回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 關於買噴槍+泵問題
ooyugiyugi
平民
Rank: 1



UID 13200
精華 0
積分 0
帖子 31
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-2-8 06:13 PM  資料  短消息  加為好友 
關於買噴槍+泵問題

小弟打算新年攞行是錢去買番支新手用既噴槍同埋泵
想係度問問 買哩d野要 有咩要注意   同埋  有d咩裝備要買埋  例如水隔 果 D野
小弟係度睇過其他post都係唔識
有冇c hing 可以幫幫手 簡單講下 哩d野點運作 同 用黎做咩
小弟打算$1000以內

頂部
ooyugiyugi
平民
Rank: 1



UID 13200
精華 0
積分 0
帖子 31
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-2-8 06:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2010-2-8 07:40 PM 發表
如果住香港 都係呢度專區 T-hobby買啦 又有保養, 壞左可以搵返t-hobby整~

咁  想請教一下  除左噴槍同泵 仲有咩係必需架??

頂部
ooyugiyugi
平民
Rank: 1



UID 13200
精華 0
積分 0
帖子 31
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-2-8 08:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kelvinlow 於 2010-2-8 07:56 PM 發表
$1000以內要買筆同泵就好似蚊水d  我都係冇耐之前係炮台山果到買  
我買14xx  定係  15xx  唔係好記得  不過因為我轉左枝好d既筆先貴左   
佢有1 set買  好似  12xx 定13xx  最好打電話去問先
必需果 D當然都 ...

睇黎   超出左預算

頂部
ooyugiyugi
平民
Rank: 1



UID 13200
精華 0
積分 0
帖子 31
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-2-18 07:24 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kelvinlow 於 2010-2-8 10:19 PM 發表
唔一定係果到買既   不過方便又有保障姐
上網見人都話有d泵3xx-5xx個   加埋枝筆都係7xx-8xx

新年唔得閒上黎tim
上網係指拍賣網嗎???有好介紹嗎??

頂部
ooyugiyugi
平民
Rank: 1



UID 13200
精華 0
積分 0
帖子 31
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-2-18 07:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 T-Hobby 於 2010-2-9 08:52 AM 發表

有啲$1000以內的套裝泵連噴筆,你嗰個係進階款,勁好多架 !!

同埋必需品我吝為是朱咀和抽油箱(自制或買現成),小人愚見!!

請問一下朱咀係咩黎   如果買噴槍  抽油箱應該冇錢買了

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 12:08 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver