回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
catboy811
軍曹
Rank: 2


UID 11660
精華 0
積分 13
帖子 346
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2007-4-12 05:01 PM  資料  短消息  加為好友 
當年小時所整的太陽神

估唔到咁多件後找回出來又有另一風味
回想當年我好似中 2 左右就整左呢隻野到now^^

[ 本帖最後由 catboy811 於 2007-4-12 05:22 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
catboy811
軍曹
Rank: 2


UID 11660
精華 0
積分 13
帖子 346
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2007-4-12 05:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 齋胡 於 2007-4-12 05:05 PM 發表

=口=.....好...好大

唔好講小佢大隻過一隻pg rx78-2 但佢係sd gundam...........

頂部
catboy811
軍曹
Rank: 2


UID 11660
精華 0
積分 13
帖子 346
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2007-4-12 05:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CKT 於 2007-4-12 05:08 PM 發表
歷史遺產

講得好有d開始覺得自己好老了..........

頂部
catboy811
軍曹
Rank: 2


UID 11660
精華 0
積分 13
帖子 346
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2007-4-12 05:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2007-4-12 05:11 PM 發表

呢隻野值錢啦

又幾值錢=0="有人要我賣比佢 家中冇位(講笑)

頂部
catboy811
軍曹
Rank: 2


UID 11660
精華 0
積分 13
帖子 346
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2007-4-12 05:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2007-4-12 05:18 PM 發表


好值錢嫁……

.....................有幾多錢

頂部
catboy811
軍曹
Rank: 2


UID 11660
精華 0
積分 13
帖子 346
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2007-4-13 01:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JasonWilliams 於 2007-4-12 07:17 PM 發表
正野~
小弟之前都搵過,
佢值3千6百個大洋
小弟得隻同佢合體ge飛機

=0="""'3600......................................唔好嚇我
我記得以前買好似3xx不過10幾年前.......

頂部
catboy811
軍曹
Rank: 2


UID 11660
精華 0
積分 13
帖子 346
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2007-4-14 01:36 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kingseven 於 2007-4-13 02:36 PM 發表
N年前機界都有講   如果小弟當年有$$$都會買

p.s. 黃金神 是否  之前   騎士高達  和 撒旦高達  合體 的那隻金色高達?

唔知道算唔算係
因為果隻叫超越之龍
但黃金神又係同一個樣=0="好亂了

頂部
catboy811
軍曹
Rank: 2


UID 11660
精華 0
積分 13
帖子 346
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2007-4-14 03:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Beelzebumon 於 2007-4-14 03:14 AM 發表

騎士同撒旦合体變超越之龍, 之後進化過絃次, 變成呢隻
黃金神係超越之龍(頭位)同佢隻守護獸(雙頭龍個身)合体而成, 全身金色

你呢隻係換走左超越之龍, 放左太陽騎士上去

QQ 因為我買唔到黃金神話套漫畫我都好想知道係點來
終於知道了=0=

頂部
catboy811
軍曹
Rank: 2


UID 11660
精華 0
積分 13
帖子 346
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2007-4-15 05:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hassaway 於 2007-4-14 06:44 PM 發表
部野好大啊~~我未見過呢部機...
點解好似睇落咁新既??係咪好好咁收埋佢啊??@@"

唔新了,我都PAK左佢成10年以上了但好彩D電鍍冇點氧化反而D點紙就有小小

頂部
catboy811
軍曹
Rank: 2


UID 11660
精華 0
積分 13
帖子 346
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2007-4-16 04:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 混沌 於 2007-4-16 01:43 AM 發表
唔緊要,好養眼價啦…
不過lee度有無黃金神?

隻太陽神你見到有既外甲全取下之後就回復成黃金神

頂部
catboy811
軍曹
Rank: 2


UID 11660
精華 0
積分 13
帖子 346
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2007-4-16 04:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 torchicegg 於 2007-4-16 01:45 AM 發表
e隻野幾$?????

10幾年前約3xx左右

頂部
catboy811
軍曹
Rank: 2


UID 11660
精華 0
積分 13
帖子 346
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2007-4-19 02:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 大貓 於 2007-4-16 11:29 PM 發表
嘩.......................哩隻好野黎喎 , 而家真系有錢都好難買得到

我都想Bandai重出
咁咪可以從新砌多隻^^

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 08:14 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver