回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] 寶馬325 i (無了期更新)
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2007-5-28 11:41 PM  資料  短消息  加為好友 
寶馬325 i (無了期更新)

臨近考試,都係做唔到?d野,
都係做下d表面功夫,
前個幾盒都唔係太好,我想從頭再了解咩叫砌車
so今次依盒可能會耐d,唔好見怪
我係度頭癢堅車身用咩色,
同個條鈴用原裝好定其他,仲布噴黑去好唔好,有跑味d

影住個引擎先,劣品,會有所更改



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2007-5-28 11:44 PM  資料  短消息  加為好友 
打錯字,你地應該睇得明

頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2007-5-31 12:02 AM  資料  短消息  加為好友 
係∼我都研究左好耐先開工,不過都係學業緊要,始終砌模型都係娛樂

頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2007-5-31 12:13 AM  資料  短消息  加為好友 
大家覺得依隻色好唔好睇,我個次係carpark度見到
不過車底仲未完成,車身上左層光油,滲滲下訓著左都唔知,
差d唔洗要



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2007-5-31 11:32 AM  資料  短消息  加為好友 
我試個假組,都唔洗大改,但係好多位要磨,仲有個d轉彎位要咬一咬,
始終都係陳年模糊,都係唔點大修,廢事

頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2007-5-31 11:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ngcheukwai 於 2007-5-31 11:32 AM 發表
我試個假組,都唔洗大改,但係好多位要磨,仲有個d轉彎位要咬一咬,
始終都係陳年模糊,都係唔點大修,廢事

又打錯字 [陳年模型]

頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2007-6-3 10:47 PM  資料  短消息  加為好友 
噴個支噴到喉唔到肺~
要入貨再噴



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2007-6-4 04:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 subaru_168 於 2007-6-3 05:18 AM 發表
小小意見,
bmw來架,唔好加咁多水貼喇..

哥哥,十隻手指都數得到,仲叫多

頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2007-6-4 04:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2007-6-3 04:53 AM 發表

TS - 58 嗎?

係個支光油,明明仲有好多支,但係唔知放左係邊

頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2007-6-10 11:44 PM  資料  短消息  加為好友 
個進度好慢~不過係度唸個車頭蓋碳纖好唔好



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 04:59 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver