回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: (25/3 update) PORSCHE 911 Carrera
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-3-24 09:27 PM  資料  短消息  加為好友 
(25/3 update) PORSCHE 911 Carrera

日日都砌 GT-R,
暫時轉一轉口味先 ,
所以就砌架 PORSCHE ,
盒野本身係 911 GT3 來 ,
不過我唔鏜意PORSCHE 加尾翼 ,
覺得好怪 , 所以直接改成 Carrera
因為係改成 carrera , 懸掛零件都係用舊verson 果 d ,
全車要改三個地方 : 1.頭 bumper
                                   2.尾入氣口
                                   3.車廂座椅
1.carrear既頭 bumper 在本身盒野已經有比
2.尾入氣口主要係改位置 , 因為塊隔葉同車身既位置不符 ,
   所以作了修改
3.我諗應該要成張重造 , 因為 GT3 同 carrera 既座椅係完全唔同
    所以頭痛中.......

車身會用銀色 , 因為未噴完銀色 , 所以依家只 post 上左底灰既假組相.......
post 相......

[ 本帖最後由 SKYLINE-GT-R 於 2007-3-25 11:40 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-3-24 11:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 traci 於 2007-3-24 09:43 PM 發表
porsche ar~~ 我要 caymen ar~~~

冇呀冇呀~~!!

QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2007-3-24 09:46 PM 發表
我都飲花奶飲到悶悶地....所以今日開o左鮮奶................睇下.......

邊一架先????

QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2007-3-24 11:10 PM 發表
除了BMW外、我都幾 Like Porsche、支持、支持。

其實我有盒 bmw ,
不過唔知砌唔砌好.......
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
車身噴完銀色.....



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-3-25 12:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2007-3-24 11:26 PM 發表


依架囉....

哦~~~~
係之前提過果盒~~~!!
幾時/已經開盒??

頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-3-25 12:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2007-3-25 12:30 AM 發表


唔開....咪就係因為我唔係上級者囉.....


咁我又要返鄉下做農夫了.......

頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-3-25 12:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2007-3-25 12:45 AM 發表


我又參加喎, 團長!!

依個團參加條件得一個 : 砌模型唔掂

根據依點 , 你一早已經唔符合條件.......

頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-3-25 11:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 traci 於 2007-3-25 10:08 AM 發表


我都要~~~~

你一樣冇份!!

QUOTE:
原帖由 雜果涼粉 於 2007-3-25 12:16 PM 發表
我都好鍾意'Paul 樹’,支持,點都好過GTR呀

你咁都要轉個圈來踩 GT-R 既!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
上左三層薄光油..........



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-3-26 09:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-3-26 01:32 AM 發表
找到GTR的五星輪圈...
0岩用嘛???

唔......唔係好啱 .......
勞煩老師再搵搵~~

QUOTE:
原帖由 tong 於 2007-3-26 11:42 AM 發表



我都要,我應該系核心成員

搞錯呀!!!
你地個個都扮豬食老虎!!!!

QUOTE:
原帖由 timling 於 2007-3-26 09:44 PM 發表
哈哈  何解唔砌花奶 ?

會砌 , 但係遲 d 先

頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-3-26 10:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tong 於 2007-3-26 10:07 PM 發表
買左430未

未呀 ,
買左都冇用 ,
依架 porsche 要砌一排 ,
就算 430 買左返來都唔會開盒 .......

(就算開都係開左 GT-R 先啦~~)

頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-4-12 06:20 PM  資料  短消息  加為好友 
更新 : 12/4/07
點解個假期好似過得咁快.......T_T
換返原裝條軨 , 舒服晒~~!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-4-12 07:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 subaru_168 於 2007-4-12 07:17 PM 發表


同boxster果款一款,共用?
好似方向錯左,呢對應該係另一面.

佢4個軨都係咁的....

頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-4-12 07:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 subaru_168 於 2007-4-12 07:28 PM 發表


我宜家先知係四個一樣的!
我剛剛搵過資料,
呢set係boxster既軨,
同996 carrera原裝果對有少少唔同.

我知...
carrera 既軨係向後方 ,
依 set 係向前 ...
咁都冇辦法...
因為我的確係用 boxster 既軨......

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 08:14 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver