回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 今年電擊大家整成點?
danny1218
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 382
精華 0
積分 3
帖子 557
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
狀態 離線
發表於 2012-6-7 01:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 danny1218 為MSN好友 通過MSN和 danny1218 交談
今年電擊大家整成點?

我重未有idea....
大家又開工未?
你地會整d咩?





我個模型blog: http://blog.yahoo.com/danny1987
頂部
danny1218
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 382
精華 0
積分 3
帖子 557
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
狀態 離線
發表於 2012-6-7 07:34 PM  資料  短消息  加為好友  添加 danny1218 為MSN好友 通過MSN和 danny1218 交談
制作區好似唔見有人post比賽嘅模型....
係今年少左人玩定係大家要保持神秘?





我個模型blog: http://blog.yahoo.com/danny1987
頂部
danny1218
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 382
精華 0
積分 3
帖子 557
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
狀態 離線
發表於 2012-6-8 01:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 danny1218 為MSN好友 通過MSN和 danny1218 交談
我唔洗考試
但暫時完全冇IDEA
大家介唔介意一齊brainstorm下





我個模型blog: http://blog.yahoo.com/danny1987
頂部
danny1218
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 382
精華 0
積分 3
帖子 557
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
狀態 離線
發表於 2012-6-8 10:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 danny1218 為MSN好友 通過MSN和 danny1218 交談


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2012-6-8 01:25 PM 發表

AGE

我都有諗過
可能整0079,z或者age
但未idea整邊隻同點樣改
你係咪都係整age,介唔介意講下點改?





我個模型blog: http://blog.yahoo.com/danny1987
頂部
danny1218
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 382
精華 0
積分 3
帖子 557
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
狀態 離線
發表於 2012-6-14 01:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 danny1218 為MSN好友 通過MSN和 danny1218 交談
我想買隻AG 嘅AGE3 字宙裝參賽
有冇人知邊到平?





我個模型blog: http://blog.yahoo.com/danny1987
頂部
danny1218
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 382
精華 0
積分 3
帖子 557
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
狀態 離線
發表於 2012-6-14 08:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 danny1218 為MSN好友 通過MSN和 danny1218 交談


QUOTE:
原帖由 乂楓乂 於 2012-6-14 01:32 PM 發表
平-_-!!!!!50~60幾差唔多==~你去皆旺~FL睇睇吧-3-~

依家連硬直gun都要50-60





我個模型blog: http://blog.yahoo.com/danny1987
頂部
danny1218
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 382
精華 0
積分 3
帖子 557
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
狀態 離線
發表於 2012-6-15 08:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 danny1218 為MSN好友 通過MSN和 danny1218 交談


QUOTE:
原帖由 乂楓乂 於 2012-6-14 09:13 PM 發表
呢D就要囉~~你唔係果隻AGE-1 重擊同埋速戰吧==~呢兩盒就真係20蚊有得交易==~~

AGE1 yahoo 拍賣最平15
今日去奇趣見到ag age3宇宙裝 $78
真係買唔落





我個模型blog: http://blog.yahoo.com/danny1987
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 05:08 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver