回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 唉,我懷疑我買左支油係比人開稀左......
msn06s
上等兵
Rank: 2


UID 35270
精華 0
積分 3
帖子 205
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-2
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-4-30 03:30 PM  資料  短消息  加為好友 
唉,我懷疑我買左支油係比人開稀左......

各位大佬,是咁的,我係旺角某模型店到買左一支Gaia 既EX02,但係我懷疑佢已經開稀左,之後先賣比我。
因為仲係懷疑階段,所以我唔想開佢個名,我怕係我懷疑錯,更唔想比人話我抵毀呢一間模型店。



下圖係我係兩間模型店分別咁買,左手大支黑色係係旺角某模型店買,而右面係炮台山X-Hobby到買,係Gaia星辰金(兩支都係全新,岩岩開)



下圖係一滴樣本,係滴係同一張白紙,已經有好大分別。



開油結果(For噴槍):
黑色比天拿水:1:1
星辰金比天拿水:1:2.5



問題開始黎:
1.我買左Gaia都已經幾年,而EX系列都有好幾支,每一次都好重手,但係今次係第一次我反到屋企用磅磅一下
2.唔知點解冇單(唉,我蠢)
3.開油開左少少已經好稀

究竟係EX系列個配方改左(因為EX好大支有排用,所以成年都唔洗Buy),定係我比人昆左?















最後,如果真係有人想知係邊一間,我唔會講名,但係此店好怕比人偷野,所以有CCTV,而每一件貨品都有貼防盜標簽,而此都唔例外。


[ 本帖最後由 msn06s 於 2013-4-30 03:35 PM 編輯 ]

頂部
msn06s
上等兵
Rank: 2


UID 35270
精華 0
積分 3
帖子 205
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-2
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-4-30 04:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2013-4-30 04:36 PM 發表
旺角有幾多間模型舖會係大枝既gaia 油上貼防盜籤, 呼之欲出啦.

但你既"比較"方法一d 都唔科學.

油放得耐會變杰. 唔同油有唔同杰度.
生產商賣油亦唔係賣有幾杰.  只係標明有50ml, 可以塗到0.8平 ...

明白
金屬油係杰,咁代唔代表黑色稀呢?
其實黑色係唔係咁稀?
不過真係好彩,如果係我問題,咁就冇抵毀人地

[ 本帖最後由 msn06s 於 2013-4-30 04:42 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver