回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 使徒來襲 2020 (RG Eva-01)
tomcat
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1588
精華 4
積分 179
帖子 1722
成品數目 179 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-25
狀態 離線
發表於 2020-8-23 11:25 AM  資料  短消息  加為好友 
使徒來襲 2020 (RG Eva-01)

使徒來襲 2020 (RG Eva-01)

這個 RG Eva-01 初號機模型,相信很多師兄已經砌好了,也有拍了很多很型不同甫士的相
所以我懶都唔擺太多甫士了, 反而想夾埋情景影幾張相,做個紀念..

砌到暴走... 自娛之作, 謝謝觀賞...



PS: 自己是Eva粉絲, 希望每年都砌到一盒Eva模型吧.

--

使徒來襲 2020 : 東京第三都
個大廈街道情景係年幾前有香港模型友搞團購時買的。見淘寶都有得賣,有興趣可以上淘寶睇吓.



DX版 - 輸送台座



A.T.力場... 絕對領域...


A.T.力場... 絕對領域...


--

Nerv基地
這個基地是約十年前買的盒蛋, 有興趣可以上Google搜尋睇吓









--

My little display cabinet


--

Old Photos: 第三使徒家庭...


--

舊作重溫一下,十幾年前的惡劣作品: 使徒來襲 2006




old work this Link:
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=16348

自娛之作, 謝謝觀賞...

--

[ 本帖最後由 tomcat 於 2020-8-23 11:31 AM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
ccoobb   2020-9-2 03:32 PM  讚好  +1   佳作
DSOA   2020-8-31 08:55 PM  讚好  +1   佳作
hktlam   2020-8-30 02:36 PM  讚好  +1   佳作
soulreaver   2020-8-25 11:08 PM  讚好  +1   佳作
zippy   2020-8-25 11:11 AM  讚好  +1   佳作
yung20033   2020-8-24 10:31 PM  讚好  +1   具參考價值
890poi   2020-8-24 11:37 AM  讚好  +1   具參考價值
eded   2020-8-24 10:12 AM  讚好  +1   不俗之作
SC   2020-8-24 12:11 AM  讚好  +1   不俗之作
titans.aoz   2020-8-23 11:05 PM  讚好  +1   佳作
Fei_Fei   2020-8-23 08:42 PM  讚好  +1   佳作
raylee6780   2020-8-23 08:10 PM  讚好  +1   佳作
robotkel   2020-8-23 02:05 PM  讚好  +1   佳作
ygat   2020-8-23 12:57 PM  讚好  +1   創作意念一絕




計畫太多, 時間太少...
頂部
tomcat
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1588
精華 4
積分 179
帖子 1722
成品數目 179 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-25
狀態 離線
發表於 2020-8-23 01:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ygat 於 2020-8-23 12:57 PM 發表
街道情景

still no mood to paint my RG EVA-01

After completion, I agree with you RG Eva has rooms for improvement

我的小小意見:
1/ 精細分件和高可動design is really amazing
2/ 但部份關節太鬆
3/ 零件太細... 人老了眼力不好...
4/ 小弟沒有用提供的貼紙,金屬部份改為自行上色,另購的水貼(非官方)太軟好容易爛

Eva00 DX 我也有買,可能要唞一排先砌...

[ 本帖最後由 tomcat 於 2020-8-23 01:37 PM 編輯 ]





計畫太多, 時間太少...
頂部
tomcat
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1588
精華 4
積分 179
帖子 1722
成品數目 179 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-25
狀態 離線
發表於 2020-8-23 08:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 robotkel 於 2020-8-23 04:06 PM 發表
我本來都係Eva 粉絲,但新電影版有點爛,攪到我熱情大減,無興趣買RG, 而家我只算係TV版鐵粉

同意。

新劇場版”破”後段開始已經係新故事,劇情似明非明...
部份機體設計好鬼醜樣 (eg. Eva 08+02)

但都有啲好型的,例如四手eva13, mark06,

第一亞當容器, 也不錯,希望快啲出模型 :)





計畫太多, 時間太少...
頂部
tomcat
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1588
精華 4
積分 179
帖子 1722
成品數目 179 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-25
狀態 離線
發表於 2020-8-23 08:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ngszewai 於 2020-8-23 06:25 PM 發表
可能我的世代係再早一個generation,我無睇過亦都吾特別欣賞Eva.  不過睇過好多review, 覺得設計得好好。會唔會太鬆就吾知啦。如果我係fans,RG版一定要試吓

其實砌模型都係砌童年回憶...

我中小學時電視播機動戰士,宇宙大帝,六神合體,黃金戰士,超時空要塞... 可以話集大成乜都啱睇啱玩,Eva 已經是水尾 haa haaa

之後讀完書就出嚟做嘢,下一代熱潮應該係勇者王,數碼暴龍等等

之後有啲乜嘢機械人已經冇留意唔知了。最近阿仔睇新幹線戰士,我又玩埋一份(砌模型)

Ps: 我上一代朋友就會再鍾意鐵甲萬能俠,宇宙飛龍等。:)





計畫太多, 時間太少...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 05:03 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver