回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] [差水貼消光咋! ]災難!瘟疫高達
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-15 10:28 AM  資料  短消息  加為好友 
[差水貼消光咋! ]災難!瘟疫高達

獻出我的第一次

CALAMITY IS HERE !!! 完成了50%
...(呃 ... 路還很長)


我所謂的三重關節




唔知比例上有冇問題呢 ?
上臂 , 小腿 , 背炮 , 都有想過加長 , 唔知大大們認為有冇必要呢 ?
(懶得就懶 )
剛開始不再素組! 呢幾日試過買雙星膠板做加長改做 , 用畢地修洞 , 原來好易 ^^ !

但有樣野想問 :

我冇噴槍 , 應該做唔到陰影吧 ~~ 如果我想做到好似gundam fix 個種效果 , 用幾多隻噴罐先做到 ? 全消光吧 , 步驟又如何呢 ?

現在做緊 SEED 的 CALAMITY , 改左部份關節 , 肩頭改到三重(是叫3重吧?) 身z手 , "z"係三個軸 , 搞到隻野好橫... 好似有點抽像 XDD ...

不知道各位大大對SEED中三小強模型的改造有咩意見 ?
我只找到一個RAIDER 及 兩個CALAMITY的改造作品做參考 , 仍未找到FORBIDDEN的 ....

之前仲有一隻火虎...改到中途半棄置中 XDD

係隔離壇已經問左KOG兄喇 , 不過想有多D意見
大小通吃!!

[ 本帖最後由 Scropio 於 2008-6-16 01:46 PM 編輯 ]

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-15 10:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ketamine 於 2008-4-15 10:30 AM 發表
d相唔清 , 睇唔到

係呀 , 手機相黎
今晚再影

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-15 11:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2008-4-15 10:48 AM 發表
wow, be honest, after resize, very 有氣勢!!!
l luv it!! add oil!!!

改唔改埋小腿好呀?

放工返去修埋個頭佢 .... 磨死人

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-15 12:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2008-4-15 12:23 PM 發表


D相真係有d 朦, 不過如果想整到超級hero feel! 我相信大腳可以再加粗同加長。
小腳緊係要搞啦....下節加長, 後腳瓜"long" 位整大d...or 你啪起埋missing 既件再睇睇先啦!

好 ! 今晚有精神既話再搞 !!
起碼影埋相先 , 但 ... 如果我想加埋SWORD CALAMITY PART件落去 , 但用返近ORGINAL CALAMITY版既配色 , 會唔會好怪呢 ?

但係咁快諗上色 , 好似快左D

我想做到可以換PART(裝) 好似
http://www.l-workshop.com/gallery/calamity/calamity.htm

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-15 01:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2008-4-15 01:04 PM 發表


SWORD CALAMITY 太多人整。不如就整返雙炮 CALAMITY啦, 少人整同而家呢個post 真係一流!

好 !! 雙炮CALAMITY 先致係真正的「災難」 !!
雙劍點都唔貼「災難」之名 !
心口炮我想+網 , 網貴麻?
幾$到 ?


多謝你呀 , 你比左好大動力我的呀 !!

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-15 02:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2008-4-15 01:30 PM 發表



咁要俾心機砌隻好野出黎! BTW, 我想睇睇你膊頭點整3重關節, 麻煩師兄影返d 靚相黎睇睇。
刻片網

太多打算喇 , 我想整埋LED
LED之前都有玩過 , 差在效果點先最靚 ....

我今晚整幅圖出黎講下 我所謂既三重節啦   (其實都幾不討好 , 佔位太大)


係喎 , 環球係指邊度 ? 係咪平D嫁?

[ 本帖最後由 Scropio 於 2008-4-15 02:42 PM 編輯 ]

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-15 09:06 PM  資料  短消息  加為好友 
我所謂的三重關節



素組相


頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-16 01:09 AM  資料  短消息  加為好友 
再更新 !!
加長小腿 , 火箭筒 !!!



頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-16 02:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2008-4-16 10:31 AM 發表
謝謝分享, 我鍾意最後果張..好有氣勢, 唔好爛尾呀..加油!

係!! 知道 一定唔會爛尾 !
得你一個回我POST咋 , 唔通呢部疫病人氣咁差 ?(定係係人既問題 )


依家得返幾樣野搞 , 1.) 重新做背後的排氣口 , (琴晚用0.3膠板試過 , 失敗左 )
                                   2.) 磨滑 , 及可能加DRTAIL
                                    3.) 上色
                                   4.) 水貼....但好像沒有3小強的水貼呢 ..
可能會裝LED (視購買的時間地點而定 )

[ 本帖最後由 Scropio 於 2008-4-16 02:17 PM 編輯 ]

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-16 02:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2008-4-16 02:16 PM 發表


師兄唔好咁介意, 多人回未必代表技術好, 只代表人氣高罷!
水貼, 師兄識唔識用photoshop? 可以自整水貼左搵人代print呀..
e.g 魔鬼先生..etc

識呀 , 仲玩開TIM , 但搵人代PRIINT , 價錢如何呀 ?


呃 , 大大唔好咁客氣啦 , 我新手黎架咋 (第一隻NON素組的), 師嘜鬼兄 Y : )

[ 本帖最後由 Scropio 於 2008-4-16 02:21 PM 編輯 ]

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-16 04:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hum994 於 2008-4-16 02:31 PM 發表
真係好有氣勢
尤其係膊頭~
支火箭砲又係應該加長ge~
個人感覺:
膊頭向下果兩塊野可以短d
手腳可以加厚, 咁先似一部有壓迫感ge砲機
努力努力
期待完成品

好! 今晚改厚隻腳佢 !!!
但係手臂 , 唔知係咩位改好 ...   有冇好提意呀 ?

呀~~聽日interview , 有機會轉正職 , 開心死喇

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-17 04:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 waiting4wt 於 2008-4-16 09:39 PM 發表


唔好咁講! 由你開post到而家小弟都有留意更新o架

小弟都好鐘意依部野~~
少人回可能只係佢比較冷門

師兄你改得幾掂, 正呀! 等睇好野

如果想做勇者feel, 小弟覺得四肢可以再粗大d~ ...

我剛開始玩就玩改比例 , 我都怕浪費左隻野, 我搵左好多資料去做參考 , 先夠膽開始

今晚post下 我用黎參考既web site Y~~

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-17 11:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2008-4-17 05:30 PM 發表



快手, 除左L workshop, 我仲想知你有咩reference site...

搵到有4個reference site , 但其餘兩隻(raider , forbidden )就好少好少 = =

http://scythe.blog.ocn.ne.jp/pho ... /calamitysub_2.html
主要係裙甲 同 知道火筒要改 ...

http://collepla.hp.infoseek.co.jp/cala02.html
指出面形有問題

http://tadaro.hp.infoseek.co.jp/
外形主要參考
參考佢而又做左既...

未做好



跟唔足
搞唔掂

http://www.l-workshop.com/gallery/calamity/workcal.htm
關節就跟佢喇 ~~
但係,唔係好明 ...

pc膠咁樣做到雙重關節咩 ?
唔敢試住 , 因為pc膠短缺

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-22 12:59 AM  資料  短消息  加為好友 
愛死又長又大碌!!!


cut死我 ...

差推進器同電盒未整 ....

突然怕一怕  : 隻野 , 我上色可能出事   我上色麻麻 ..

同埋 , 有改動既所以地方 , 我怕磨唔夠 . 搞到唔平 怕上完色先見到 ...

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-22 09:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2008-4-22 01:47 AM 發表
我都見到有不平位, 整體打磨後噴灰check 下先啦

XDD 原來咁明顯
有排磨

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-28 11:47 AM  資料  短消息  加為好友 
報告下進度先 :
加緊detail (主要是背炮)
心口炮位重做緊 , 唔知用唔用得著 (可能比原本既差 )

但...腰(原本)個關節斷左呀 用白蓋都唔夠力  
點算  , 唔通要痴死佢 ?

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-28 03:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 守護天使 於 2008-4-28 03:04 PM 發表
師兄咁大手術
堅持到唔爛尾已經好厲害
而且改左身體比例擺d pose 都型好多
加油

睇到你個句 , 原來我已經玩大左咁多 XDD

近日進度慢左 , 有好多方面唔知點磨好 , 又用膠版起緊大背炮同胸炮 , 背炮裝左LED , 但... 透左光   ,

仲有麻麻入左醫院 ..... 有幾種癌 可能只可以再看到她一兩個月, 上星期日日放工都去探佢 , 依家自己又病病地 , 所以停 左一陣

其實隻野我仲想追加裝備比佢 , 做到有戰車個種重量感 , 其餘個兩小強個追加裝置大概PLAN好 , 獵殺MA做到好似TR-5咁 , 禁斷 .... 蜘蛛!!

但係 ... 空想味濃

[ 本帖最後由 Scropio 於 2008-4-28 03:29 PM 編輯 ]

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-28 06:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2008-4-28 04:40 PM 發表





唔係玩大左, 應該要再大D

睇到呢個POST. 我想講既就係要小心身體, 花多D 時間去探親人呀, 要珍惜同愛惜所有相處時間, 如果唔係會後悔一世。

模型就慢慢UPDATE LA。如果無IDE同心情唔好, ...

再玩大d就做多兩個version喇 , 1.)普通 2.)sword 非原版 3.)戰車(即full arm)
畫下草圖先
嗯 , 可能熱氣啦 , 有少少作感冒 ....唉 ... 唔想冇左麻麻呀

個軸關節如果都唔夠力 , 洗唔洗挖空(鬆)pc膠

[ 本帖最後由 Scropio 於 2008-4-28 06:38 PM 編輯 ]

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-4-29 11:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2008-4-28 08:38 PM 發表



唔夠力係咩意思? 唔明。
唔好整鬆個PC膠, 鬆左就好難整返緊架啦 !

個軸斷過 , 唔夠力(實) , pc膠轉動時....成個軸轉斷返 ... 之前試白蓋 唔work , 用普通putty 唔work ...
aa膠 ... 今晚再試下夠唔夠實先


係呢 . 噴灰有咩要注意呀? 有冇話邊隻牌子好 , 我將會用噴罐+手油上色...putty灰應該是用水性的吧 ?  
做埋個放電位同個胸炮就可以噴灰睇下有咩執喇 (不過應該仲有排磨...)

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-5-29 05:28 PM  資料  短消息  加為好友 
上左灰喇 , 應該一兩個星期內搞掂
塊面先慘 , 好地地放埋一邊 , 點知有粒香精跌左落去 , 溶左半邊面 ....
塊面由好靚仔唔洗改 , 搞到要改 ... 都算修到 , 但面目(刻線)全非 ... 睇下最接唔接到  , if not  , i may need to buy a new for only that face ...
支炮依家好大支 好長



排氣口新造

....之前講過 . 我麻麻入左院 ... 現在...過左身喇 , 唔捨得 :

[ 本帖最後由 Scropio 於 2008-5-29 05:37 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 10:51 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver