回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [其他] 新手落雨收柴作1/10 young bust羅馬簱手
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-20 08:24 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
新手落雨收柴作1/10 young bust羅馬簱手

由於面部油了很多次都還未滿意,到了之後油其他部分時已經冇晒心機油 不過煩左大家咁多次點都要交一交公課 而今次第一次油胸像的感想就是應該要選擇一個比較易油的胸像



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-20 08:25 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
還有兩張

[ 本帖最後由 gorem 於 2009-5-21 11:44 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-20 08:38 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 fks 於 2009-5-20 09:06 PM 發表
嘩 !! 好靚呀

多謝晒,我會繼續努力

頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-20 08:53 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 timng 於 2009-5-20 09:14 PM 發表
喂!我就話已經好靚啦!第一次黎講甘靚,油多幾件真係唔得了咯!加油!
D獸毛係咪應該係啞色呢?

多謝 其實係個胸像本身造型好我唔駛點油已經好靚,不過熊皮就真係比較麻煩

頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-20 09:11 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2009-5-20 09:35 PM 發表
已經好正啦 gorem兄仍未滿意?
油多幾隻,到手功再上時,洗左再油都無問題架.....到時睇自己返第一隻作品,可見證自己技術提升左

多謝 其實我開始油兵都係因為見到雲谷兄你油的靚靚q版大頭兵

頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-20 09:22 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Kwai_kwai 於 2009-5-20 09:45 PM 發表
兄 , 好靚喎 , 真係 OK 喎 , 油起佢再油下一隻 , 應承我 ! 有目標未 ?

thank you 本來打算在下面三個胸像中想選一個,不過在油完這個簱手後真係冇乜信心可以油得好



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-20 09:41 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2009-5-20 09:55 PM 發表


好正呀...

thank you pbaa兄你睇完個andrea教學後有冇打算都買返個兵仔油下啊(放兵仔毒)

QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2009-5-20 09:55 PM 發表
好正~~好正~~

多謝

QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-5-20 10:03 PM 發表

比起你d坦坦,我d作品只係一般貨色 等我遲少少玩返坦坦時一定捉住你要你教上色

頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-20 09:47 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Kwai_kwai 於 2009-5-20 10:05 PM 發表
  進步方法油多幾隻就係其中之一 , 果的高手都係敢講 , 其實呢排我同 wingsiu 兄油果的扭旦都好玩格 , 當練下手 law , 有無興趣 ' 群毆 ' 呀 !

你兩個高手過招好易殺錯良民,我又點敢加入 kwai兄想問一問你個焗油箱買左幾錢?邊度可以買齊所有工具?

頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-20 11:34 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2009-5-20 10:31 PM 發表


我果 D係反面教材,未算得上靚

我就覺得又靚又有個人風格 而且自從你個6號q版二戰德軍出街後市面上就好難再買到

QUOTE:
原帖由 Kwai_kwai 於 2009-5-20 10:40 PM 發表
焗油箱材料 : 玻璃樽 24 蚊 , 時間制 25 蚊 , 燈膽連燈座組合 30 蚊 , 溫度計 10 蚊 , 全套唔洗 100 蚊 , 我在荃灣間國貨公司一次執齊 .  

等我遲d都造一個同油彩發亮講byebye

QUOTE:
原帖由 felix 於 2009-5-20 10:51 PM 發表
好得呀!!!

多謝 felix兄你張頭像相d舊化都好得

QUOTE:
原帖由 wingsiu 於 2009-5-20 11:07 PM 發表
淨係睇相真的已經唔錯(可能實物或有出入,版聚可以拿出來看看嗎 )
繼續加油油多幾十隻........歡迎加入油公仔行列
如果油下一隻,我會提議你油十字軍老兵,因他的面部層次變化多些,也容易掌握和有好 ...

thank you ﹗明天會拿這個胸像去給市井兄和陳生、温生比意見,順手會睇一睇這個十字軍老兵
wingsiu兄你都要多油兵仔多發post,因為油兵新手很需要像你這樣熱心的前輩教導和幫忙

頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-21 12:01 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 市井 於 2009-5-21 12:15 AM 發表
這個開始已經很好了!能夠有這樣成績,証明你好有髹公仔的DNA及天分

不過....油兵尚未普及,同好們仍需努力

我的髹公仔DNA及天分應該麻麻 但我勝在經常得到像市井兄、wingsiu兄等髹公仔前輩和其他髹公仔同好的幫忙

QUOTE:
原帖由 Kwai_kwai 於 2009-5-21 12:20 AM 發表
  油兵尚未普及,同好們仍需努力  X 2

油兵尚未普及,同好們仍需努力  X 3

頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-21 10:55 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 dtang 於 2009-5-21 09:02 AM 發表
好正, 好有莓立體感....有心機之作, 小弟也學習油公仔- 1/48 人仔....

thank you, 隻1/48油完記住發post

QUOTE:
原帖由 熾天使 於 2009-5-21 11:07 AM 發表
miss咗呢個post,好正,希望油兵仔的同好可有增無減


推介樓主可油隻十字軍,光暗位基本已雕了出來,好易跟

加油,不過樓主唔係有隻mig 的1/9 bust嗎?

多謝,今日遲少少會過精藝睇個十字軍,市井兄話已經過左頭模可能會出得比較差都唔知買唔買好
隻1/9本來想買但最後見唔到現貨而自己又砌左隻差唔多樣的1/10所以都係買其他款算

頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-21 11:21 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 熾天使 於 2009-5-21 11:41 AM 發表



講真,隻十字軍個頭模都已經好差,當時水口位都已經執死

young's出的bust絕對是當今質數最好

頭模都好差二、三模咪
熾天使兄你其餘幾個young busts開工未好想快d睇成品

頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-21 08:23 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-5-21 12:59 PM 發表
好靚既頭像 !! ~

thank you williamgundam兄

頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-22 06:35 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
Thank you 毛毛86兄 &  starz兄
這個胸像已經洗了油



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-22 08:45 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 市井 於 2009-5-22 07:42 PM 發表
gorem兄,resin料唔係好經得起洗既考驗,洗埋呢次好la.....
有要求係好,不過又唔駛咁講究,執下佢都好好了
眼見很多模藝高手,就是過份追求,反而冇成品

用了模型thinner洗,希望唔好咁快爆

QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2009-5-22 08:37 PM 發表
做乜又沖涼呀??始終用左一擔心機

胸像買了$440 + 製作了兩個月 = 自已不覺漂亮的成品........
今次真的浪費了一擔心機,可能這個胸像比我平時玩的模型貴一點而且造型精美,所以我這兩個月來真的很用心去製作它而為自己帶來了不少壓力,但剛才洗油時反而鬆了一口氣,看清楚一點它只是一件用來娛樂的玩具,如果不能帶給自已樂趣就算再貴造型再精美的模型也是多餘,我想今後如果我要繼續製作模型,應該要先學好享受製作模型的樂趣而不是單單追求高質數的成品。

頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-23 05:18 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
多謝各位的寶貴意見

QUOTE:
原帖由 熾天使 於 2009-5-23 09:30 AM 發表
話番轉頭,樓主先前用什麼黏合呢? 點解咁易分解?我用開ab膠,很難分得番開

我只用了ab膠補熊皮的夾口其他細小的分件我只用補麗貼黏合以便隨時把它分開

頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-25 08:08 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Joe_Lo 於 2009-5-25 07:36 PM 發表
gorem 兄, 好正呀!

如果係剛剛開始玩油兵仔, 你既起步點已經好高

期待你下一隻成品

多謝Joe_Lo兄
今日入了一個胸像,下個胸像成品好可能係佢



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-26 07:50 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Badman 於 2009-5-26 03:51 PM 發表
gorem 兄

始終你我都是為興趣而砌模型, 作品水準會隨當時的心情而有所改變, 就算對顏色的感覺亦一樣, 無謂太執著, 開開心心地完成一件作品. 其實可以讓每一件成品作為自己的紀錄,若干年後回首一看可為自己帶 ...

同意,開開心心砌模型

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 10:33 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver