回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 又挑起罵戰...想板主們盡快平亂,點知仲衰.. 唔好意思
little_kukoo
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5949
精華 0
積分 2
帖子 954
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-27
狀態 離線
發表於 2006-10-9 06:59 PM  資料  短消息  加為好友 
又挑起罵戰...想板主們盡快平亂,點知仲衰.. 唔好意思

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... ghlight=&page=1

又係LinusPoon同gfrighter.

好煩,.. 請板主們平亂吧

[ Last edited by little_kukoo on 2006-10-9 at 07:20 PM ]

頂部
little_kukoo
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5949
精華 0
積分 2
帖子 954
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-27
狀態 離線
發表於 2006-10-9 07:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by LinusPoon at 2006-10-9 07:03 PM:

多事幹,慳d喇...

我真的唔想同你嘈... 琴日你已經你咁.
你琴日個 post 板主都delete 左...

今日你又搵交嘈.. 紅色大字就岩你哂咩.
成熟d啦


板主還請見諒我的發言
因為一連兩日都係佢地. 我覺得好煩躁...唔好意思

頂部
little_kukoo
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5949
精華 0
積分 2
帖子 954
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-27
狀態 離線
發表於 2006-10-9 07:11 PM  資料  短消息  加為好友 
想板主們盡快平亂,點知仲衰... 唔好意思

頂部
little_kukoo
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5949
精華 0
積分 2
帖子 954
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-27
狀態 離線
發表於 2006-10-9 07:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by LinusPoon at 2006-10-9 07:15 PM:


根本你3條友夾埋做戲?????你扮咪野啫...慳d喇

我真係覺得你好過份..
老實講我連佢兩個邊位都唔知.
我只係覺得你地在買賣區這樣對其他板友做成一定的滋擾先出post投訴

頂部
little_kukoo
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5949
精華 0
積分 2
帖子 954
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-27
狀態 離線
發表於 2006-10-9 07:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 乳鴿 at 2006-10-9 07:41 PM:
大家無謂多言,再講我難做!

總之邊個再攪事,我就禁言

因為本人的投訴, 引起如此大的麻煩.
在此向全體會員正式道歉.
真的十分抱歉. 各位對不起

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 05:57 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver