回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [戰艦] 1/700 USS Aries PHM-5
kazec
軍曹
Rank: 2


UID 32696
精華 4
積分 51
帖子 343
成品數目 51 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-10
狀態 離線
發表於 2009-7-13 06:48 PM  資料  短消息  加為好友 
1/700 USS Aries PHM-5

美國海軍 白羊號 PHM-5 導彈巡邏水翼艇
United States Navy Patrol Combatant-Missile (Hydrofoil) Aries PHM-5



比例: 1/700
套件: Dragon
完成日期: 12/7/2009

飛馬(Pegasus)級導彈巡邏水翼艇
尺寸(米): 41×8.5排水量(噸): (基本)250; 速度: 48節; 建數: 6

白羊號  PHM-5
建造船廠: Boeing Integrated Defense Systems, Seattle, Washington ; 下水: 5/11/1981; 服役: 18/9/1982; 退役: 30/7/1993; 命運: 保存成為紀念艦  




















頂部
kazec
軍曹
Rank: 2


UID 32696
精華 4
積分 51
帖子 343
成品數目 51 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-10
狀態 離線
發表於 2009-7-13 11:53 PM  資料  短消息  加為好友 
謝謝各位, 補張製作中途的圖


頂部
kazec
軍曹
Rank: 2


UID 32696
精華 4
積分 51
帖子 343
成品數目 51 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-10
狀態 離線
發表於 2009-7-14 07:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kenick 於 2009-7-14 07:22 AM 發表
請問pe件係用咩膠(痴)呢?

AA膠

但有高手說用白膠漿更好...

頂部
kazec
軍曹
Rank: 2


UID 32696
精華 4
積分 51
帖子 343
成品數目 51 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-10
狀態 離線
發表於 2009-7-15 10:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
我有支雙星似aa膠既物體,唔知用起上黎效果邊個最優勝呢?

不太清楚....

QUOTE:
Oh? 白膠漿容易 D 嗎? 小弟係新手, AA 膠好難攪, 太快乾, 塊 PE 長小小已經攪唔掂...

這是一家之言, 的確AA膠難攪,而且還有發白和痕漬的問題

PE太長難上可以切開分段上(我指欄杆)

頂部
kazec
軍曹
Rank: 2


UID 32696
精華 4
積分 51
帖子 343
成品數目 51 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-10
狀態 離線
發表於 2009-7-15 10:49 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2009-7-14 12:37 PM 發表

我覺得米雕好玩D~~~

限你禮拜日交貨

頂部
kazec
軍曹
Rank: 2


UID 32696
精華 4
積分 51
帖子 343
成品數目 51 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-10
狀態 離線
發表於 2009-7-15 04:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2009-7-15 12:24 PM 發表

咦?? kazec兄買GAIA油有乜用途??

無乜特別用途, 只係買來試下

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 01:54 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver