回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: bandai出錯???
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-7-6 09:29 AM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談
bandai出錯???

其實大家知自己唔見件/自己整爛件係唔可以問BANDAI反
係唔係bandai出錯
我自己整爛竟然有得攞反

[ 本帖最後由 wilson1292 於 2010-7-6 11:43 AM 編輯 ]

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-7-6 10:08 AM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談
唔係喎,我自已整唔見但都有比反我喎


http://h.imagehost.org/view/0126/IMG_0786

[ 本帖最後由 wilson1292 於 2010-7-6 11:39 AM 編輯 ]

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-7-6 10:26 AM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談


QUOTE:
原帖由 willkwok 於 2010-7-6 11:43 AM 發表

使唔使補錢

唔洗錢,free.......

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-7-6 10:35 AM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2010-7-6 11:42 AM 發表

可唔可以教下我點問BANDAI攞反?

[email protected]
要用英文
要地址(中文都得),爛左咩part e.g.A12,f,12,邊部gundam
仲要有相
大約一星期會回覆

[ 本帖最後由 wilson1292 於 2010-7-6 11:54 AM 編輯 ]

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-7-6 03:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-7-6 12:44 PM 發表
傻啦, 正所謂羊毛出在羊身上, 佢的每一項成本, 就會在product果度的售價反映/攤分

比如有些產品, 例如家電影音器材, 會在售價計算埋after service的成本

所以bandai的模型都唔平, 原來仲有這種成本開銷~~ ...

好平啦對比起雙星個d模型車
1/24d模型車個盒同hg差唔多
d料又差唔多
技術雙星就廢少
買過一部gtr來玩,d件灣既,(可能十幾年前)
重點來啦
價錢買得同1/100hg,mg 一樣

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-7-10 10:45 AM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談


QUOTE:
原帖由 alex_d_liu 於 2010-7-10 08:52 AM 發表
試o下好喎!    係咪包埋郵費寄俾到你屋企先?


試下

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 07:53 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver