回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 洗首辨一問
jlau1224hk
壹等兵
Rank: 1


UID 35242
精華 0
積分 6
帖子 112
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-5
來自 火星 II號
狀態 離線
發表於 2009-9-20 01:20 AM  資料  短消息  加為好友  添加 jlau1224hk 為MSN好友 通過MSN和 jlau1224hk 交談
洗首辨一問

首先跟大家打個招呼先...小弟新黎報到....咁多位師兄神人...多多指教...

小弟依家係美國讀緊書...岩岩係ebay....bid左部New-G 既The-O

想問一下...我爬過文...見好多師兄...都話用除油浸漬粉黎洗首辨......但係小弟因為係美國....

搵唔到呢樣野....所以想問一下....可以搵其他D咩野黎replace呢.....同埋...沉幾耐先最好呢....

麻煩哂~~~





人的出生有兩次,一次是在出生的那一天,另一次是在戀愛萌生的那一天。(Victor Hugo)

苦練..首辦中...First Victim
New豬 The-O...宣告變成植物人...囧..嗚.....
小強改件......大步檻過....O.O
頂部
jlau1224hk
壹等兵
Rank: 1


UID 35242
精華 0
積分 6
帖子 112
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-5
來自 火星 II號
狀態 離線
發表於 2009-9-20 03:01 AM  資料  短消息  加為好友  添加 jlau1224hk 為MSN好友 通過MSN和 jlau1224hk 交談


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-9-20 02:22 AM 發表
用洗潔精or藍威寶等的去油產品用開,浸一日就ok!!!

有無話要D咩特別既洗潔清架...係咪普通個D就得





人的出生有兩次,一次是在出生的那一天,另一次是在戀愛萌生的那一天。(Victor Hugo)

苦練..首辦中...First Victim
New豬 The-O...宣告變成植物人...囧..嗚.....
小強改件......大步檻過....O.O
頂部
jlau1224hk
壹等兵
Rank: 1


UID 35242
精華 0
積分 6
帖子 112
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-5
來自 火星 II號
狀態 離線
發表於 2009-9-20 03:46 AM  資料  短消息  加為好友  添加 jlau1224hk 為MSN好友 通過MSN和 jlau1224hk 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-9-20 04:12 AM 發表
洗件係為左洗去件上面既離模劑同矽油. 唔一定要用什麼特別既清潔劑. 一般 household kitchen 用既清潔劑都可以的了. 其實用潔而亮都可以的.

不過洗件可以係剪好晒d 水口, 磨好晒, set 好晒之後先洗. 亦會洗 ...

明白哂.....唔該哂兩位師兄....=v=





人的出生有兩次,一次是在出生的那一天,另一次是在戀愛萌生的那一天。(Victor Hugo)

苦練..首辦中...First Victim
New豬 The-O...宣告變成植物人...囧..嗚.....
小強改件......大步檻過....O.O
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:58 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver