回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] 小弟第一次報到。請多多COMMENT [M1117]
KK1234
壹等兵
Rank: 1



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 47306
精華 3
積分 36
帖子 150
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-8
狀態 離線
發表於 2012-2-10 12:48 AM  資料  短消息  加為好友 
小弟第一次報到。請多多COMMENT [M1117]

各位師兄,小弟平生第二架AFV。請多多COMMENT!
想整乾淨D,但係過左火。。。






本帖最近評分記錄
tankcommander45   2012-2-13 01:42 AM  讚好  +1   不俗之作
Ribena   2012-2-12 11:15 PM  讚好  +1   
funghy200   2012-2-11 12:03 AM  讚好  +1   不俗之作
fks   2012-2-10 11:18 PM  讚好  +1   用色或改做具風格
Kwai_kwai   2012-2-10 01:18 PM  讚好  +1   佳作
毛毛68   2012-2-10 12:32 PM  讚好  +1   支持!
松尾明   2012-2-10 11:04 AM  讚好  +1   都幾有心機~~
PANERAI   2012-2-10 10:47 AM  讚好  +1   現代車好小舊化到咁勁 ~~~~~ 加油 ~
GaryKwan   2012-2-10 10:20 AM  讚好  +1   不俗之作
b8808800   2012-2-10 09:52 AM  讚好  +1   不俗之作
erniechun   2012-2-10 09:21 AM  讚好  +1   不俗之作
silas   2012-2-10 01:51 AM  讚好  +1   佳作
密斯威爾   2012-2-10 01:28 AM  讚好  +1   繼續努力~~多D上黎交流下~吹下水啦~~呢 ...
頂部
KK1234
壹等兵
Rank: 1



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 47306
精華 3
積分 36
帖子 150
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-8
狀態 離線
發表於 2012-2-10 09:39 AM  資料  短消息  加為好友 
係呀,我都覺得架車似出土嘅地盤車。
多謝師兄引路&鼓勵。其實小弟都係初次接觸軍事模型同埋試玩舊化。加上有良師引誘,我家陣已經不能自拔。成功感同砌高達好唔同。小弟一定上多D嚟交流。今晚我會upload 我第一架舊化+軍事,再指教但唔好留情。
加油!

頂部
KK1234
壹等兵
Rank: 1



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 47306
精華 3
積分 36
帖子 150
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-8
狀態 離線
發表於 2012-2-10 06:50 PM  資料  短消息  加為好友 
多謝咁多師兄comment. 一定會繼續努力。今晚俾大家睇下小弟既第一架AFV.加油

頂部
KK1234
壹等兵
Rank: 1



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 47306
精華 3
積分 36
帖子 150
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-8
狀態 離線
發表於 2012-2-14 12:04 AM  資料  短消息  加為好友 
多謝多位師兄ge意見,奇實我仲有last一架M1A12 Abrams,一樣有尼樣問題,請多多批評。。。一定繼續努力!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 07:50 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver