回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 24/9Monster Hunter 亂油version 槍手+獵人
  本主題由 KC 於 2006-10-26 11:25 PM 移動 
Carloks
上等兵
Rank: 2


UID 264
精華 0
積分 15
帖子 268
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-8
狀態 離線
發表於 2006-9-17 01:08 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
24/9Monster Hunter 亂油version 槍手+獵人

中毒後第一隻.....亂咁油~~"核"凸槍手

[ Last edited by Carloks on 2006-9-24 at 12:04 AM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




http://hk.myblog.yahoo.com/scarloks
新blog : http://scarloks.mysinablog.com
http://www.flickr.com/photos/scarloks
我的模型分享
頂部
Carloks
上等兵
Rank: 2


UID 264
精華 0
積分 15
帖子 268
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-8
狀態 離線
發表於 2006-9-17 01:50 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by Kira-Yamato at 2006-9-17 01:18 PM:
槍手都幾ok
個地台整得唔錯,可唔可以講下點整?

石頭用了畢地和原子灰碎做的,再油上唔同的白色和灰色
水:補平地台後噴上藍色,乾後塗上白膠漿,再等乾,最後油上一層光油同加少少白色係水面,就完成,不太困難,不防一試

QUOTE:
Originally posted by o0外星人0o at 2006-9-17 01:18 PM:
好型呀

thanks,快d整番隻~~





http://hk.myblog.yahoo.com/scarloks
新blog : http://scarloks.mysinablog.com
http://www.flickr.com/photos/scarloks
我的模型分享
頂部
Carloks
上等兵
Rank: 2


UID 264
精華 0
積分 15
帖子 268
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-8
狀態 離線
發表於 2006-9-17 01:59 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by REFF at 2006-9-17 01:19 PM:
好正
個地台都整得咁靚
我又整先

都係o個句,快d整多幾隻

QUOTE:
Originally posted by 紅色惡夢 at 2006-9-17 01:22 PM:
wa 乜個個都加地台......
我果 D 要溶左佢la

不過地台正, 隻色幾有趣

放毒原頭,快d整多set有地台版毒下人

QUOTE:
Originally posted by searcher at 2006-9-17 01:26 PM:
我想問下係用咩上色
我都有一隻

用番平時上色郡氏或水膠彩都得..快d油啦油啦油啦油啦油啦油啦.....<<催眠中





http://hk.myblog.yahoo.com/scarloks
新blog : http://scarloks.mysinablog.com
http://www.flickr.com/photos/scarloks
我的模型分享
頂部
Carloks
上等兵
Rank: 2


UID 264
精華 0
積分 15
帖子 268
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-8
狀態 離線
發表於 2006-9-17 02:07 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by REFF at 2006-9-17 01:57 PM:

點睇都唔簡單神乎其技

其實好簡單,唔好睇得咁難,只係白膠漿等乾需時,你快d搵隻試下啦~~





http://hk.myblog.yahoo.com/scarloks
新blog : http://scarloks.mysinablog.com
http://www.flickr.com/photos/scarloks
我的模型分享
頂部
Carloks
上等兵
Rank: 2


UID 264
精華 0
積分 15
帖子 268
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-8
狀態 離線
發表於 2006-9-24 12:07 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
ko 多隻獵人~~
大家快d一齊油la~~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




http://hk.myblog.yahoo.com/scarloks
新blog : http://scarloks.mysinablog.com
http://www.flickr.com/photos/scarloks
我的模型分享
頂部
Carloks
上等兵
Rank: 2


UID 264
精華 0
積分 15
帖子 268
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-8
狀態 離線
發表於 2006-9-24 12:58 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by Mogami at 2006-9-24 12:28 AM:


wa~d鎧甲好正
可以教教小弟嗎?

thanks~~Mogami兄d mh 都好正,大家交流下,
我都係周圍睇,同周圍學ar,教就唔敢當~~
銀色:我油左黑鐵色先,再係上面油上銀色,如果2隻色過度位唔太自然,
就油少少開油水上去,或溝隻中間色油上,令佢睇洛無咁礙眼,
如果用水膠彩,可以開稀d色一層層油上


[ Last edited by Carloks on 2006-9-24 at 10:58 AM ]





http://hk.myblog.yahoo.com/scarloks
新blog : http://scarloks.mysinablog.com
http://www.flickr.com/photos/scarloks
我的模型分享
頂部
Carloks
上等兵
Rank: 2


UID 264
精華 0
積分 15
帖子 268
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-8
狀態 離線
發表於 2006-9-24 11:16 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by _nhm_ at 2006-9-24 02:08 AM:
對眼...好卡通片

我都覺ar,功力差ma
如果上眼線幼番d,和轉用啡色/深肉色,
加番下眼線,將粒白色反光位再油細d,我諗會好d
油下隻有樣貌時,希望冇咁卡通~~


QUOTE:
Originally posted by 紅色惡夢 at 2006-9-24 02:34 AM:
不如揾日一齊大家出黎交流下, 跟住一齊大合照毒下人

點睇ar carloks 同 reff

好ar,得閒出來交流下~~





http://hk.myblog.yahoo.com/scarloks
新blog : http://scarloks.mysinablog.com
http://www.flickr.com/photos/scarloks
我的模型分享
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:58 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver