回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] HGOO GUNDAM Avalanche Astraea Type F (雪崩女神)
KFD
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36825
精華 0
積分 38
帖子 1709
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-31
狀態 離線
發表於 2011-2-18 05:33 AM  資料  短消息  加為好友  添加 KFD 為MSN好友 通過MSN和 KFD 交談
HGOO GUNDAM Avalanche Astraea Type F (雪崩女神)

粗粗地改左以前隻ASTRAEA TYPE F做雪崩女神
都攪左幾日...





[ 本帖最後由 KFD 於 2011-2-18 02:21 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
kenneth000   2012-2-22 11:34 PM  讚好  +1   佳作
GY401   2011-2-19 08:52 AM  讚好  +1   佳作!
williamgundam   2011-2-18 03:21 PM  讚好  +1   正抖 !! ~ ^^




http://hk.myblog.yahoo.com/[email protected]
歡迎黎睇下 XD
頂部
KFD
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36825
精華 0
積分 38
帖子 1709
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-31
狀態 離線
發表於 2011-2-18 12:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 KFD 為MSN好友 通過MSN和 KFD 交談
多謝支持
小弟暫時都係只會手油
紅色用左MR COLOR 114號
深紅好耐以前溝落 真係唔太記得點溝..sori..





http://hk.myblog.yahoo.com/[email protected]
歡迎黎睇下 XD
頂部
KFD
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36825
精華 0
積分 38
帖子 1709
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-31
狀態 離線
發表於 2011-2-18 05:31 PM  資料  短消息  加為好友  添加 KFD 為MSN好友 通過MSN和 KFD 交談
師兄過獎喇 其實如果唔係有消光 就會好多地方唔夠平滑架喇
小弟覺得手油有手油先做到既效果噴筆都一樣
我覺得2者真係無先後深淺之分  用適合自己既方法就好了 畢竟係hobby麻
講到手油技術 一定要睇YA大既BLOG教學 我都仲未有信心學佢既手掃舊化大法! 真係好靚!





http://hk.myblog.yahoo.com/[email protected]
歡迎黎睇下 XD
頂部
KFD
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36825
精華 0
積分 38
帖子 1709
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-31
狀態 離線
發表於 2011-2-19 05:36 AM  資料  短消息  加為好友  添加 KFD 為MSN好友 通過MSN和 KFD 交談


QUOTE:
原帖由 mauchingc 於 2011-2-18 08:25 PM 發表
我想問師兄手油上色,會唔會怕起埋底灰
同ABS膠位我好怕手油會滲入去再爆膠啊

ABS小弟我真係爆左無限咁多次= =
下次我打算用水性油上ABS位 尤其關節...
底灰係會起架 所以第一層你唔好太大力掃落去 支筆濕濕地咁浮面掃一下 就算遮唔曬個表面都要忍手下一層先掃番





http://hk.myblog.yahoo.com/[email protected]
歡迎黎睇下 XD
頂部
KFD
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36825
精華 0
積分 38
帖子 1709
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-31
狀態 離線
發表於 2011-2-19 06:25 PM  資料  短消息  加為好友  添加 KFD 為MSN好友 通過MSN和 KFD 交談
一樣會 因為油性既開油水會同ABS既膠產生化學作用 灰一樣有開油水
依小弟所知水性既開油水先唔會有呢個問題





http://hk.myblog.yahoo.com/[email protected]
歡迎黎睇下 XD
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 05:10 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver