回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 大家喜愛/討厭既模型鋪
calvinlcm7
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 13192
精華 0
積分 7
帖子 691
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-4-8 09:25 AM  資料  短消息  加為好友 
大家喜愛/討厭既模型鋪

如題,最近見到有唔少爸打講邊間好邊間唔好
開個topic等大家講下先
詳細講下你所知既鋪頭既價位同服務態度
為免大家睇得辛苦,大家將同區既模型鋪打埋一齊
選埋你既最愛同最討厭模型鋪

新界區

粉嶺《智多寶》
其實幾鐘意呢間,雖然最近價錢加左d
但都係以我所知第二平既模型鋪
不過老闆健談,尤其戴眼鏡果個,而且對模型都有基本既認識
算係依家最喜愛既鋪頭

粉嶺《遊戲城》
我所知平均黎講係全港最平
不過態度奇差.....買野好似係佢俾錢你洗咁.....最得既係佢全家都係咁
而且試過買完發現有件爛左,佢話唔俾換= =
成日為做到生意講大話,試過有次想買超西悟空
智多寶有,佢無,佢話依家果 D係水貨唔好同埋貴(其實佢自己咪成日入水貨....)
又話佢過兩日返貨會平d,叫我等佢
點知返到黎貴過對面智多寶第一水既貨,問返佢佢話依家係咁既價,你買唔買?= =
真係好想發起一個抵制佢既行動!!!

聯和墟《星星》
以前超平!不過最近都貴得很啦
不過老闆娘非常熟識模型同非常健談!
但最近都無入貨…睇怕都…唔頂得幾耐…


旺角區

《千里達》
其它區我淨係想講呢間,d模型貴就出晒名
不過想買其它既周邊用品(油、灰果 D)就係一個唔錯既選擇
老闆表面好串咀,不過其實好肯教人
d伙記都好好傾

[ 本帖最後由 calvinlcm7 於 2010-4-8 10:56 AM 編輯 ]





一個有好多MG,但仲玩緊HG(未噴過MG= =)既MG新手
頂部
calvinlcm7
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 13192
精華 0
積分 7
帖子 691
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-4-8 10:02 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 本田 於 2010-4-8 11:13 AM 發表
睇來,師兄係粉嶺人喎~~

我係上水人,哈哈
師兄咁講一講,呢個post可以俾大家認識下住邊,哈哈





一個有好多MG,但仲玩緊HG(未噴過MG= =)既MG新手
頂部
calvinlcm7
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 13192
精華 0
積分 7
帖子 691
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-4-8 11:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 vr2xtd 於 2010-4-8 11:56 AM 發表
上水居民居水上, 長洲賓客嘟嘟嘟

見樓主評各店都系以價錢先行, 我想好多人都好似我咁無所謂喜歡/唔喜歡, 邊間平就去邊間買, 畢竟只是個交易罷

有時態度都會睇
除非智多寶比遊戲城貴太多
否則都會去智多寶買
貴少少,買得開開心心





一個有好多MG,但仲玩緊HG(未噴過MG= =)既MG新手
頂部
calvinlcm7
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 13192
精華 0
積分 7
帖子 691
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-4-8 06:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Chi96 於 2010-4-8 02:01 PM 發表
合益囉
個死人老闆好刻薄
又懶串
上次去買隻bb張遼($35)
比左100蚊
佢找番$5比我
同佢講番又唔認數
搞到我要報警
跟住原來佢將部攝影機罷"咩"左
搞到d罪證冇晒
個警察叫我去消委port佢喎
真係好火
...

嘩…$40係兩張…$100係一張
咁都分得錯?…都幾過份





一個有好多MG,但仲玩緊HG(未噴過MG= =)既MG新手
頂部
calvinlcm7
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 13192
精華 0
積分 7
帖子 691
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-4-10 10:50 PM  資料  短消息  加為好友 
粉嶺花都入面開左間新野!!
d價有d怪,因為佢有d平d,有d又貴d
好似150%可動既獨角獸只係303(唔好問係咪連埋case果隻…)
紅迷都好似係303
不過PG wing就要11XX,貴左d
但係最重要係佢有gaia油買!!
雖然只係得金、銀、閃紅等等幾隻色
不過都唔錯,唔洗為支gaia金出mk買
同埋老闆好好傾,無買野只係行左個轉都話"得閒就再黎睇下有無野岩"
而門口有好多成品(雖然唔係靚果隻)不過呢d風味真係搵唔到幾多間!
值得一去!





一個有好多MG,但仲玩緊HG(未噴過MG= =)既MG新手
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:51 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver