回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: Carman 模型作品年結2009
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-12-29 08:51 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談
Carman 模型作品年結2009

今年既完成品正確數量有17件, 有4隻因水準太底所以不便出POST
由於今年諗得太多家庭, 工作及前途問題, 實際的模型製作時間也不多...
上年的成品有25隻之多...今年打了個7折, 原定12月可以完成的作品睇怕要2010才可完工...
雖然成品比上年少了, 但整體的製作水平上升(但還不夠呢...), 年尾的7-UP得到了不少朋友的讚賞自己也非常高興(上年的老麥也有許多人讚, 難道的要向食物風格進發 )

2009年11月份開始也為了自己的前途進修課程, 工作 和 OT 再加上 進修 及 做功課 時間上已經不足夠自己在2010有量產的模型製作, 但不代表我會草草了事呢~

廢話少講, 去片~!!!

一月份 :
1/24 電單車


二月份 :
1/24 Van仔


三月份 :
1/24 mkII


四月份 :
SD 流星王


五月份 :
Rockman


六月份 :


七月份 :


八月份 :
1/24 Mazda RX-7 FD


九月份 :


十月份 :
MG Ver O.Y.W RX-78-1


1/20 Fatty


十一月份 :
pokemon


HGUC GUNDAM RX-78-2


十二月份 :


[ 本帖最後由 carman 於 2009-12-29 11:43 AM 編輯 ]





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-12-29 09:34 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 Mikusen 於 2009-12-29 10:10 AM 發表
7up Gundum. I like that

thanks

QUOTE:
原帖由 SIMONLLM 於 2009-12-29 10:23 AM 發表
少女心事, 但願我亦了解我也能知
今年水準真係提昇唔少, 產量底d正常既
17隻
由依家到我百年歸老, 我估我都砌唔到17隻 ...



QUOTE:
原帖由 細尖(傻小子) 於 2009-12-29 10:37 AM 發表

X 2,今年咁忙,都可以有17件,

唔係咁計既...講真今年冇一件自己係覺得合格...不見光果4件可想言之





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-12-29 12:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 =鋼= 於 2009-12-29 10:52 AM 發表

我既年結就係月月空@@

沒所謂吧~反正不是必要的~

QUOTE:
原帖由 AmazingFelix 於 2009-12-29 11:13 AM 發表
最強還是7up Gundam! 2010年砌多D!突破二十大關!

我都想砌多D, 但真係好難搵時間><

QUOTE:
原帖由 njvf 於 2009-12-29 11:14 AM 發表

THANKS~

QUOTE:
原帖由 EXII 於 2009-12-29 11:26 AM 發表
17 in one year?  Well done  ~!!
Make it 20 in 2010

下年突破10隻都已經好勁><

QUOTE:
原帖由 sinhow 於 2009-12-29 11:34 AM 發表
17部,勁!
我只有3部,那我算甚麼..?

我只係想整D見得人既作品, 今年既都重未有隻過到自己果關><

QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2009-12-29 12:21 PM 發表
今年大豐收啦~~

會唔會在真人show帶晒出黎睇睇?

一定拎唔晒出黎, 因為好幾隻都已經送左俾人

[ 本帖最後由 carman 於 2009-12-29 02:00 PM 編輯 ]





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-12-29 03:22 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-12-29 02:09 PM 發表
C妹大個女啦

產量,技術都有進步

我只係新手炸, 機本功有排練

QUOTE:
原帖由 The-Old 於 2009-12-29 02:23 PM 發表
好利害, 又多又靚, 我就真係月月皆空, 善哉善哉,

今年我都空左好多個月冇整野

QUOTE:
原帖由 rexlee 於 2009-12-29 03:00 PM 發表
可以一次過欣賞到咁多不同種類o既成品, 正!!!

唔夠你既種類多同精~

QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-12-29 04:30 PM 發表
上次黎生同我講你整過RX78一號機,睇落原來真係幾正

e~原來你唔知咩~@@?
我上次食飯有拎過出黎~

唔得, 等我真人show再拎過出黎先~

p.s 到你出年結la wo~

[ 本帖最後由 carman 於 2009-12-29 04:37 PM 編輯 ]





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-12-29 03:48 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 alex_d_liu 於 2009-12-29 04:50 PM 發表
嘩! 好多呀! 對我o黎講, 真係MI-4 啦!

以前砌過RX-7, 不過當時手功嘛嘛, 希望下年頭炮可以KO佢啦!

我架RX-7手功直頭係唔得





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-12-30 07:32 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 chris2222 於 2009-12-29 05:00 PM 發表
carman真係勁~~一年17隻
我1年得隻~仲要係sd
睇黎我都要開多d檀~
隻gundam 7 up好靚~~
不過最有印象都係你m記哥套

老麥今時今日睇返真係...
其實整多少都唔係問題, 最緊要自己開心姐~

QUOTE:
原帖由 有heart人 於 2009-12-29 05:02 PM 發表
SUPPORT. 又進一步!!!

多謝有heart~>3<

QUOTE:
原帖由 骰魔 於 2009-12-29 06:23 PM 發表

小弟番工,番學,功課,家庭已忙到停工了兩年...
反而你仲有咁o既產量......服

下年冇架la...我11月返左學之後都已經冇時間整了, 所以12月都空白的><

QUOTE:
原帖由 fks 於 2009-12-29 06:28 PM 發表
正呀 !!!!



QUOTE:
原帖由 好平 於 2009-12-29 06:58 PM 發表
隻dog好有feel牙映得  !
7up gundam 夠特別~!

幾乎年年出一隻攪事作~





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-12-30 07:38 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-12-29 11:26 PM 發表


好肚餓呀



QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-12-29 08:04 PM 發表
咪幾好... 冇左d意粉地台

喂喂... 豬肉乾呀...

意粉地台

冇豬肉乾呀....最多下次自家整曲奇出黎請你地食><

QUOTE:
原帖由 1d20 於 2009-12-29 08:41 PM 發表

意粉地台已經成為了經典

你係咪想死~

QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-12-29 09:18 PM 發表

Hey~ 你又點會砌唔倒 17 隻, 反而我就...

冇所謂吧...消閒嗜好姐~

QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-12-29 09:21 PM 發表
有幸見過呢 Set Pokemon 實物, 上色平滑到以為係實色出 tim~

hehe, 姐係似冇上過色~

QUOTE:
原帖由 亮記 於 2009-12-29 11:24 PM 發表
隻SEVEN UP高達可以用技驚四座唻形容,2009年總選我投佢一票



QUOTE:
原帖由 rivaltat 於 2009-12-30 08:47 AM 發表
I like 7UP Gundam~~

用了那張水貼, 你們可知道好多"車友"想殺了我吧....

[ 本帖最後由 carman 於 2009-12-30 08:51 AM 編輯 ]





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-12-30 02:19 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-12-30 03:15 PM 發表
今年都幾多野 wor,個人最中意你既 RX-78 1 號機 (消光啞面果隻),其次 7-up,

加油,下年我要睇更多好野 ! ~

RX-78 1 號機 (消光啞面果隻)<=我整過一隻1號機炸wo...重係令身的....你係咪講隻2號機(紅白藍色) , 但果隻係上年既失敗作呢

係時候到你出"了結"post la wo~~





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-12-30 02:37 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-12-30 03:34 PM 發表



咩呀,果次係歌德你唔係帶左隻灰黑 1 號機係啞面既咩 ! ~

我地成班重一齊睇既呢 ~

令面架wo...你唔好嚇我~@口@|||||





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-12-30 02:54 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-12-30 04:05 PM 發表



咁驚嚇 !? ~

咁可能係我老人痴呆 ..........

anyway 我個人最中意 RX-78-1,因為近睇過實物 finishing 做得好,下年加油 !! ~

真人show拎出黎~





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-12-30 03:06 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2009-12-30 04:08 PM 發表
好多作品啊...

比上年少好多>.<





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-12-30 03:52 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-12-30 04:56 PM 發表
好D心思思想買隻鳳凰同火暴獸黎砌,我想問下難唔難搞?
我樓下賣68HKD~

68HKD唔好買la...mk都係50-55hkd~
難就唔難攪, 但整左都冇咩滿足感...可能盒野本身分色都好靚, 所以上左色都唔係太覺~.~





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-12-31 07:56 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 【Kira-Yamato】 於 2009-12-30 05:11 PM 發表
支持下carman先~
下年一齊努力砌多幾隻 ^^

我下年有成品都已經要偷笑>.<
你都要加油~xd





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:57 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver