回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: LED一問~~
GundamRX-178
曹長
Rank: 2


UID 23973
精華 3
積分 62
帖子 455
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-7
來自 U.C.0086
狀態 離線
發表於 2010-3-9 11:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 GundamRX-178 為MSN好友 通過MSN和 GundamRX-178 交談 Yahoo!
LED一問~~

在下想去SSP買LED~請問有冇大大知邊一間最齊最多呢?
在下想買最細那一種~
因在下唔熟SSP..........可否講給在下知道那一間呢~
十分多謝~十分感激~

頂部
GundamRX-178
曹長
Rank: 2


UID 23973
精華 3
積分 62
帖子 455
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-7
來自 U.C.0086
狀態 離線
發表於 2010-3-10 11:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 GundamRX-178 為MSN好友 通過MSN和 GundamRX-178 交談 Yahoo!
好多謝各位大大提供資料~十分感激~

頂部
GundamRX-178
曹長
Rank: 2


UID 23973
精華 3
積分 62
帖子 455
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-7
來自 U.C.0086
狀態 離線
發表於 2010-3-11 12:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 GundamRX-178 為MSN好友 通過MSN和 GundamRX-178 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 willkwok 於 2010-3-11 01:10 PM 發表
smd封裝既led 夠細粒

請問smd封裝既led是什麼led??

頂部
GundamRX-178
曹長
Rank: 2


UID 23973
精華 3
積分 62
帖子 455
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-7
來自 U.C.0086
狀態 離線
發表於 2010-3-11 01:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 GundamRX-178 為MSN好友 通過MSN和 GundamRX-178 交談 Yahoo!
回復 #11 willkwok 的帖子

請問係未有多種色各價錢如何?

頂部
GundamRX-178
曹長
Rank: 2


UID 23973
精華 3
積分 62
帖子 455
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-7
來自 U.C.0086
狀態 離線
發表於 2010-3-11 02:08 PM  資料  短消息  加為好友  添加 GundamRX-178 為MSN好友 通過MSN和 GundamRX-178 交談 Yahoo!
回復 #13 willkwok 的帖子

好多謝師兄~~多口問埋有冇最細個隻熱縮通賣呢?十分感激~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:46 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver