回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 1/288 魔象
味吉洋彪
上尉
Rank: 3Rank: 3
....................


UID 8481
精華 2
積分 61
帖子 1742
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-16
來自 脹爆Studio
狀態 離線
發表於 2012-6-10 08:27 PM  資料  短消息  加為好友 
1/288 魔象




 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
raymondshe   2012-6-17 10:45 AM  讚好  +1   上色一流
tajima   2012-6-17 03:00 AM  讚好  +1   上色一流
cobo6666   2012-6-17 01:16 AM  讚好  +1   佳作
HKGB497   2012-6-17 12:00 AM  讚好  +1   一流作品
newhand   2012-6-12 10:35 PM  讚好  +1   一流作品
Mint   2012-6-12 03:20 PM  讚好  +1   一流作品
思歪筆   2012-6-12 01:03 AM  讚好  +1   上色一流
ten   2012-6-11 11:01 PM  讚好  +1   上色一流
DSOA   2012-6-11 10:29 PM  讚好  +1   佳作
K_Lau   2012-6-11 02:04 PM  讚好  +1   一流作品
有heart人   2012-6-11 01:01 PM  讚好  +1   佳作
羅友大   2012-6-11 01:00 PM  讚好  +1   上色一流
williamgundam   2012-6-11 12:57 PM  讚好  +1   好手功 !! ~ ~
alex_d_liu   2012-6-11 12:24 PM  讚好  +1   一流作品
宏仔   2012-6-11 09:39 AM  讚好  +1   一流作品
布布卡卡   2012-6-11 08:46 AM  讚好  +1   佳作
ultraleo   2012-6-11 12:02 AM  讚好  +1   一流作品
小公主   2012-6-10 11:32 PM  讚好  +1   一流作品
littlemomo   2012-6-10 11:08 PM  讚好  +1   佳作
otf   2012-6-10 10:47 PM  讚好  +1   佳作




.................^v^
頂部
味吉洋彪
上尉
Rank: 3Rank: 3
....................


UID 8481
精華 2
積分 61
帖子 1742
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-16
來自 脹爆Studio
狀態 離線
發表於 2012-6-10 08:28 PM  資料  短消息  加為好友 
特別客串,某區版主借出魔象一隻,多謝



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




.................^v^
頂部
味吉洋彪
上尉
Rank: 3Rank: 3
....................


UID 8481
精華 2
積分 61
帖子 1742
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-16
來自 脹爆Studio
狀態 離線
發表於 2012-6-11 09:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alanwhc 於 2012-6-10 08:47 PM 發表
1/288 魔象- good, 弟一次見比盒蛋完成品

多謝師兄

QUOTE:
原帖由 rexlee 於 2012-6-10 08:52 PM 發表
啲舊化堅到爆,
可惜唔教人......

大佬你重勁過我,點教

QUOTE:
原帖由 tiger888 於 2012-6-10 09:07 PM 發表
吾出聲仲以為是1/144?

好似係同舊模1/144一樣不過改關節改左

QUOTE:
原帖由 ting112379 於 2012-6-10 09:50 PM 發表
好細隻

真係好細隻





.................^v^
頂部
味吉洋彪
上尉
Rank: 3Rank: 3
....................


UID 8481
精華 2
積分 61
帖子 1742
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-16
來自 脹爆Studio
狀態 離線
發表於 2012-6-11 09:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wanhang 於 2012-6-10 10:02 PM 發表
舊化得好好!!!!!


多謝比面

QUOTE:
原帖由 小公主 於 2012-6-10 11:33 PM 發表
雙腿瘦左少少但都比個叻你~


多謝,我都各瘦左少少但我唔夠功力改

QUOTE:
原帖由 jasonlau2005 於 2012-6-11 01:43 AM 發表
舊化好自然 條鼻毛亦好頂引






.................^v^
頂部
味吉洋彪
上尉
Rank: 3Rank: 3
....................


UID 8481
精華 2
積分 61
帖子 1742
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-16
來自 脹爆Studio
狀態 離線
發表於 2012-6-11 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 布布卡卡 於 2012-6-11 08:45 AM 發表
很好。。。。。。。。。。。。。。。。

多謝

QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2012-6-11 12:57 PM 發表
玩到咁靚,好手功 !! ~

多謝,多謝

QUOTE:
原帖由 羅友大 於 2012-6-11 01:01 PM 發表
wow~上色一流,舊化超正~

多謝,實傷物其實唔係好得





.................^v^
頂部
味吉洋彪
上尉
Rank: 3Rank: 3
....................


UID 8481
精華 2
積分 61
帖子 1742
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-16
來自 脹爆Studio
狀態 離線
發表於 2012-6-17 10:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 HKGB497 於 2012-6-17 12:00 AM 發表
嘩~好精細喎~越細越Q啊~

多謝師兄,其實細細隻都幾好玩





.................^v^
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 03:12 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver