回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] [軍事情景齊齊砌]-奇襲
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2007-3-26 01:14 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
[軍事情景齊齊砌]-奇襲

油人仔有D信心,所以學人做下情景



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2007-3-26 01:36 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
係呀!不過重有一個小比例情景呀!





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2007-3-26 12:07 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
嘩!你班大毒友,放毒放到出神入化。





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2007-4-9 06:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
其中一個單眼仔!對準D呀!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2007-4-9 08:03 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
地臺終於要開工啦!時間無多啦!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2007-4-9 08:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
整個地台7寸X8寸



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2007-7-29 04:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
要怏要怏無時間











重要加很多野呵!冲怏怏

[ 本帖最後由 davewong007 於 2007-7-29 04:31 PM 編輯 ]





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2007-7-31 12:47 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!











AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2007-7-31 12:22 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
我都係新仔一名你可以看下Joe sir 個post 我都係向佢學咋!
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=30322&extra=page%3D1





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2007-7-31 11:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!







初步整體佈局





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2007-7-31 11:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
唔知可唔可以買到呢?有就好啦



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2007-8-3 04:08 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!






唔知這個佈局好唔好





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2007-8-3 11:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 b8808800 於 2007-8-3 04:54 PM 發表
加沙包, 同加多 d 炮彈~~~~
多 d 雜物就更豐富~~~~



QUOTE:
原帖由 ckpoon6026 於 2007-8-3 05:04 PM 發表
嗰景唔應該有電油桶,放少量槍枝俾炮兵自銜;地面做得太平;啲炮彈放近少少支炮,可放些少沙包在沙丘上;指揮員的右手可以做一個 hold fire的手勢,咁會比人有聯繫的感覺。

b8808800兄 ckpoon6026兄

加咗沙包又整過地面啦





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2007-8-17 12:57 AM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
重有14日咋明天閈始要全力吹吹啦



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 08:19 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver