回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 身處美國的模型友請進(好嚴重的買油問題)
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-9-27 08:51 AM  資料  短消息  加為好友 
身處美國的模型友請進(好嚴重的買油問題)

唔知有冇住係加行福利亞州既朋友知道有地方有MR.COLOR系列既油,慢乾油,消光油,膠水等等野賣既地方,可以提供店名,地址同價錢嗎?謝謝幫忙





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-9-27 11:12 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 大塚愛 的帖子

我只搵到當地一間叫HOBBY TOWN既模型店得我最唔想見到既雙星水性同一隻不知名唔知好唔好用,傷唔傷膠既當地油,因為某D不幸事情發生左唔想再用雙星水性改哂用MR.COLOR油性,但係出發個日屋企人話畢業前禁模型,但係黎到呢邊親戚話假期砌冇問題但係屋企個邊打死唔肯比返D油我,所以想自己搵

我係因為想係呢邊發展先過黎,希望順利啦,最怕畢左業搵唔到工要返香港><





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-9-27 12:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2009-9-27 12:04 PM 發表
好似話歐美已經禁用硝基系油漆(油性油)

怪不得搵到的都是油性,咁我咪要轉用水性囉,點算,我油錯左洗油個陣咪有機會爆膠囉><





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-9-27 09:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 0083-GP-01 於 2009-9-27 01:22 PM 發表

你條友仔,又話要專心讀書,模形停工,姣婆守心吾守身呀吓!

因為我呢邊一個一個SEM咁計,而且我呢個SEM同下一個SEM冇關聯,咪打算係個兩個月長假砌返隻囉(囉左呢邊PERMIT~W~)

咁我試下水性油落潔牙粉,多謝各位既意見





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-9-28 11:41 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #17 PS 的帖子

之前睇左本電擊HOBBY(睇左既師兄都知我買黎做乜=.=+),佢有教到,係D油度落D潔牙粉就可以解決易甩既問題(只限水性),我未試個效果,但係咁應該可以慳返支保護油,咁可以繼續用水性油又唔驚有好大味

之前試過倒瀉水性既THINNER,有D件掂到,我拿拿聲整乾左D件等第二日先再郁D件,點知一掂即散,再一次,我D油有時就乾哂都會落返D水1性THINNER溝稀佢,因為聽講用水溝效果冇咁好,之後有次唔小心倒瀉成支油(個陣張工作台好鬼細,成日有工業意外),倒左D落張椅個隻膠做既腳,過左3個月坐坐下個隻沾過油既腳自己斷左,咁我係咪用水性油又用潔牙粉唔用THINNER開稀佢會好D呢?

之前上機前屋企人話呢邊唔會比砌,所以先話諗住停幾年,但係而家親戚話放長假就可以砌就唔同客氣啦,反正呢度D長假真係長到砌到D野出黎~W~





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-9-29 08:07 AM  資料  短消息  加為好友 
我都係試左用返水性油先啦(LOCAL有得買煩少D野,雖然貴過係HK買,不過我未睇價錢唔知貴幾多)....因為之前個D溝得唔好,油出黎好差,其實水性油買返黎係咪最多落左消光油就用得,唔洗落THINNER都可以架?

[ 本帖最後由 josephfreedom 於 2009-9-29 08:39 AM 編輯 ]





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-9-29 08:40 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #26 edwinfan 的帖子

三藩市~~~~~~~~~~~~





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-10-3 01:55 PM  資料  短消息  加為好友 
冇野架,又唔洗死既~W~

突然想起自己用水性既線掣滲線,用左水性油又會唔識滲,死得=.="





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-10-4 04:31 AM  資料  短消息  加為好友 
Are there any oil base paint for me,I'm just come here for few months and because of take care my cosin and work hard on my study+I am 路痴,that why I haven't been too many place here, could you please tell me more information about those stores and the address?





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-10-4 09:35 PM  資料  短消息  加為好友 
THANK YOU,我試下THANKS GIVING個陣去睇下有冇買1送4先 (唔係講笑,個日全美大減價,仲係減到好離譜冇理由唔買個種,即係好似200蚊對鞋減到60蚊之類咁啦,模型唔知)

51X盒初回MG EXIA貴唔貴?





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-10-6 08:25 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #36 白面仔 的帖子

咁做佢地未就範之前我會比人遣返先=.="

而家仲同屋企個邊討論緊呢個問題><





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-10-6 11:23 AM  資料  短消息  加為好友 
因為我未出到信用卡,唔敢周圍去著><(自己手車又好恐怖><)

THX Wittmann 同 royal281 ,總算搵到有地方買到油,THX VERY MUCH(感動T^T)不過2.5支油我再同屋企人打下形較先,未搵到自己錢前洗咁多始終唔係太好^^"(留左係香港個推油係用哂前年暑假工D錢既4/5買架^^")





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-10-6 11:26 AM  資料  短消息  加為好友 
想問問MR.COLOR點就咁分佢係水性同油性





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 04:53 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver