回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] ZGMF-X23S SAVIOUR GUNDAM (not finsih)
yeung
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2444
精華 0
積分 130
帖子 870
成品數目 130 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-5
狀態 離線
發表於 2007-5-5 09:13 PM  資料  短消息  加為好友 
ZGMF-X23S SAVIOUR GUNDAM (not finsih)



[ 本帖最後由 yeung 於 2007-5-6 08:43 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




H - Honest 誠實
A - Appreciate 欣賞
P - Positive 積極
P - Present 活在當下
Y - Young 年青
頂部
yeung
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2444
精華 0
積分 130
帖子 870
成品數目 130 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-5
狀態 離線
發表於 2007-5-5 09:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2007-5-5 09:14 PM 發表
咁多個星期無上黎,都認唔出你個主題囉....

牛兄..好掛住大家呀..早排好忙...而家先有d時間上網~~





H - Honest 誠實
A - Appreciate 欣賞
P - Positive 積極
P - Present 活在當下
Y - Young 年青
頂部
yeung
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2444
精華 0
積分 130
帖子 870
成品數目 130 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-5
狀態 離線
發表於 2007-5-5 09:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kyo353 於 2007-5-5 09:15 PM 發表
又有新野@@
呢隻係1/144定1/100??
同埋左邊膊頭個2條白線係??

1/144 HG.. 兩條線...裝飾下咁囉..效果係唔係好差...





H - Honest 誠實
A - Appreciate 欣賞
P - Positive 積極
P - Present 活在當下
Y - Young 年青
頂部
yeung
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2444
精華 0
積分 130
帖子 870
成品數目 130 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-5
狀態 離線
發表於 2007-5-5 09:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 stevewan 於 2007-5-5 09:36 PM 發表
雙白線...請勿切線...

小心駕駛..





H - Honest 誠實
A - Appreciate 欣賞
P - Positive 積極
P - Present 活在當下
Y - Young 年青
頂部
yeung
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2444
精華 0
積分 130
帖子 870
成品數目 130 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-5
狀態 離線
發表於 2007-5-6 08:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2007-5-6 11:17 AM 發表
又幾好喎
不過係第一張果度睇到d黑色好似唔平均既?

1d20 兄, 真眼利, 我用左好少既開油水抹完就變成咁~~~~~





H - Honest 誠實
A - Appreciate 欣賞
P - Positive 積極
P - Present 活在當下
Y - Young 年青
頂部
yeung
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2444
精華 0
積分 130
帖子 870
成品數目 130 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-5
狀態 離線
發表於 2007-5-6 09:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2007-5-6 08:33 PM 發表


會唔會再噴過

噴左消光..而家唔係好覺啦





H - Honest 誠實
A - Appreciate 欣賞
P - Positive 積極
P - Present 活在當下
Y - Young 年青
頂部
yeung
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2444
精華 0
積分 130
帖子 870
成品數目 130 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-5
狀態 離線
發表於 2007-5-6 11:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2007-5-6 09:36 PM 發表
隻紅色用左深色做底色

反而頭一張相膊頭隻淡紅好d啵

龍兄, 已用淡紅打左高光啦





H - Honest 誠實
A - Appreciate 欣賞
P - Positive 積極
P - Present 活在當下
Y - Young 年青
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 02:02 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver