回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 噴橙紅色駛唔駛用底色?
ss031172
壹等兵
Rank: 1



UID 22021
精華 0
積分 0
帖子 138
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-7
狀態 離線
發表於 2009-8-23 07:22 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ss031172 為MSN好友 通過MSN和 ss031172 交談
噴橙紅色駛唔駛用底色?

我最近整緊隻throne2號機
新仔既我只係知黃色要橙底!
禁噴2號機主體既橙紅色又駛唔駛底色呢?

頂部
ss031172
壹等兵
Rank: 1



UID 22021
精華 0
積分 0
帖子 138
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-7
狀態 離線
發表於 2009-8-23 07:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ss031172 為MSN好友 通過MSN和 ss031172 交談
原來呢樣真係禁煩!睇多D人意見先

頂部
ss031172
壹等兵
Rank: 1



UID 22021
精華 0
積分 0
帖子 138
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-7
狀態 離線
發表於 2009-8-23 08:38 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ss031172 為MSN好友 通過MSN和 ss031172 交談
問問franzbb兄
我係跟說明書既比例溝出黎架!禁又應該用咩做底無接近原色?

頂部
ss031172
壹等兵
Rank: 1



UID 22021
精華 0
積分 0
帖子 138
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-7
狀態 離線
發表於 2009-8-23 10:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ss031172 為MSN好友 通過MSN和 ss031172 交談
62號白得唔得丫?果度寫住係基本色!我貪佢係消光!
franzbb 兄既經驗對於我地喱D新人黎講真係好實用!

[ 本帖最後由 ss031172 於 2009-8-23 10:52 PM 編輯 ]

頂部
ss031172
壹等兵
Rank: 1



UID 22021
精華 0
積分 0
帖子 138
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-7
狀態 離線
發表於 2009-8-23 10:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ss031172 為MSN好友 通過MSN和 ss031172 交談


QUOTE:
原帖由 franzbb 於 2009-8-23 11:11 PM 發表

62小弟就無試過 因白色都只用no.1 貪佢光澤油滲線好抹d 乾淨d 之後先消光or半光
小弟亦只是一個老年新手 大家交流交流 有經驗只係表示賴野賴得多而矣

我都係打算用黎打底架姐!應該無問題呱!
噴白色底同我噴橙紅之間!唔噴水性透明漆可以嗎?

頂部
ss031172
壹等兵
Rank: 1



UID 22021
精華 0
積分 0
帖子 138
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-7
狀態 離線
發表於 2009-8-24 04:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ss031172 為MSN好友 通過MSN和 ss031172 交談


QUOTE:
原帖由 char_aznabule 於 2009-8-24 11:08 AM 發表


建議用#1,因為佢係光油,噴出黎既效果好過消光既#62(光油噴得平滑d,消光噴出㴝會凹凸不平,若表面太凹凸,對之後滲線同貼decal都有好大既不良影響)

唔建議用白灰,因為噴出黎既效果較厚,容易 ...

原來係有分別架!唔該晒各位師兄既解答!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 01:54 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver