回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] 1/35 Sd.kfz.7 8 ton 半履帶運兵車
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-2-20 11:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 po3117 於 2009-2-12 10:41 AM 發表
omg , 一級棒 , afv功架超班

多謝無私分享  多謝 , 多謝

一路砌一路交流, 我覺得係樂趣.

QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2009-2-12 10:55 AM 發表
精彩, 精彩.  很仔細的製作過程.

面皮厚是我的本性, 獻醜更是我的強項!!!

QUOTE:
原帖由 ultraleo 於 2009-2-15 09:53 AM 發表
我呢隻井底蛙真係大開眼界.

我都係一樣成日坐井觀天, 所以更加要來, 讓大家提醒盲點

QUOTE:
原帖由 KY 於 2009-2-15 09:59 AM 發表
好正嘅教學哦
Paul兄,請受小弟一拜.

KY 兄唔駛客氣! 你架二號戰車的沙黃色就係我最喜愛的! 我最鐘意好似果日錦大吹模型經, 暢所欲言!!

QUOTE:
原帖由 felix 於 2009-2-15 10:10 AM 發表
[img]http://blog.roodo.com/onion_club/baa60776.gifhttp://blog.roodo.com/onion_club ... n_club/baa60776.gif[/img]很感動!!

感動竟然有條傻佬係道亂黎, 大家都咁包容呢!

QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2009-2-16 09:03 AM 發表
超正既教學post...!!
忍不住一回..兼推一推!

對不起,  都知你忍左好耐唔發火……多謝.

QUOTE:
原帖由 b8808800 於 2009-2-16 09:47 AM 發表
條車軑係咪真架~~~

真的,  因為真車胎係用膠類製造, 模型車胎都真的也用膠造

QUOTE:
原帖由 機動老鬼 於 2009-2-16 10:34 AM 發表
差d走雞,差d走雞

又得隻雞走囉, 唔好捉嘞, 禽流感呀!!

QUOTE:
原帖由 buzz 於 2009-2-16 12:07 PM 發表
獅象兄, 你呢個製作過程真係好正
師兄對模型裝作的誠意, 更是令小第五體投地

好多謝鼓勵!   砌模型的最原始樂趣, 就是熱誠的推動力吧!!

頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-2-21 12:00 AM  資料  短消息  加為好友 
唉!  我真係砌得太慢喇, 兼成日 me me mor mor, 錦又過左…….

忽然驚覺原來 “1/35 兵仔齊齊油” 原來今個月28號就到期,  嘩, 仲一早報左名添, 咋帝當冇件事……..好礙眼個喎!! 都係拿拿林放低其他野油左兵仔先, 但點都油埋個篷, 一來架車叫做大致完成, 二來當油兵仔前的熱身.

唔再開新 post 喇, 就在此交貨吧, 費事兩頭走來走去, (懶! )希望趕得切啦!

本來打算油站立的那個兵仔, 但都係搵個 dub 低,頭 “唔錦見人” 做打把先, 實在油得好嘛嘛, 希望由它開始練習, 日後好D啦.



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-2-21 12:00 AM  資料  短消息  加為好友 
............................



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-2-26 05:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Kwai_kwai 於 2009-2-21 09:57 AM 發表
  輪到兵仔出場喇 !



QUOTE:
原帖由 joey 於 2009-2-21 11:46 AM 發表
終於等到獅兄油兵仔喇~~~~

比你地監督住, 邊敢唔油吖!

QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-2-21 04:32 PM 發表
隔幾日要入來拜一拜



QUOTE:
原帖由 KY 於 2009-2-21 04:38 PM 發表
我又學人拜一拜....



QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2009-2-21 04:56 PM 發表
三拜...



QUOTE:
原帖由 Kwai_kwai 於 2009-2-21 06:13 PM 發表
再再再 ........ 再拜 !

拜得神多自有神庇佑.......但我只係神棍一名咋喎!

QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2009-2-23 12:16 AM 發表
人車皆正,一睇再睇

多謝!!

頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-2-26 05:09 AM  資料  短消息  加為好友 
嘩, 只剩番3日咋, 未必起得切貨, 盡力中…….所以 post 些上來交代吓先.

今次主要是油迷彩服, 過頭笠的 smock, 二戰德軍, 尤其是 SS 納粹黨衛軍的, 非常有型醒目, 是我一直渴望油的, 所以雖然我油兵仔技術嘛嘛地 , 但好比心機, 只要是鐘意的, 做落就自然開心, 成果如何已變成次要.

從迷彩服參考書得知 smock 有不少唔同的圖案, 我心想既然今次有 5 個兵仔著 smock, 便可以油不同的圖案. 我今次較喜歡春季, 多些綠色的 smock, 而秋季的 smock 以啡黃色為主, 得一, 兩點綠. 對我來說最重要的是整體顏色組合. 沙黃色的車上載著穿啡黃色制服的兵在沙泥色的地上行駛?!?!?! 係就係, 軍服, 作戰車輛選用的顏色用意便是在於此. 不過到砌模型路喎…..顏色豐富點, 靚D嘛!

再講, 我最初的原意, 其實是想張架車噴德國灰的, 來特出著迷彩的兵仔. 大家都知道我的考證意識和知識係幾咁…….”掂” 啦!! 結果經過得哥勸告, 才改變初衷, 但那時是想噴迷彩個播, 不過諗諗吓, 迷彩車上面載班迷彩服兵 ( 事實很正路 ) , 錦, 會唔會花得滯, 失去焦點呢… .最後才拍板成為現時全沙黃色車, 亦解釋埋為何我選多綠色的春季迷彩服了.

我打算中後排的三個兵仔為一組人, 會穿同一類的 Oak Leaf pattern spring smock, 因為覺得它的圖案靚D所以佔多數. 車頭的長官則穿 Plane Tree pattern spring smock, 官播, 梗係與眾不同啦! 站立的那個, 好想試應該很難油的 Palm Tree pattern smock ( 書話這款圖案戰時較罕有). 等睇吓油左幾個之後掂唔掂先算啦!

我有一鋪癮, 無論係戰車, 戰機定兵仔制服的迷彩, 硬係好鐘意跟足迷彩圖案來油/噴.

起初以為 Plane Tree 是咁多種圖案最易的…….但油落便發現, 它好易便油錯而變成似 Oak Leaf 多過 Plane Tree! 話說 Calvin Tan 的書教授要先 study 迷彩的圖案, 找出其特色才油. 很好的貼士! 先說 Plane Tree 的特色 : 它以鵝蛋 / 石春形狀為主, 而 Oak Leaf 則似雲狀 / 花瓣的多弧邊組成. 當以為刻意地不規則塗那細碎的圖案時, 便好易重疊太多而變成 Oak Leaf 的雲/花瓣狀!! 小心!

迷彩服上如何處理陰影? Calvin Tan 的方法很可取 : 先決定迷彩的主色然後如常塗上基本陰影, 其它的迷彩色待塗完最後才加陰影.

我跟 Calvin Tan 書中的範例選了 #825 Ger. Cam. Pale Brown 做主色, 塗了兩級高光和兩級陰影色, 輪到塗淺綠迷彩色 #833 Ger. Cam. Bright Green, 由於它的外圍有較#833深些少的綠色幼條綑邊, 如果一如平時的先淺後深便有難度, 書中介紹一個 類似 pre-shading 原理的好方法 : 先以那較深少少的綠色塗出整個圖案, 之後在其中央填上#833, 留番邊緣不被#833遮蓋, 便做到效果而又容易塗得多. 當然, 這塗法最好配以水膠彩. 最後塗最深的綠色.

雖然書中教過盡量張深色迷彩顏色擺落陰影位置, 淺色擺在高光位置, 但我側重整體性. 原本都想架, 但 Plane Tree 迷彩特性除了形狀, 還有其分佈, 而它三種顏色是 : “ 甲中有乙, 乙中有丙, 丙中有甲…..” 地循環著, 極難遷就得到, 最後都要以整體觀感為主.

現階段只塗完圖案, 未上最後的高光陰影, 但基本主色的陰影仍然有發揮若干效果, 這方法我覺得不錯.

努力趕工中………



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-2-26 05:10 AM  資料  短消息  加為好友 
...........................



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-2-26 05:11 AM  資料  短消息  加為好友 
..........................



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-2-26 05:12 AM  資料  短消息  加為好友 
...............................



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-2-26 05:20 AM  資料  短消息  加為好友 
看看 Plane Tree pattern 與 Oak Leaf pattern 係點樣, 同分別在那裡.

Plane Tree pattern 是以鵝蛋石春形狀為主要特色
Oak Leaf pattern 則是類似雲狀 / 花瓣狀為主要特色

[ 本帖最後由 獅象 於 2009-2-26 05:22 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-2-27 10:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2009-2-26 08:54 AM 發表
迷彩最難油, 因為要做出嗰種效果都好難 (個人認為), 獅象兄加油...

其實好多野, 未做過硬係形住會好難, 但試過之後, 唔係話容易, 而係好多時原來冇想像中呾難!!! 唔信? 你自己試吓吧   車友果邊已有起碼兩個人版, 肯去試, 結論 : 我冇點人!

QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2009-2-26 09:02 AM 發表
哇~~~~豆豆迷彩~~
又有野學...正

鐘意食豆豆嗎?  大家交流!

QUOTE:
原帖由 GaryKwan 於 2009-2-26 09:07 AM 發表

件camo過頭笠油得好正!!
加油!

多謝!

QUOTE:
原帖由 Kwai_kwai 於 2009-2-26 09:40 AM 發表
  晨早睇到 , 精彩萬分 , 又要朝拜一下 .

咁早呀, 裝頭注香???

QUOTE:
原帖由 KY 於 2009-2-26 10:09 AM 發表
象兄真的神心,大清早就出Post.
今早起床一看,真的醒神哦

我邊有咁神心吖  睇歐聯呀! 淘汰制首回合喇, 好鬼刺激架!

QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-2-26 10:10 AM 發表

多謝晒! 你的兵仔條迷彩褲係 pea pattern, 仲難油!

QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2009-2-26 04:11 PM 發表
精彩, 精彩.   入黎再拜... :em95:

你都一齊油兵仔啦!!

頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-2-27 10:56 PM  資料  短消息  加為好友 
哈! “1/35 兵仔齊齊油” 睇黎都係交唔切貨嘞 , 不過就塗完迷彩服, 叫做頂住檔先有DD交待啦!.

其實在細小的迷彩圖案中塗高光也不是想像中難, 慢慢點上去就得了. 陰影可以懶些, 一種深啡色就可以了, 只在局部最暗位, 如手肘摺位等塗上黑色. 順便提吓, AV 的 #939 smoke.並非透明黑灰色, 而是透明深啡色 ! 完成.

經過今次後, 我覺得在那基本迷彩主色上的陰影可以比正常再加強些, 反為會對之後的工序方便. 另外, 很想塗成迷彩有少少退色的效果, 本想學 Calvin Tan 在 Military Modeling 中教如何處理 contrast & affinity, 已經在所有迷彩主色加添一樣的高光色#845 sunny skintone, 陰影色上述也講過只用 #939, 但未見效果, 可能仲未掌握, 亦可能對顏色的選擇未了解, 形成件 smock 好新淨. 其實我已在 “實驗場” (背面的衫尾) 試了開到很稀的主迷彩高光色 (#825+#860+#845) 用 toning 的方法整體塗上, 又得得地播!  等我再思考吓再試過吧!!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-2-27 10:57 PM  資料  短消息  加為好友 
...........................



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-2-27 10:58 PM  資料  短消息  加為好友 
...........................
藍色圈著的便是經過 toning 的處理, 對比上半部, 都有些舊/退色效果吧!?!?

[ 本帖最後由 獅象 於 2009-2-27 11:01 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-2-28 12:56 PM  資料  短消息  加為好友 
今日偶然在網上找到靚靚迷彩塗裝兵仔  作者是 Ernesto Reyes, 在以下網站 http://www.planetfigure.com/  找到的, post 在此處等我慢慢參考!!


另外, 亦撞中在 youtube  中找到 Andrea Color Painting Guide, 很好的水膠彩基礎示範
http://www.youtube.com/profile?u ... 173&view=videos



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-2-28 12:57 PM  資料  短消息  加為好友 
...............................



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-2-28 12:57 PM  資料  短消息  加為好友 
.................................



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-3-5 09:40 PM  資料  短消息  加為好友 
喱幾日濕度好高, 達百分之九十五, 正呀! 拿拿聲做檔風玻璃的舊化. 有乜關係?  用消光劑囉!! 驚佢唔夠白化吖嘛!

今日絕大部份的人一做 afv 檔風玻璃的舊化, 就會 : -
1. 保留水撥覆蓋的形狀清潔到晶瑩通透, 其餘面積唔知點解噴到好鬼勻循地”污糟”.
2. 選用沙塵的顏色以類似 XF-57 Buff 為主.

成四十年前的做法了, 當年是創舉, 一流的意念. 而家都係 , 不過, 意念不是技法, 同一意念是可以利用不同的方法產生變化多端的效果 . 而方法呢, 例如都有四十年歷史的紙巾製篷法, 本身沒變, 只是隨著物料的進步跟著演進, 只要是好方法便經得起時間考驗, 成效依然領先.

我心想 : 檔風玻璃是否都係錦樣污糟法呢 (就是1.)?? 今時今日的水撥膠都冇咁靚啦, 果時更沒有唧咀噴玻璃清潔液….掛?!

是否鑊鑊都遇上沙塵暴呢 (2.的顏色) ?? 沙粒重過塵埃好多架喎!

以上 “疑問” 只是講吓笑 , 當然會有發生啦, 可能真的很常見添! 只不過想說 : 意念一樣, 但演繹方法可唔可以變吓呢?!  砌模型我覺得唔係淨係得個砌字, 除左大家都知的想像力, 更可以發揮一吓日常的觀察力, 好多日常在你身邊的事物都可作為砌模型 (不論任何種類模型) 的參考對象.

塵埃? 想唔見到都難呀! 鋪了塵的東西多數都變得白濛濛, glaze 層灰白色上去? 但玻璃是透明的, 便想起透明這名詞在模型界叫 clear, 錦就想起消光劑, 跟住聯想起它的熱門題目 “發白”, 啱晒啦! 找到解決 (2.) 顏色的答案.

輪到 (1.) 嘞. 六十幾年前就已經咁環保? 只利用天然雨水沖洗? 唔落雨錦點呀?  我估……..點都有時抹吓掛. 抹乾淨晒咪冇污漬囉! 仲整乜鬼 jack!! ……..搵個藉口咪得囉  : 打緊仗, 水應該好珍貴, 唔可以浪費, 污糟到某程度才抹幾野, 睇得清就夠嘞. 哈哈! 又可以解決埋 (1.) 的問題.

於是選擇琺瑯消光劑, 因為要塗後可以抹得甩, 其實其他的硝基油和郡仕/雙星水性油都可能得的, 緊記必先要測試其 thinner 對透明膠片有沒有副作用. 任何油類的 flat base 都必須混合其相應 clear 才可塗上, 否則乾後只剩下一堆白粉! 我的比例是一份 flat base 兩份 clear, 不添加任何 thinner 稀釋, 用寬的平筆塗上刻意流下筆痕, 窗框四周最積塵, 便用回細筆沿邊塗多些. 待半乾, 顯現白濛濛時 (初時是乜色都冇的, clear嘛) 便以海綿沾少量 thinner 塗抹成你心目中的模樣, 當然正中央要抹乾淨些啦!

想像吓兵員企在車頭兩側伸手去抹會抹成點樣!!! 車頭燈也同一方法處理, 可惜因為燈的圓周本身造得不好影響效果 . 其實今次有些失策, 就係透明膠片本身花痕較多, 影響清晰度, 繼而影響現時污漬與乾淨位置的反差 . 再者, 這類可以向前放平的活動式檔風窗框, 平放後會積聚更多的塵埃! 而那裡卻是玻璃的內側! 所以玻璃內側也應該須處理, 奈何膠片花痕問題要放棄. 下次, 要捽 compound 先!!!


講左咁多, 最後你會發現, 咦! 其實好簡單咋喎!
係呀! 好簡單架! 就係咁簡單都可以咁好玩囉! 我目的都只想講這句.



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-3-5 09:40 PM  資料  短消息  加為好友 
..............................



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-3-5 09:42 PM  資料  短消息  加為好友 
長官已油好. 噴了 H-20 消光完成.

不過…. 現在才發覺胸膛的兩凸條原來是望遠鏡吊帶 , 之前誤會是摺紋, 唔整啦, 算數了 .

因為身體的姿勢是向前輕微伸出, 望遠鏡便應該離開胸膛, 垂直吊吊 fing, 如果而家才整會好麻煩. 迷彩現在 “真正” 發揮作用 : 睇佢唔倒!!! 應該過到骨!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2009-3-5 09:43 PM  資料  短消息  加為好友 
...........................



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 10:02 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver