回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 我的代客上色作品 1:7 生化少年女角
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2006-11-30 12:25 AM  資料  短消息  加為好友 
我的代客上色作品 1:7 生化少年女角

呢隻係小弟代客上色的劣作..!! 小弟一次post作品上來,呢隻先當先面禮

[ 本帖最後由 暗花王子 於 2006-11-30 12:29 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2006-11-30 12:28 AM  資料  短消息  加為好友 
仲有................



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2006-11-30 01:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2006-11-30 12:43 PM 發表
髮色好靚∼

皮革都好靚∼

個比例真係....大枕頭...

haha....真係心口大個果頭喎~!! 我帶返公司比同事睇,個個都 "嘩~" 咁呀!!!!  哈哈哈~~~~~

頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2006-12-6 11:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rexlee 於 2006-12-1 06:21 PM 發表
個客 d taste 真係......

唉....我上完色都唔敢放得太近窗口呀..!! 我住村屋,對面可以見到我間屋企架
咪一陣比隔離見到我有呢隻.....我唔知會比人當我係....

頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2006-12-6 11:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2006-12-2 01:09 PM 發表
天大地大佢最大,...佢個波大過你個頭!

哈哈...明天兄...好句好句

頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2006-12-6 11:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jerry556 於 2006-12-2 02:44 PM 發表



點上色呢?

頭髮係一般陰影的做法,皮革係用完陰影做法再噴"光沢"

頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2006-12-6 11:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 minamilai 於 2006-12-2 11:26 PM 發表

不蓋暗花王子 ,
比例突出,
上色精巧,
連果兩点暗花也精緻別樹,佩服,佩服!

唉...講起就真係有點唔好意思,我本來兩點只係用陰影,但個客話唔夠,要似真人....比你地你地想個兩點要用咩色??  如果邊位朋友見完呢段就當投票啦~~哈哈...!! 我之後會開估呢兩點係咩色.

"如果你想呢個女女果兩點,你希望呢兩點係咩色?"

頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2006-12-7 01:39 AM  資料  短消息  加為好友 
哈哈哈....依家有兩位朋友話"粉紅",一位話"黑葡萄" <~勁好笑
仲有冇仲有冇....
我聽日開估...hahahahaha

頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2006-12-9 02:38 PM  資料  短消息  加為好友 
[quote]原帖由 traci 於 2006-12-7 09:17 PM 發表
D leather 噴得好正啊 [/quote

多謝多謝~!!

頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2006-12-9 02:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 暗花王子 於 2006-12-7 01:39 AM 發表
哈哈哈....依家有兩位朋友話"粉紅",一位話"黑葡萄" <~勁好笑
仲有冇仲有冇....
我聽日開估...hahahahaha

haha~!! 二對二 , 其實個客真係要啡色,因為似真人喎~!!
咁啫係係咪無粉紅色的呢?? 粉紅色係咪一個假的傳言呢??

頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2006-12-21 09:49 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 BOSCOCHOU 於 2006-12-20 06:00 PM 發表
都幾生化下喎....但係真係大得好緊要!

哈哈....其實我都唔知呢個女女係來自邊度
不過真係好誇張,大過個頭....死未

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 04:16 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver