回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [其他] 新手學噴槍 新星龍神丸
lai_po
二等兵
Rank: 1


UID 47522
精華 0
積分 16
帖子 91
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-13
狀態 離線
發表於 2013-5-28 12:02 PM  資料  短消息  加為好友 
新手學噴槍 新星龍神丸

屋企存左好多砌好左未上色既貨,而家買左噴槍可以一一完成了
第一次用噴槍噴陰影,請給點意見吧






本帖最近評分記錄
土炮   2013-6-6 12:04 PM  讚好  +1   不俗之作
YAMYAMLAU   2013-6-2 08:32 PM  讚好  +1   不俗之作
KR1110   2013-6-2 12:43 AM  讚好  +1   不俗之作
KK1234   2013-5-29 09:28 AM  讚好  +1   佳作
arsinghk0405   2013-5-29 12:17 AM  讚好  +1   上色一流
戰神丸   2013-5-28 10:06 PM  讚好  +1   佳作
sm_bear   2013-5-28 09:13 PM  讚好  +1   不俗之作
風中追風   2013-5-28 08:39 PM  讚好  +1   佳作
正樹   2013-5-28 08:20 PM  讚好  +1   不俗之作
kitkit...   2013-5-28 07:04 PM  讚好  +1   佳作
小公主   2013-5-28 04:15 PM  讚好  +1   用色或改做具風格
PaTricK_CF   2013-5-28 03:26 PM  讚好  +1   不俗之作
njvf   2013-5-28 12:19 PM  讚好  +1   佳作
MAHTC   2013-5-28 12:16 PM  讚好  +1   不俗之作
頂部
lai_po
二等兵
Rank: 1


UID 47522
精華 0
積分 16
帖子 91
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-13
狀態 離線
發表於 2013-5-28 04:53 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 PaTricK_CF 的帖子

多謝c兄意見...太白可能係距離個燈太近
個冠隻色唔夾?

頂部
lai_po
二等兵
Rank: 1


UID 47522
精華 0
積分 16
帖子 91
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-13
狀態 離線
發表於 2013-5-29 01:06 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 黑提甘迺迪 的帖子

好的,下次我會試試

頂部
lai_po
二等兵
Rank: 1


UID 47522
精華 0
積分 16
帖子 91
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-13
狀態 離線
發表於 2013-5-29 01:09 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #5 edwin1972 的帖子

多謝c兄,打磨我會再多加留意,滲線個到我有個問題,就係我噴完油再用田宮法郎油滲線,
d油有化開既感覺,好似食左落d油咁,點解會咁?

頂部
lai_po
二等兵
Rank: 1


UID 47522
精華 0
積分 16
帖子 91
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-13
狀態 離線
發表於 2013-5-29 03:33 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #8 edwin1972 的帖子

多謝c兄比既意見,可能我d法郎油開得太稀,下次用色同開油個到會多加注意,
你講3.滲線前噴噴上0左唖色透明油→係指消光?

另外,我主色冇做高光,只係用左灰藍色打陰影再上主色,想上高光個陣發覺洗哂d主色了

頂部
lai_po
二等兵
Rank: 1


UID 47522
精華 0
積分 16
帖子 91
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-13
狀態 離線
發表於 2013-5-31 12:59 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #10 edwin1972 的帖子

有d唔明,首先成個件噴黃橙色,再用紅色沿邊噴,高光留黃橙色,
再係紅色同黃橙色加一隻色噴,咁高光位仲係黃橙色?
新手想學多d,希望唔好嚴煩xp

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 09:05 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver