回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: CNC團圓 (10月11日)
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-23 10:58 AM  資料  短消息  加為好友 
CNC團圓 (10月11日)

各位大佬.......小弟會係10月10日晚回來2日(即星期6晚到....星期1走) ..... 有無時間(最好星期日啦) ....見吓面食吓飯.......大家講吓點砌狗?

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-23 11:27 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kinkin_710 於 2009-9-23 11:44 AM 發表
eded 你真係好有心推動模型
專登飛返香港兩日 傾砌狗計劃

因為上次早走 ... missed 好多經典場面
咁師兄你ok 唔 ok 呀?

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-23 11:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Levi's 於 2009-9-23 11:52 AM 發表
你吹雞既點敢唔黎係咪旺角?

南哥唔好咁講啦...... 幫南哥吹..............................雞食飯係我嘅職責嘛......行政會議都有召集人啦

旺角又得......工場都得......得咗

[ 本帖最後由 eded 於 2009-9-23 12:03 PM 編輯 ]

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-23 11:51 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kinkin_710 於 2009-9-23 12:12 PM 發表


當日要去影樓影 Naked

可能只能晚上來參加 名人飯局

咁kinkin兄大慨幾点ok?

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-23 11:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Levi's 於 2009-9-23 12:17 PM 發表
1700旺角等吖,我要去買野改狗

ok ! 冇問題!!!

呀.......仲有......如果只有7個人嘅話.....可以去遠D食 ..... 因小弟10号返黎順便出埋架7人車.....

[ 本帖最後由 eded 於 2009-9-23 12:35 PM 編輯 ]

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-23 12:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-23 12:38 PM 發表


多過7個都無問題架, 多出來既坐車尾箱或車頂咪ok law

大佬......買桃花咩.....扎車頂... ..

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-23 03:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ckl1202 於 2009-9-23 01:47 PM 發表
eded兄有心有力, 上次冇同你傾計, 今次玩狗要吹返夠本先得, 好想跟各位學下舊化
幾點? 邊度集合? 報名先..
1. eded
2. ckl1202

Alan兄言重喇...... 小弟係想旁聽吓各位大師交流嘅心得啫.......師兄幾時想傾計.....小弟奉倍到底啦

時間暫定1700係旺角.....睇狗或者買狗 or 買狗補品

[ 本帖最後由 eded 於 2009-9-23 03:56 PM 編輯 ]

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-23 03:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-23 03:18 PM 發表

我琴晚o係電話同eded講左第一個報名...而家又話我唔浦頭

多謝支持

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-23 03:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-23 04:07 PM 發表

同埋派狗

嘩!!!好呀!!!好呀  !!

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-23 03:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-23 04:21 PM 發表
1. eded
2. ckl1202
3. 小南南
4. Cybray
5. 耀囝囝
6.賣男孩的高跟鞋

到時比埋隻gn-x你
大家又可以吹水啦

ok !! 麻煩晒

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-23 04:47 PM  資料  短消息  加為好友 
咁而家即係幾多人會到

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-23 05:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-23 05:40 PM 發表
玩到幾晚都無問題~~

呢句好誘惑

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-23 05:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ckl1202 於 2009-9-23 05:57 PM 發表
暫定 11/10 時間17:00 旺角
fit 到爆, 2-4 要返學, 剛剛好!! 最好唔好再改啦

1. eded
2. ckl1202
3. 小南南
4. Cybray
5. 耀囝囝
6. 賣男孩屁股的志雲
7. 殷煒倫

時間地點係南哥定....我諗無人敢改

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-24 09:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 田心不正 於 2009-9-23 06:10 PM 發表
請問小人能報名嗎...?
想來學習學習

歡迎一齊交流 不過今次主題係裝甲騎兵.....如果田心師兄有興趣嘅話.......可以直接報名

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-24 10:39 PM  資料  短消息  加為好友 
咁而家係咪 confirm  人數架喇 ....

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-10-5 06:18 PM  資料  短消息  加為好友 
各位大佬.....呢個星期日......六点半......旺角....大家提議吓食乜好嗎?
記得帶狗

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 01:54 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver