回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 高達30週年無國界小隊 - 珍珠巾
xoxo2000
壹等兵
Rank: 1


UID 19000
精華 0
積分 2
帖子 110
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-24
狀態 離線
發表於 2009-11-8 10:55 AM  資料  短消息  加為好友 
[gundam] 高達30週年無國界小隊 - 珍珠巾

獻醜了....










頂部
xoxo2000
壹等兵
Rank: 1


UID 19000
精華 0
積分 2
帖子 110
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-24
狀態 離線
發表於 2009-11-8 10:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dilaton 於 2009-11-8 11:58 AM 發表
從照片見,珍珠味只在藍色和紅色中散發出來。想來要在現場看才能見到白色的珍珠味了。

堂兄,現場看都係唔多夠珍珠味.....

頂部
xoxo2000
壹等兵
Rank: 1


UID 19000
精華 0
積分 2
帖子 110
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-24
狀態 離線
發表於 2009-11-8 10:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gundam@jkl 於 2009-11-8 12:05 PM 發表
我只講一句:「件件精品! 好Q High呀!」

我見到你隻閃巾一樣.....好Q High呀!

頂部
xoxo2000
壹等兵
Rank: 1


UID 19000
精華 0
積分 2
帖子 110
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-24
狀態 離線
發表於 2009-11-8 10:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Mirror 於 2009-11-8 10:28 PM 發表
見到實物就睇到珍珠色好靚

鏡兄真賞面勒.....

頂部
xoxo2000
壹等兵
Rank: 1


UID 19000
精華 0
積分 2
帖子 110
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-24
狀態 離線
發表於 2009-11-9 05:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 雜果涼粉 於 2009-11-8 11:22 PM 發表
現場睇珍珠色效果都明顯同唔錯喎

影相好難影得出個效果,唔知加小小紫色會唔會好d 呢。

QUOTE:
原帖由 crabchiu 於 2009-11-8 11:35 PM 發表
期待117再來﹗

謝蟹 Sir 賞面,117 我唔會係香港,無緣出席.....  當日氣氛一定會更加高漲勒。預祝成功先。

QUOTE:
原帖由 蟻仔 於 2009-11-8 11:39 PM 發表
好波!今日玩得好開心呢!!

蟻仔兄,可惜我要早走,未能同大家影大合照呢......

QUOTE:
原帖由 於 2009-11-9 12:22 AM 發表
隻藍有金屬feel

係隻藍色叫做 OK ........哈哈,不過其實應該係有珍珠效果先叫 OK,哩隻色似金屬色多d。
Anyway, 大家唔嫌傷眼就 OK 喇。

QUOTE:
原帖由 明天 於 2009-11-9 02:32 AM 發表
又一特色!
D武器呢????

武器呢.......ha ha..... 俾明天兄踢爆左添.......係未整好呀.....ah...hahahaha...... 得個盾喳。

QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-11-9 10:07 AM 發表
珍珠色好靚, 好有TV版既味道~

好鬼白就真....睇返d相就覺得 lu.... 想接近 TV 版都係我目的之一,話晒 30th 周年嘛...... 好彩有 Carmen 睇得出....ah...hahahahaha.....


老襯兄- 多謝支持

夢兄 -  下一隻希望再珠d .....hahaha..... Thx

QUOTE:
原帖由 darius666 於 2009-11-9 12:25 PM 發表
隻珍珠巾唔錯, 下次你可以試玩指甲油, 效果都幾好架~

我真係有諗過用指甲油架,不過今次不容有失先擱置左喳。

QUOTE:
原帖由 Uncle_Kent 於 2009-11-9 01:05 PM 發表
隻隻都好正,真係估唔到咁既EVENT,原來咁好玩既!

大家都樂在其中,自然會好投入同開心喇。

QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-11-9 01:55 PM 發表
好好既色彩效果,搶眼吸引,正,吱吱好波 ~

PS. 30週年無國界洗版 果然壯觀,有幸欣賞過作品既實物,確係件件精品 !

客氣喇黎天皇..... 哈哈,好似好耐無人咁叫你囉。
講真,上架時真係好壯觀,我有幸參加都好開心囉 ~~~~

頂部
xoxo2000
壹等兵
Rank: 1


UID 19000
精華 0
積分 2
帖子 110
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-24
狀態 離線
發表於 2009-11-11 08:24 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ball_kei 於 2009-11-9 07:19 PM 發表
珍珠巾巧令

謝波哥.....

QUOTE:
原帖由 char 於 2009-11-10 09:44 AM 發表
實物真係有珍珠FEEL既~

都有少少o既,不過唔多夠囉.....haha....

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 08:55 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver