回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 在灣仔斜路模型大店的無奈經歷
肥牛 (AFV小兵)
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 12821
精華 4
積分 83
帖子 2771
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-28
狀態 離線
發表於 2009-7-23 02:35 PM  資料  短消息  加為好友 
在灣仔斜路模型大店的無奈經歷

剛剛去完書展, 打算去那大店行下, 睇下有冇d造型係行緊路既兵仔買幾隻, 得知佢有mb兵就去睇下, 入到去我就搵下, 見到響近收銀位果度有mb兵, 不過疑似老闆娘響果度個玻璃櫃pat緊d筆, 咁我見佢又冇阻到我去睇mb兵, 我就冇叫佢借借, 我有我睇, 佢有佢pat, 當時我係mou響度, 佢就響我隔離企, 咁我見到有盒德國戰俘幾岩睇, 咁我就拎上手睇下, 睇睇下佢用好唔禮貌既語氣同我講"我一個女仔(下?女仔?=.=)響度做緊野, 你識唔識得講借借架? 你知唔知會整到我架?" 我立即o左咀, 佢立即話"你唔好用咁既眼神望我呀, 我都係咁講既啦!" 之後佢就行開搬開d野再同我講"拿而家咪睇到lo, 出聲呀ma"咁我當時就立即放返低盒野, 同佢講"其實有客響度睇緊野, 妳自己都要醒目行開啦, 更何況大家都唔阻大家, 放心啦, 我以後都唔會再睇既啦, 對唔住", 之後就走啦~

其實呢個"女仔"一直都係口黑面黑, 成日收銀果陣都好似要佢做野好唔耐煩既樣, 可能人地真係唔憂做啦, 又可能佢覺得我運佢吉, 甚至佢覺得我剛才對佢既美色動心, 但我想講, 我雖然都好幾個月冇掂過女人, 不過都唔會餓到連做得我阿媽既"女仔"有興趣啦~

其實我都想問下佢, pat野做咩唔返收收銀位入面pat完先拎返出黎? 不過算啦, 反正以後都唔會去啦~我唔係叫大家都唔去, 始終佢d野都幾唔錯, 又唔係好貴, 呢d鋪買少見少啦, 只希望個"女仔"唔好黑到你地面就得啦

有時想下, 波波賣既野係貴, 不過最少買到個態度, 零售業除左賣既貨係要物有所值之外, 服務態度都係一個重要既"商品"

頂部
肥牛 (AFV小兵)
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 12821
精華 4
積分 83
帖子 2771
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-28
狀態 離線
發表於 2009-7-23 03:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-7-23 04:07 PM 發表
我都有時會去,佢比我覺得好情緒化,不過經常都係傾向唔好老脾,口黑面黑,

我都見慣晒,做生意態度講真 真係麻麻,

不過有時都會冇乜野,可能我冇乜阻倒佢又或者冇乜問佢野掛 ~

PS : 去書展 ? ...

完全冇性趣, 學方力申講: "d奶假架!!!! "


頂部
肥牛 (AFV小兵)
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 12821
精華 4
積分 83
帖子 2771
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-28
狀態 離線
發表於 2009-7-23 04:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kwan814 於 2009-7-23 04:51 PM 發表
個老版娘份人平時係直d不過冇咩野,做野都好落力下。會唔會e幾日唔係咁方便...
肥牛兄你唔好彩啦

可能啦...特別呢個年齡既女人...

不過平時係買得幾開心的~我估係一次半次姐~

頂部
肥牛 (AFV小兵)
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 12821
精華 4
積分 83
帖子 2771
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-28
狀態 離線
發表於 2009-7-23 04:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 機動老鬼 於 2009-7-23 05:11 PM 發表
嘩,果個阿姐都叫『女仔』

佢自己講架...我肯定我冇老作...所以我當時真係冇哂火...

頂部
肥牛 (AFV小兵)
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 12821
精華 4
積分 83
帖子 2771
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-28
狀態 離線
發表於 2009-7-23 09:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 0083-GP-01 於 2009-7-23 09:13 PM 發表

係吾係成日碌大隻眼好惡死可個呀?

就係佢~

QUOTE:
原帖由 mac07 於 2009-7-23 10:15 PM 發表
如果係講灣仔道果間,我成日去果度買補品同工具,個女收銀態度都唔算差,好多時都會講多謝!相比灣仔鴻X、旺角英X、千X達果3個女子就真係小巫見大巫。

我覺得佢地係同一類人...

反而男既收銀, 你講幾間都係幾唔錯, 有講有笑, 禮貌也不錯

頂部
肥牛 (AFV小兵)
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 12821
精華 4
積分 83
帖子 2771
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-28
狀態 離線
發表於 2009-7-23 10:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 fks 於 2009-7-23 10:23 PM 發表
我覺得 ok 喎 ! 有一次仲非常好禮貌對我說:呀 sir有嘜野需要幫到你。

至於老環 d 女售賣,好多十問九唔識答,仲要教番佢

有d話佢好, 有d話佢差, 明顯係佢既週期性問題...

頂部
肥牛 (AFV小兵)
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 12821
精華 4
積分 83
帖子 2771
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-28
狀態 離線
發表於 2009-7-24 08:46 AM  資料  短消息  加為好友 
我冇話唱通街, 我只係表達當時我遇到既無奈(記住係無奈, 唔係不快)情況, 我估事件發生響任何人身上都會有唔開心吧, 公道d講, 我都一直去開佢度買野, 始終香港區佢最大, 又唔係貴, 一直都買得開心, 其實可以當係個別事件看待, 唔駛大做文章, 而我亦只係分享一下自己既感受, 唔駛睇得太嚴重, 希望大家唔好又嘈交(因為已經聞到有火藥味)

頂部
肥牛 (AFV小兵)
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 12821
精華 4
積分 83
帖子 2771
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-28
狀態 離線
發表於 2009-7-26 01:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Tony仔 於 2009-7-25 10:49 PM 發表

我都係.......

每次都有講唔該.....

個阿姐都回返句客氣.......

對人有禮.....人地自然對你有禮......

將心俾已ar


哥哥仔, 我冇出過一句聲wo, 我先係冇掂到佢, 再係我一句聲都冇出過, 你而家係唔係話我睇模型果陣個樣唔多客氣先~

頂部
肥牛 (AFV小兵)
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 12821
精華 4
積分 83
帖子 2771
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-28
狀態 離線
發表於 2009-7-26 01:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 市井 於 2009-7-24 08:53 PM 發表
我每次去買油都冇遇到不良態度,買多買少老闆娘都好有禮貌!
會唔會樓主仲有事情漏左冇講?

你話有講漏就有啦, 冇人叫你信

得啦, 以後有d咩野都唔發表, ok?

我出post果陣都知一定會話問題出響我身上既啦, 不過我都係分享下自己一個個人經歷姐, 信又好唔信又好, 覺得我講漏野都好, 都算啦, 總知大家有大家既生活就算啦

不過我肯定自己冇講漏野, 就係咁多

[ 本帖最後由 肥牛 於 2009-7-26 01:49 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 02:03 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver