回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: Warhammer 40k Chaos Space Marine Abaddon the Despoiler
spacemarine
二等兵
Rank: 1
星際戰士


UID 33274
精華 1
積分 7
帖子 78
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-21
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-7-21 12:31 AM  資料  短消息  加為好友 
Warhammer 40k Chaos Space Marine Abaddon the Despoiler

金屬兵仔。舊年影的約10年前完成的舊作,全部手油,連地台約有5.5cm高。




















http://hk.myblog.yahoo.com/spacemarine-alpha/
頂部
spacemarine
二等兵
Rank: 1
星際戰士


UID 33274
精華 1
積分 7
帖子 78
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-21
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-7-21 12:59 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2009-7-21 01:25 AM 發表
very nice...
as I always said I believe you are much better then Eavy'Metal Team....

Thanks brother LifeAfterDeath 。





http://hk.myblog.yahoo.com/spacemarine-alpha/
頂部
spacemarine
二等兵
Rank: 1
星際戰士


UID 33274
精華 1
積分 7
帖子 78
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-21
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-7-22 12:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小公主 於 2009-7-21 06:34 AM 發表
40k 我得好少 呢隻同班T仔卒就係其中之一~~
樓主好淑~~

原來小公主兄都有儲,小弟都有舊CT,師兄話我好淑,小弟不明白。

QUOTE:
原帖由 ^_^ 於 2009-7-21 11:30 AM 發表
正到冇朋友...

謝謝^_^兄,小弟也期待你的GW作品。

QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-7-21 12:26 PM 發表
油得好精細,好豐富,真好心機,正 !! ~

謝謝williamgundam兄的讚賞。

[ 本帖最後由 spacemarine 於 2009-7-22 01:39 AM 編輯 ]





http://hk.myblog.yahoo.com/spacemarine-alpha/
頂部
spacemarine
二等兵
Rank: 1
星際戰士


UID 33274
精華 1
積分 7
帖子 78
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-21
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-8-20 02:35 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #9 deathmaster 的帖子

I painting and collecting them in my spare time. It's only for my hobby. I'm not doing this for living. Thank you for your appreciated。





http://hk.myblog.yahoo.com/spacemarine-alpha/
頂部
spacemarine
二等兵
Rank: 1
星際戰士


UID 33274
精華 1
積分 7
帖子 78
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-21
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-8-20 09:19 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #11 The-Old 的帖子

小弟好喜歡油戰棋,未油的好多,正如ching所說。
估計佢地油棋嘅顏料應該都係GW嘅citadel colour,model color或者vallejo,因佢地鋪頭有售。至於d顏料應該會好快乾。如果用ink wash先會耐些少。





http://hk.myblog.yahoo.com/spacemarine-alpha/
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 08:21 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver