回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 全塑膠彩上色之 Rx-78-4
ywcsam
平民
Rank: 1


UID 38360
精華 0
積分 2
帖子 21
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-20
狀態 離線
發表於 2010-9-17 01:12 PM  資料  短消息  加為好友 
全塑膠彩上色之 Rx-78-4

新手之第二作

由於係美國既模型油又貴又難買到, 加上我又唔係好想聞果 D天拿水味, 所以就試下用係普通美術用品店買到既野黎做一個實驗...

-底油用Gesso 黎代替左水畢地
-所有顏色都係用Acrylic Paint 黎上 (除左滲線仲係用Enamel)
-滲線之前用左Future Floor Wax 黎代替光油
-最後用Future Floor Wax + Tamiya Flat Base黎做消光

[attach]351133[/attach]
[attach]351134[/attach]
[attach]351135[/attach]
[attach]351136[/attach]
[attach]351137[/attach]
[attach]351138[/attach]
[attach]351139[/attach]
[attach]351140[/attach]
[attach]351141[/attach]
[attach]351142[/attach]
[attach]351143[/attach]
[attach]351144[/attach]
[attach]351145[/attach]
[attach]351146[/attach]
[attach]351147[/attach]

雖然整體黎講既顏色都唔錯...不過始於有油漆過厚(油完好難組合番)同掉漆既問題(底油咬唔實)
唔知有冇師兄有類似既經驗可以分享下呢 ?
歡迎各位指教



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
ywcsam
平民
Rank: 1


UID 38360
精華 0
積分 2
帖子 21
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-20
狀態 離線
發表於 2010-9-17 02:14 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #3 ultraleo 的帖子

師兄話出左問題既意思係唔係灰黑色上面果 D一點點既白?

果 D其實係因為溝左少少銀油係入面, 不過d銀色粒子本身比較粗同埋d相壓縮左所以有少少似白化

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 12:09 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver