回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 1/144 X gudam / GX gudam update 07/11/09
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-10-2 08:16 PM  資料  短消息  加為好友 
1/144 X gudam / GX gudam update 07/11/09

1/144 X gudam

5好爛尾AR  





body:






head :



Poss:






改可動
如detail

[ 本帖最後由 hkpl12 於 2009-11-7 05:11 PM 編輯 ]





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-10-2 09:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wx2204 於 2009-10-2 08:56 PM 發表
加油呀!唔好爛尾
我都好鐘意X
你係咪近期買?可唔可以話我知係邊度買?

i buy it from

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... p;page=1#pid1548990





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-10-2 09:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-10-2 09:32 PM 發表
又來一字馬甘堅抽

你也可以





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-10-2 10:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kodycheung 於 2009-10-2 09:36 PM 發表
已經好少見有人整 X 啦~
加油!!

X 好正的





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-10-2 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-10-2 10:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 njvf 於 2009-10-2 11:03 PM 發表
好比列 正可動

the gundam is from you





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-10-2 10:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winson26835616 於 2009-10-2 10:35 PM 發表
唔好用佢隻手掌啦...

sure





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-10-2 10:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hypermax 於 2009-10-2 10:54 PM 發表
個個都話GX正,但d模型有貨無人要

i think that X gundam only





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-10-2 10:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 royal281 於 2009-10-2 10:58 PM 發表
I tried to find X in HK, no luck...only found double X and X D.V

try to find in this froum





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-10-3 11:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kodycheung 於 2009-10-3 10:10 PM 發表
月光出黎啦~~
開炮!!!!

smothered mate

[ 本帖最後由 hkpl12 於 2009-10-11 08:24 PM 編輯 ]





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-10-11 07:59 PM  資料  短消息  加為好友 
改做

One gundam X is from HKML , the other is from yahoo!bid.

They are wonderful gundams .

One gundam X is from HKMl , is from njvf

njvf  結婚啦 !!

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... p;extra=&page=1

我係大胸姐姐,長腳姐姐






平時叫你加油練功夫啦








All wearpon :


[ 本帖最後由 hkpl12 於 2009-10-11 08:30 PM 編輯 ]





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-10-11 08:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kodycheung 於 2009-10-11 08:57 PM 發表
少少意見。。。

條腿太長啦~~
望落覺得好怪
心口再磨斜少少應該會正d
加油!!!

thx you ,

i will try to solve them





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-11-7 12:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Kaku 於 2009-10-12 11:23 AM 發表
可動性幾好喎,加油!!
不過改可動要注意走光位呀

走光位??

how to cover it ?

but thx  you ....





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-11-7 12:42 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 royal281 於 2009-10-12 05:15 AM 發表
check out this, I think this may help you
http://prototypeworld.blog53.fc2.com/blog-category-6.html

i want to see the whole body

but it is a nice web side


thx you





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-11-7 12:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Oo小影oO 於 2009-10-12 08:17 AM 發表
期待成品   我好仲意JJ個到ge設計

thx ..

i am making GX now





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-11-7 04:53 PM  資料  短消息  加為好友 
update GX

GX and X 可動



其他改動










tool






做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-11-7 05:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 anthony.cky 於 2009-11-7 05:30 PM 發表
期待你鮋作品~~~

另外想問...JJ部份係原裝設計???

設計 by me gx haven't





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-11-7 05:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 njvf 於 2009-11-7 05:32 PM 發表
改得好

thx

gx is from you ~.~





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-11-7 05:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 anthony.cky 於 2009-11-7 05:32 PM 發表
明白~~ 加油~~~






做人留一線,日後好相見
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 07:09 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver