回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] [ 坦克齊齊砌II]72之Leichte SpZug (Steyer K 2670)
mysteltainn
軍曹
Rank: 2


UID 10451
精華 2
積分 28
帖子 339
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-3
狀態 離線
發表於 2008-3-15 02:49 AM  資料  短消息  加為好友 
[ 坦克齊齊砌II]72之Leichte SpZug (Steyer K 2670)

關於呢只嘢嘎歷史同資料.本人所知極少.
只揾到相對應噶線圖.其他師兄有資料嘎.麻煩提供嚇
今次砌只甘嘢都系被東哥所毒
見阿東哥砌72 AFV甘過癮.於是就開咗呢只嘢玩.(其實系怕東哥黎老笠)
但一開工後.又想縮沙.最後同東哥傾掂數.
我做砌 .佢負責上色
[attach]188166[/attach]
[attach]188167[/attach]
[attach]188168[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
mysteltainn
軍曹
Rank: 2


UID 10451
精華 2
積分 28
帖子 339
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-3
狀態 離線
發表於 2008-3-18 10:34 PM  資料  短消息  加為好友 
更新一嚇
用紙粘土做個地臺,一次性筷子做枕木.
[attach]188905[/attach]
放只車仔上去睇睇大效果
[attach]188906[/attach]
車頂因為水口太大 所有細節畀我鏟曬.整返部分.用銅枝屈出車頂天線.
[attach]188907[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
mysteltainn
軍曹
Rank: 2


UID 10451
精華 2
積分 28
帖子 339
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-3
狀態 離線
發表於 2008-3-18 10:47 PM  資料  短消息  加為好友 
跌落去就怕砸親人

頂部
mysteltainn
軍曹
Rank: 2


UID 10451
精華 2
積分 28
帖子 339
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-3
狀態 離線
發表於 2008-3-19 01:17 PM  資料  短消息  加為好友 
原件應該系TPmodel 噶
不過呢件系朋友翻畀我噶翻件.
枕木我都覺得長咗少少.返轉頭執執啦

頂部
mysteltainn
軍曹
Rank: 2


UID 10451
精華 2
積分 28
帖子 339
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-3
狀態 離線
發表於 2008-3-19 05:28 PM  資料  短消息  加為好友 
各位師兄吾好黎毒我......
假如搞到我心痕噶話.真系有可能搭只35出黎

頂部
mysteltainn
軍曹
Rank: 2


UID 10451
精華 2
積分 28
帖子 339
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-3
狀態 離線
發表於 2008-3-21 09:49 AM  資料  短消息  加為好友 
底盤凸釘太肉.全鏟.然後再重新種過
[attach]189462[/attach]
種完後用香烘返成圓頭
[attach]189463[/attach]
車頂加返曬能追加噶細節
[attach]189464[/attach]
然後地臺鋪石頭.枕木.鐵軌(一時揾到到甘細石頭.用泥頭代替)
再種棵草根上去當灌木枝
[attach]189465[/attach]
[attach]189466[/attach]

[ 本帖最後由 mysteltainn 於 2008-3-21 09:50 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
mysteltainn
軍曹
Rank: 2


UID 10451
精華 2
積分 28
帖子 339
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-3
狀態 離線
發表於 2008-3-26 12:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2008-3-25 12:28 PM 發表
咦!你都係東哥D老友?仲係玩1/72?我都係啊!

呢架野我都有,係捷克產品Planet Model,我砌好左N年,不過仲未上色,爛尾!

你架係TP Model黎架?TP出好多野,但係拒番模既技術同材料都好麻 ...

系啊!72嘎AFV其實系第一次玩.
關於原地臺.....個模翻得吾好.叫做勉強見得人
宜家啲枕木大細.實在冇點認真考慮大細.切得跟原件上噶枕木大細就算啦
至於的軌系用膠板自己搭噶.

頂部
mysteltainn
軍曹
Rank: 2


UID 10451
精華 2
積分 28
帖子 339
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-3
狀態 離線
發表於 2008-5-7 08:23 PM  資料  短消息  加為好友 
好耐冇更新.一個工作忙另一個又挂住去砌機.....
壇嘢進喥極慢
啲水跟實物嚴重不符.準備翻工搞過
[attach]200325[/attach][attach]200326[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 02:56 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver