回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [其他] Stargate Dog Guard
mon11463
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1146
精華 0
積分 26
帖子 1767
成品數目 26 件
閱讀權限 101
註冊 2003-8-20
狀態 離線
發表於 2007-5-6 11:49 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
Stargate Dog Guard

Stargate Dog Guard 工程進行中

[ 本帖最後由 mon11463 於 2007-5-6 11:55 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




邪惡模型人回歸
頂部
mon11463
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1146
精華 0
積分 26
帖子 1767
成品數目 26 件
閱讀權限 101
註冊 2003-8-20
狀態 離線
發表於 2007-5-6 11:57 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 實Q 於 2007-5-6 11:55 AM 發表



工程進行中-------->你個頭像?

我個頭像





邪惡模型人回歸
頂部
mon11463
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1146
精華 0
積分 26
帖子 1767
成品數目 26 件
閱讀權限 101
註冊 2003-8-20
狀態 離線
發表於 2007-5-6 11:58 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 Toppo 於 2007-5-6 11:56 AM 發表
路過






邪惡模型人回歸
頂部
mon11463
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1146
精華 0
積分 26
帖子 1767
成品數目 26 件
閱讀權限 101
註冊 2003-8-20
狀態 離線
發表於 2007-5-6 12:03 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 斯巴達人 於 2007-5-6 11:59 AM 發表
正!香港好少人用呢D題材!

仙人.....我重有隻法老王要搞......





邪惡模型人回歸
頂部
mon11463
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1146
精華 0
積分 26
帖子 1767
成品數目 26 件
閱讀權限 101
註冊 2003-8-20
狀態 離線
發表於 2007-5-6 12:09 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 Toppo 於 2007-5-6 12:08 PM 發表
咁勤力攪咁多野呀

身痕





邪惡模型人回歸
頂部
mon11463
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1146
精華 0
積分 26
帖子 1767
成品數目 26 件
閱讀權限 101
註冊 2003-8-20
狀態 離線
發表於 2007-5-6 02:27 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
隻銅色好正啊!靚靚!  

thx la 光兄

QUOTE:
好多線啊..

係好多...好多...好多

QUOTE:
好正呀!係手 定塑料模型,在那裡有得賣?

塑料模型,我都搵左好耐...d盒係朋友比

QUOTE:
過路....



QUOTE:
咁快就上左色...



QUOTE:
原帖由 akatwins 於 2007-5-6 01:53 PM 發表
d色好靚好自然好似好好玩咁啵
mon兄乜你唔係想玩14咩

thx..14我驚搞吾電

QUOTE:
正呀! Stargate初期都ok好睇...  

thx la....D隻係電影版





邪惡模型人回歸
頂部
mon11463
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1146
精華 0
積分 26
帖子 1767
成品數目 26 件
閱讀權限 101
註冊 2003-8-20
狀態 離線
發表於 2007-5-6 02:37 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 ^_^ 於 2007-5-6 02:34 PM 發表
~~~~上色~~

吾記得左





邪惡模型人回歸
頂部
mon11463
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1146
精華 0
積分 26
帖子 1767
成品數目 26 件
閱讀權限 101
註冊 2003-8-20
狀態 離線
發表於 2007-5-8 07:32 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
係唔係法老王係外星人個套?




[quote]
Wow! 是否全手油
[/quote

吾係全手油.....





邪惡模型人回歸
頂部
mon11463
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1146
精華 0
積分 26
帖子 1767
成品數目 26 件
閱讀權限 101
註冊 2003-8-20
狀態 離線
發表於 2007-5-10 12:44 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2007-5-8 08:54 AM 發表


嘩,正~~
等睇XDD

呢隻有無跟埋支吉吉ga?支戟設計都好正

有...不過未整

QUOTE:
原帖由 哈廸斯 於 2007-5-8 09:36 AM 發表
大隻版主
hehehee...我鍾意法老王多d!!

ANYWAY! 等睇好野!

法老王係下次既目標...不過係遲d





邪惡模型人回歸
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 02:02 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver