回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 求問 Harder Steenbeck 噴筆
貓兒
壹等兵
Rank: 1


UID 53072
精華 0
積分 6
帖子 164
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-14
狀態 離線
發表於 2013-12-11 09:18 AM  資料  短消息  加為好友 
求問 Harder Steenbeck 噴筆

很想擁有 harder steenbeck 噴筆,  但serach 了很久仍找不到, 不知有否 ching 知道在香港那裡有售~ 先謝過.

[ 本帖最後由 貓兒 於 2013-12-11 10:34 AM 編輯 ]

頂部
貓兒
壹等兵
Rank: 1


UID 53072
精華 0
積分 6
帖子 164
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-14
狀態 離線
發表於 2013-12-11 01:32 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 kl122002 的帖子

就是搵到頭殼頂出哂煙, 無法下先上黎求救~

頂部
貓兒
壹等兵
Rank: 1


UID 53072
精華 0
積分 6
帖子 164
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-14
狀態 離線
發表於 2013-12-11 01:32 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 kl122002 的帖子

duplicated...

頂部
貓兒
壹等兵
Rank: 1


UID 53072
精華 0
積分 6
帖子 164
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-14
狀態 離線
發表於 2013-12-11 02:06 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #6 kkinson 的帖子

kkinson ching 從何綱站買有??? 可否 pm 賜link??? 始終幾千才, 想安全d~

keybroad 已經因為search 得太多, 皮已收~

[ 本帖最後由 貓兒 於 2013-12-11 02:14 PM 編輯 ]

頂部
貓兒
壹等兵
Rank: 1


UID 53072
精華 0
積分 6
帖子 164
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-14
狀態 離線
發表於 2013-12-11 02:12 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #5 kl122002 的帖子

我都知貴架~ 不過我窮根未斷, 貪心又起, 好想擁有~ 好想知佢比我手上既噴筆好幾多~

p.s. 呢期又沙剎比又小小心意..... 捱老麥都攪唔掂, 食 ed 好多日麥皮啦

頂部
貓兒
壹等兵
Rank: 1


UID 53072
精華 0
積分 6
帖子 164
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-14
狀態 離線
發表於 2013-12-11 04:55 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #9 kkinson 的帖子

of coz 我知功夫比工具重要, 我好努力practice & practice~ 而其實我都係減磅早餐者, 其他又少d 浪費咁者... hehe~  同埋, 我有時都用噴筆畫畫既.  如不太打擾, 勞駕kkinson ching pm 網址. 謝過.

頂部
貓兒
壹等兵
Rank: 1


UID 53072
精華 0
積分 6
帖子 164
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-14
狀態 離線
發表於 2013-12-12 08:59 AM  資料  短消息  加為好友 
多謝咁多位 ching 賜教, 獲益良多.  

講明個人感覺咋!!!  不喜勿插.  我很新手, 不過試有了好幾幾枝噴筆, 最平既 130, 葉red, platiumn 0.3, 0.2, iwa打 hp-ch, 各有各好, 130 平用超值, 我買 @hkd 60度 但成日塞下塞下,  葉red 貴d 不過效果差不多, platiumn 穩定順暢, 佢design 非常平衡 (什至小小在後, 可利用虎口承托), 噴耐左都好舒服, iwa打 performance 就有過之, 筆身輕d~ 更流暢, 很放心!  不過佢重量側重左係筆頭, 握筆成 dup 頭形, 當 sometimes 上下移動噴時, 幾影響手腕骨既擺動順暢性, 用耐左有d 攰.  所以好想找一枝理想既噴筆, 而 target 都係 InfinityCR plus.  

of coz 我一定會一直嘗試提昇技巧~ 努力學好~ 比賽???? 豈敢豈敢~

[ 本帖最後由 貓兒 於 2013-12-12 09:01 AM 編輯 ]

頂部
貓兒
壹等兵
Rank: 1


UID 53072
精華 0
積分 6
帖子 164
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-14
狀態 離線
發表於 2013-12-12 04:36 PM  資料  短消息  加為好友 
我對某d金屬敏感, 記得初吹長笛時, practice多, 個嘴唇爛哂, 最後要買d 絹唇薦隔住先可以有得繼續吹.  所以我都應該係take crplus

頂部
貓兒
壹等兵
Rank: 1


UID 53072
精華 0
積分 6
帖子 164
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-14
狀態 離線
發表於 2013-12-13 08:47 AM  資料  短消息  加為好友 
論壇中, 大家的無私討論, 分享, 交流, 於我新手, 獲益良多~ 尤其在當我有問題, 大家也不嫌棄我呆, 給我極大的幫助, 很窩心, 再一次謝謝大家!

頂部
貓兒
壹等兵
Rank: 1


UID 53072
精華 0
積分 6
帖子 164
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-14
狀態 離線
發表於 2013-12-16 08:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kl122002 於 2013-12-15 07:54 發表


扯遠了 (杷信原貼主已好無奈)
都唔 ...

無問題呀, 大家傾下計, 聊天室就是這功能, 只要唔 cha 來cha 去就好.  我在這獲益良多, 也多謝chings 提供所求資訊~

[ 本帖最後由 貓兒 於 2013-12-16 09:18 AM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:58 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver