回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 壽屋新拳頭 report
willowyu
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1697
精華 5
積分 33
帖子 755
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-9
狀態 離線
發表於 2010-1-18 03:19 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
壽屋新拳頭 report

last week係 ssp 入手, 分1/100同1/144 size, around 3x-4x! 唔記得幾多錢!!

比一般mg 同 hg 就好fit!!



查看積分策略說明
附件
2010-1-18 03:19 PM
01.jpg (112.81 KB)
 
2010-1-18 03:19 PM
02.jpg (91.81 KB)
 
2010-1-18 03:19 PM
03.jpg (104.59 KB)
 
2010-1-18 03:19 PM
04.jpg (76.93 KB)
 




---------------------------------------------
http://heisol.blogspot.com/
頂部
willowyu
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1697
精華 5
積分 33
帖子 755
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-9
狀態 離線
發表於 2010-1-18 07:19 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tonyktng 於 2010-1-18 05:59 PM 發表
係唔係呢set



Yes!! This one..





---------------------------------------------
http://heisol.blogspot.com/
頂部
willowyu
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1697
精華 5
積分 33
帖子 755
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-9
狀態 離線
發表於 2010-1-18 07:24 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alex_d_liu 於 2010-1-18 06:27 PM 發表


喂! 你係咪今期xx plus裡面個willow呀?  我係研究生呀!

我都買o左1/100拳頭set, 諗著俾MG 驚普煩用O黎渣槍, 原本MG o個set拳頭都渣得唔緊枝槍o既.

yes!! 正是小弟!..

yes ar 佢個d拳頭好似唔夠MG o個set渣得咁實 :-)





---------------------------------------------
http://heisol.blogspot.com/
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 06:06 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver