回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [更改]希望論壇有個變形金剛置頂POST
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-2 08:43 PM  資料  短消息  加為好友 
[更改]希望論壇有個變形金剛置頂POST

覺得HKML缺左少少野..就係TF...

如果有TF友.我希望大家起呢度或者另開POST發表下自己GA收藏或者吹下水,交流下情報...
從G1時代到衣家好HIT噶電影系列都可以..

希望有人響應下啦.哈哈



[ 本帖最後由 chrismc 於 2009-7-6 12:24 PM 編輯 ]





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-2 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hkio666 於 2009-7-2 09:39 PM 發表
變型金剛都好似冇出過模型,開個區黎做咩,show玩具

你可以話SHOW玩具.都可以話POST成品.其實衣家好多人都會將買翻離噶TF玩具重新修改上色.

變形金剛系列非常多.好多都是有錢都買5到.

開個區.除左可以POST自己上色成品.都可以POST一D絕世珍藏.





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-3 09:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥龜 於 2009-7-2 11:43 PM 發表
仲有D,拎香港嘅taxi黎改丫,我見過有香港飛行服務隊的的直昇機黎改--

呢個我非常非常有印象.因為後來連孩寶都特登出翻同一樣顏色ga玩具出來.





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-3 10:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ckl1202 於 2009-7-3 10:41 AM 發表
我都好想買隻柯柏文返來重新上色, 不過到而家一隻都睇唔上眼, 總覺得之前舊的外型與設定較現在的好, 但是現在的又較detail, 不過在模型店內看到的又做不好, 有冇好介紹?

如果你想懷舊FEEL,可以買番G1,如果想可動好少少同時又有懷舊FEEL.就買TFS02.

如果你有充足資金.當然要買番隻MP04啦.09電影版LEADER級其實已經出得幾好.

因為電影裡面detail太過多,出玩具有難度.比起07電影版LEADER外形已經好左非常多....





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-3 11:24 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ckl1202 於 2009-7-3 11:21 AM 發表

唔該晒師兄... 有冇圖或者連結可以參考下呢?

G1復刻
[attach]290461[/attach]

THS02
[attach]290462[/attach]

MP04
[attach]290463[/attach]

09 Leader
[attach]290464[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




----------年紀大----------機器壞----------
頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-3 12:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-7-3 11:59 AM 發表
post "玩具成品" 有d怪. 高達有咁多"玩具成品"都冇一個專區, tf 竟然會有??? 最重要係模盟主要係模型交流, 唔係係玩具交流. 依家想post玩具可以去 高達及其它動漫畫討論區 or 綜合媒體分享區

嚴格來講,GK人形都不可以講是模型,正因為TF系列多.產品多.而且衣家流行重新修改上色.我相信有個區會比較好.





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-3 12:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~《北極熊》~ 於 2009-7-3 12:49 PM 發表
如果係既話我覺得出eva先會好d

EVA產品多.但角色太少啦.來來去去都得幾隻





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-3 12:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 AmazingFelix 於 2009-7-3 12:53 PM 發表


吓!GK人形都唔算模型? 你係唔係混淆左"模型"同“玩具”的定義!?

GK人形絕大多數都要砌,但有小部分是一隻成型.無分件.





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-3 12:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 AmazingFelix 於 2009-7-3 12:59 PM 發表



TF角色多,玩具就大把,但模型我就無咩點見過。

我見D高人拆曬成個玩具.重新上色同加細節.模型有出過.但比較少.而且多數是盒蛋.





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-3 12:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-7-3 12:58 PM 發表
要排...有排都未到TF-.-

肯定快過機戰





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-3 12:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 AmazingFelix 於 2009-7-3 01:05 PM 發表


同意,不如開SRW分區好過........(誤)

SRW同gundam都是接近ga野...當然要排起TF後面啦





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-3 05:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2009-7-3 03:42 PM 發表

咦.乜天皇入左紙申請做菜欄版主咩

講開又講,gundam都未有專區,點排都未到tf啦...

最多咪開個置頂post係分享區

大C .....

其實置頂POST都無所謂...最緊要有個地方可以交流一下.....





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-3 05:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2009-7-3 05:39 PM 發表


講多無謂,你開返個post先XD

睇完tf 2對隻星星叫花紋同天火伯伯好有興趣

你撐我..我實開ga !!!ha ha ha ....星星叫同天火從動畫片到衣家都一直中意.





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 01:47 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver