回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 改造中的老虎(渣古2.0骨架)
looklookis
軍曹
Rank: 2


UID 14781
精華 0
積分 16
帖子 331
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-8
來自 粉嶺
狀態 離線
發表於 2007-8-10 08:22 PM  資料  短消息  加為好友  添加 looklookis 為MSN好友 通過MSN和 looklookis 交談 Yahoo!
改造中的老虎(渣古2.0骨架)

一路都無砌過老虎剛剛渣古2.0出了,所以用渣古2.0骨架裝上老虎裝甲.



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




這示我展示模型同製作分享的BLOG
http://looklookis.mysinablog.com/
頂部
looklookis
軍曹
Rank: 2


UID 14781
精華 0
積分 16
帖子 331
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-8
來自 粉嶺
狀態 離線
發表於 2007-8-10 08:27 PM  資料  短消息  加為好友  添加 looklookis 為MSN好友 通過MSN和 looklookis 交談 Yahoo!
一路都無砌過老虎剛剛渣古2.0出了,所以用渣古2.0骨架裝上老虎裝甲.



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




這示我展示模型同製作分享的BLOG
http://looklookis.mysinablog.com/
頂部
looklookis
軍曹
Rank: 2


UID 14781
精華 0
積分 16
帖子 331
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-8
來自 粉嶺
狀態 離線
發表於 2007-8-10 08:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 looklookis 為MSN好友 通過MSN和 looklookis 交談 Yahoo!
一路都無砌過老虎剛剛渣古2.0出了,所以用渣古2.0骨架裝上老虎裝甲.

[ 本帖最後由 looklookis 於 2007-8-10 08:30 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




這示我展示模型同製作分享的BLOG
http://looklookis.mysinablog.com/
頂部
looklookis
軍曹
Rank: 2


UID 14781
精華 0
積分 16
帖子 331
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-8
來自 粉嶺
狀態 離線
發表於 2007-8-10 08:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 looklookis 為MSN好友 通過MSN和 looklookis 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 vv001888 於 2007-8-10 08:32 PM 發表

改番做打直囉播

快則亂,始終唔及你快.





這示我展示模型同製作分享的BLOG
http://looklookis.mysinablog.com/
頂部
looklookis
軍曹
Rank: 2


UID 14781
精華 0
積分 16
帖子 331
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-8
來自 粉嶺
狀態 離線
發表於 2007-8-10 08:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 looklookis 為MSN好友 通過MSN和 looklookis 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ivanyu14 於 2007-8-10 08:34 PM 發表
今年尾會出,可以唔駛改住

我想看腰動力喉同我整有何分別和如何安排.





這示我展示模型同製作分享的BLOG
http://looklookis.mysinablog.com/
頂部
looklookis
軍曹
Rank: 2


UID 14781
精華 0
積分 16
帖子 331
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-8
來自 粉嶺
狀態 離線
發表於 2007-8-10 08:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 looklookis 為MSN好友 通過MSN和 looklookis 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 himhim1993128 於 2007-8-10 08:38 PM 發表
咩係鋼膠???
好大工程呢

其實五金店都有賣張A和B兩樣搓埋修補用.



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




這示我展示模型同製作分享的BLOG
http://looklookis.mysinablog.com/
頂部
looklookis
軍曹
Rank: 2


UID 14781
精華 0
積分 16
帖子 331
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-8
來自 粉嶺
狀態 離線
發表於 2007-8-10 09:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 looklookis 為MSN好友 通過MSN和 looklookis 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 vv001888 於 2007-8-10 08:44 PM 發表

你一開我就入黎睇,之後不斷重新整整,當然啦

多得你入來多謝,2.0肯定會出呀?我用MG MS07B-3,可唔可以幾個一起引用回復





這示我展示模型同製作分享的BLOG
http://looklookis.mysinablog.com/
頂部
looklookis
軍曹
Rank: 2


UID 14781
精華 0
積分 16
帖子 331
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-8
來自 粉嶺
狀態 離線
發表於 2007-8-10 09:22 PM  資料  短消息  加為好友  添加 looklookis 為MSN好友 通過MSN和 looklookis 交談 Yahoo!
家中無野食呀,八號落左未呀,好肚餓呀.





這示我展示模型同製作分享的BLOG
http://looklookis.mysinablog.com/
頂部
looklookis
軍曹
Rank: 2


UID 14781
精華 0
積分 16
帖子 331
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-8
來自 粉嶺
狀態 離線
發表於 2007-8-10 09:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 looklookis 為MSN好友 通過MSN和 looklookis 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2007-8-10 09:22 PM 發表
小弟之前製作老虎時,都考慮過用渣古2.0個骨架....

但出來既效果係整體細左一個碼冇左老虎應有既氣勢

起初我都以為會但我無改件所以都可以接受,vv001888師兄我收到了但我行去搭車都要5,6分鐘,家住粉嶺近沙頭角離開一陣拜拜.

[ 本帖最後由 looklookis 於 2007-8-10 09:47 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




這示我展示模型同製作分享的BLOG
http://looklookis.mysinablog.com/
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:56 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver