回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] E-50
GaryKwan
上尉
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章  
UID 15666
精華 9
積分 29
帖子 1397
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-17
狀態 離線
發表於 2010-12-10 11:41 AM  資料  短消息  加為好友 
E-50

早兩晚完成既快餐車, 純粹練手, 無咩睇頭可言, 大家將就將就







[ 本帖最後由 GaryKwan 於 2010-12-10 01:01 PM 編輯 ]

頂部
GaryKwan
上尉
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章  
UID 15666
精華 9
積分 29
帖子 1397
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-17
狀態 離線
發表於 2010-12-10 11:42 AM  資料  短消息  加為好友 
坐番自己張沙發先

頂部
GaryKwan
上尉
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章  
UID 15666
精華 9
積分 29
帖子 1397
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-17
狀態 離線
發表於 2010-12-10 11:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-12-10 01:05 PM 發表
關sir架車履帶好似有點鬆的感覺~~

係呀! 原KIT履帶來, 我又無雲兄咁好心機剪少兩格..求求其其CHI埋去就算LU
不過講開又講, 我發現龍記SMART KIT既一條履帶都有過長呢個問題, 我砌過虎一, 豹同M4都有呢個問題...

頂部
GaryKwan
上尉
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章  
UID 15666
精華 9
積分 29
帖子 1397
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-17
狀態 離線
發表於 2010-12-10 01:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cintom 於 2010-12-10 02:29 PM 發表



QUOTE:
原帖由 kwan814 於 2010-12-10 01:35 PM 發表

又一超靚作品



QUOTE:
原帖由 PANERAI 於 2010-12-10 02:53 PM 發表
關大俠果然係世外高人

樓上咁多位師兄客氣客氣..各位高抬貴手就真

QUOTE:
原帖由 timng 於 2010-12-10 01:42 PM 發表
関兄,好堅呀!!

我覺得D油跡好似好新鮮,好似剛剛打瀉左!

其實用AV油用水開到好稀加兩滴光油效果出來係最似, 而且色澤深淺可以CONTROL, 但無計小弟只係拎呢野當玩下, 所以無心機開油調校, 直接用MIG支油污同水積就算...將就將就

頂部
GaryKwan
上尉
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章  
UID 15666
精華 9
積分 29
帖子 1397
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-17
狀態 離線
發表於 2010-12-10 10:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2010-12-10 10:45 PM 發表
太神喇,我嘔心瀝血咁整都無大師既快餐車既水準

雲兄你既雲谷大法獨步江湖啦!

頂部
GaryKwan
上尉
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章  
UID 15666
精華 9
積分 29
帖子 1397
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-17
狀態 離線
發表於 2010-12-10 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2010-12-10 06:02 PM 發表
留名增加知名度

咁你應該留言係毛毛, 貴爺, 雲兄果 D帖喎
果 D先增加知名度

頂部
GaryKwan
上尉
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章  
UID 15666
精華 9
積分 29
帖子 1397
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-17
狀態 離線
發表於 2010-12-10 10:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2010-12-10 08:28 PM 發表
點解可以甘正斗架! ...



QUOTE:
原帖由 杜蕾恩 於 2010-12-10 11:18 PM 發表
bravo ...



QUOTE:
原帖由 Joe_Lo 於 2010-12-10 11:18 PM 發表
潛緊水都要出黎頂一下...



QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2010-12-10 11:16 PM 發表



QUOTE:
原帖由 moss 於 2010-12-10 11:11 PM 發表



QUOTE:
原帖由 KY 於 2010-12-10 07:36 PM 發表
果然快靚正.



QUOTE:
原帖由 felix 於 2010-12-10 11:02 PM 發表
:em95:

多謝樓上咁多位大大們既稱讚, 小弟受寵若驚

頂部
GaryKwan
上尉
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章  
UID 15666
精華 9
積分 29
帖子 1397
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-17
狀態 離線
發表於 2010-12-11 07:51 PM  資料  短消息  加為好友 
多謝樓上咁多位比面讚賞

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 03:52 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver