面果條咋..

頂部
GaryKwan
上尉
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章  
UID 15666
精華 9
積分 29
帖子 1397
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-17
狀態 離線
發表於 2008-5-26 05:18 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2008-5-25 09:50 PM 發表
fender 係 VM 既 ?

換得 fender, 做乜咁鬼慳, 唔買埋 basic 套 p/e 換下 d 工具 details o者....

係播, griffon 好似有哂 三號, 四號既炮塔裝甲喎.

其實係懶, 懶得接扣
依家做模型我都係以快手為主, 總之咩都要快, DETAIL既野懶得就懶, 唔係太過份既都唔想花時間攪....香港人既特質, 快餐文化

頂部
GaryKwan
上尉
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章  
UID 15666
精華 9
積分 29
帖子 1397
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-17
狀態 離線
發表於 2008-8-1 03:57 PM  資料  短消息  加為好友 
萬年無UPDATE, 終於得閒更新下
今次上埋少少STEP BY STEP圖 AND 簡單description
1.) 今次就係做呢隻安齊俄戰役既HG師 135號車, 搵左N本書都係得呢幅圖...

2.) 一貫做法, 老田水性上底色, 再係原色調幾隻色出來細化一下

近距離少少可以睇清楚D

3.) 用支00號筆點D AV油做花痕

4.)用放大鏡照過張相, NUMBER似乎係前線人手塗, 跟番張相手塗個NUMBER

5.) 再用00號筆點AV油上CHIPPING

6.) 係D士兵上落車既地方用筆垂直"督" 印番D細既CHIPPING

7.) 同部車加d塵積, 先用田油孕�20開稀, 塗係需要既位置度


8.) 跟著用白電油乾掃下佢(其實方法同FILTER無咩分別)


暫時到依家既效果, 仲未上TURRET SKIRT裡面, 油積, 水積...仲有好多...


頂部
GaryKwan
上尉
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章  
UID 15666
精華 9
積分 29
帖子 1397
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-17
狀態 離線
發表於 2008-8-1 04:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2008-8-1 04:03 PM 發表
又學到嘢


毛兄咪講笑啦, 呢D方法你都好似一早就識架喎....仲洗學....

頂部
GaryKwan
上尉
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章  
UID 15666
精華 9
積分 29
帖子 1397
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-17
狀態 離線
發表於 2008-8-2 09:36 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2008-8-1 09:54 PM 發表
睇左咁多幅圖..... 我最想講...  關 sir 你 d 筆都用得好粗下播.


對於一個用 "噴筆洗筆法"既懶人來講, d筆仲可以保持到咁既狀態, 已經係非常無錯架喇.....

頂部
GaryKwan
上尉
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章  
UID 15666
精華 9
積分 29
帖子 1397
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-17
狀態 離線
發表於 2008-8-2 09:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 victorcw 於 2008-8-1 10:15 PM 發表
好正!!

我打算砌果部3N可以掉落海lu.....

咁哂!?
咁不如掉去我屋企門口啦, 最少唔會比人告亂掉垃圾

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 01:00 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver