回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 滲完線之後問題
修羅
曹長
Rank: 2



UID 42565
精華 0
積分 2
帖子 425
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-18
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2010-11-19 01:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 修羅 為MSN好友 通過MSN和 修羅 交談
滲完線之後問題

孕�-20+XF-1滲完線 噴埋消光  未爆膠  之後會有可能出現爆膠情況?滲線係唔係孕�-20唔可以滲落D ABS膠到...





G.E.M.迷
頂部
修羅
曹長
Rank: 2



UID 42565
精華 0
積分 2
帖子 425
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-18
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2010-11-19 01:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 修羅 為MSN好友 通過MSN和 修羅 交談
依家就係用白電油開到好煩  要係咁加白電油
有時我會得閒換下D POSE





G.E.M.迷
頂部
修羅
曹長
Rank: 2



UID 42565
精華 0
積分 2
帖子 425
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-18
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2010-11-19 01:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 修羅 為MSN好友 通過MSN和 修羅 交談
回復 #4 VampireA 的帖子

不過近來唔知點解發覺白電油好臭下  所以先想換下
如果PS膠爆膠了  用咩痴番佢  因為我覺得如果有次衰左 之後都會冇咩是發生...
ABS膠我想問下 佢怕唔怕GAIA D開油水

有冇人用過GAIA 的T-05 滲線


最近我支噴槍按下去果個野 唔知點解唔識自己彈番上來 之後就係咁噴氣  搞到個泵係咁唔識自動STOP  之後用左半個鐘左右就會噴水   平平濕度寫住73% 都噴水
換番支噴槍係噪冇是 因為依家我個支係國產HD 130  我依家想換支U-STAR 的S-130  因為仲草錢係生日果日買人生第一部PG 所以唔想洗咁多錢...

[ 本帖最後由 修羅 於 2010-11-19 03:07 PM 編輯 ]





G.E.M.迷
頂部
修羅
曹長
Rank: 2



UID 42565
精華 0
積分 2
帖子 425
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-18
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2010-11-19 01:51 PM  資料  短消息  加為好友  添加 修羅 為MSN好友 通過MSN和 修羅 交談
回復 #6 VampireA 的帖子

爆左如果有得HELP 咁係唔係用AA膠痴番佢就得  定係用瞬間膠





G.E.M.迷
頂部
修羅
曹長
Rank: 2



UID 42565
精華 0
積分 2
帖子 425
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-18
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2010-11-19 02:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 修羅 為MSN好友 通過MSN和 修羅 交談
回復 #6 VampireA 的帖子

爆左如果有得HELP 咁係唔係用AA膠痴番佢就得  定係用瞬間膠





G.E.M.迷
頂部
修羅
曹長
Rank: 2



UID 42565
精華 0
積分 2
帖子 425
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-18
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2010-11-19 05:14 PM  資料  短消息  加為好友  添加 修羅 為MSN好友 通過MSN和 修羅 交談
回復 #9 機動老鬼 的帖子

這個就是命運?
講真用咩痴會好D...





G.E.M.迷
頂部
修羅
曹長
Rank: 2



UID 42565
精華 0
積分 2
帖子 425
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-18
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2010-11-19 08:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 修羅 為MSN好友 通過MSN和 修羅 交談
如果見到有白化出現  比如MG新安州條腰  果個真係幾易爛  係係咪可以打定銅支加固





G.E.M.迷
頂部
修羅
曹長
Rank: 2



UID 42565
精華 0
積分 2
帖子 425
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-18
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2010-11-21 06:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 修羅 為MSN好友 通過MSN和 修羅 交談
THX咁多位師兄





G.E.M.迷
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:57 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver