回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 今日旁晚去左T記
yuki.mo
平民
Rank: 1


UID 35138
精華 0
積分 0
帖子 45
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-2-16
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-3-15 01:50 AM  資料  短消息  加為好友 
今日旁晚去左T記

今日旁晚(星期六),第一次去左T記朝聖

嘩嘩嘩!真係好多模型工具呀~

相信小妹日後會成日去~隔日去~得閒就去~

又多一個地方消費喇......><





yuki.mo's blog :

http://hk.myblog.yahoo.com/yuki-mo

得閒黎"坐"下喇~!! ^^
頂部
yuki.mo
平民
Rank: 1


UID 35138
精華 0
積分 0
帖子 45
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-2-16
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-3-15 02:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 田心不正 於 2009-3-15 01:51 AM 發表
其實是特地去?
還是住那邊方便的(?)

見有少少時間,特登走去朝聖架~~想去好耐架啦~

不過因為得半個鐘頭時間,趕時間要去西灣河呢~
所以來個quick look,
但都要放低$258.....><  果然洗錢快過搵錢....><





yuki.mo's blog :

http://hk.myblog.yahoo.com/yuki-mo

得閒黎"坐"下喇~!! ^^
頂部
yuki.mo
平民
Rank: 1


UID 35138
精華 0
積分 0
帖子 45
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-2-16
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-3-16 01:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alex_d_liu 於 2009-3-15 08:09 AM 發表
樓主講得幾搞o野,砌模型係為o左消費?乜砌模型唔係為o左模型o既咩?好似錢多到要搵訂洗咁.

小妹都好想錢多到要搵地方洗......><

小妹當然係因為鐘意模型先特登去 T記朝聖喇, 我既意思係, T記有好多野我都想買, 又多一個地方令小妹大出血姐.....><
小妹表達得唔好, 令大哥你有咩誤會, 唔好意思~~ sorry sorry~~~~ ><





yuki.mo's blog :

http://hk.myblog.yahoo.com/yuki-mo

得閒黎"坐"下喇~!! ^^
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:05 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver