回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 研磨一問
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-11-19 06:03 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談
研磨一問


我想請問下呢枝野幾錢???

係邊到有得買???

[ 本帖最後由 wilson1292 於 2010-11-30 07:16 PM 編輯 ]

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-11-21 05:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談
點解冇人回....................

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-11-22 02:34 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談
唔該師兄幫幫手

因為個時比較急,E+補反

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-11-22 02:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談
咁快....
我之前睇YOUTUBE片仲有
,HKML發,上幾個月

[ 本帖最後由 wilson1292 於 2010-11-22 04:05 PM 編輯 ]

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-11-22 04:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談
hkml 前幾個月先POST,D人回覆仲說好用

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-11-22 06:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談


QUOTE:
原帖由 woo 於 2010-11-22 07:13 PM 發表
圖都寫左,780yen

但問題yolks貨香港唔多人入,有都貴啦

3000度唔算高,

用雙星三寶都唔難滿足

隻星個隻研磨O唔OK?????

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-11-22 06:36 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-11-22 05:31 PM 發表


olympos 出既噴筆都非常好用, 亦有好多人用緊, 不過唔代表仲有生產  
呢d 就係logic 問題...

要知仲有冇出就只有由生產既地方開始搵..

正如你亞媽有冇煮飯唔係問你個看更, 問你亞爸個準確機會 ...

你咁無聊的......

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-11-30 05:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談


[ 本帖最後由 wilson1292 於 2010-11-30 07:21 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 07:05 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver