回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [人形] 齊齊砌] 小龍女16/10 最後updated on page 25
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-21 12:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 minamilai 於 2007-9-21 07:51 AM 發表

七年之癢,好痕!
出年又做老豆,老婆要我清左间書房比個女同工人;噴油都唔得
等於天星碼頭清場
可以做嘅集體回憶

恭喜 minamilai 兄,一於親呢段時間做其 "彫" 兄,整件好嘢,之後就榮休!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-22 02:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 minamilai 於 2007-9-21 04:12 PM 發表

多謝先,休就休啦,需然我鍾意用原子灰,若有BB响屋企,咪玩泥囉!
不過怕个大女攪攪震

rexlee都叫我玩整整砌,我一早想雕
我決定雕哥布拉女郎,唔記得叫咩名,太耐三姊妹中細妹!第一目標雕起她在28/11完成。
我D老鬼鍾意舊嘢

Wah.......哥布拉 d 囡囡個個都有魔鬼濕柴 ga bor!!!!
期待!!期待!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-22 05:55 AM  資料  短消息  加為好友 
身體打磨完成!!!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-22 05:56 AM  資料  短消息  加為好友 
身體打磨完成!!!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-22 07:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-22 06:52 AM 發表
一個字---絕(呢排會成日用....變左口頭蟬tim)
評語方面:唔洗評啦--引用龍少俠果句<cody出品,必屬佳品>得晒,簡而清(大吉利是,唔係過左身果個啊~)

Wah........你真係唔洗瞓 ga wor!!!女仔人家拱夜瞓,皮膚唔好 ga!!!遲下你就好似我咁有四個眼袋 ga la......
Anyawy,都多謝你咁抬舉小弟!!擦鞋!!
你都快 d 加入砌囡囡行列 la!!等緊你隻拉克絲!!

[ 本帖最後由 codychan 於 2007-9-22 07:33 AM 編輯 ]

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-23 07:11 AM  資料  短消息  加為好友 
姑姑有頭髮 la!!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-23 07:12 AM  資料  短消息  加為好友 
姑姑有頭髮 la!!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-24 03:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 minamilai 於 2007-9-23 07:31 AM 發表
發啦,發啦



QUOTE:
原帖由 光子力 於 2007-9-23 08:20 AM 發表
每次看見cody兄更新製作過程,都有沖動要雕好自已的製作!

一起加油吧!!!!

QUOTE:
原帖由 moss 於 2007-9-23 01:18 PM 發表
cody兄, 努力呀就到終點啦!!!!

Thanks la!!!不過今日停工!!!
啱啱噴完隻 Hi Nu!!!噴咗十五粒鐘!!!!好很累啊...........

QUOTE:
原帖由 明天 於 2007-9-23 01:35 PM 發表
最後兩張.....好似徐子珊....



QUOTE:
原帖由 明天 於 2007-9-23 01:37 PM 發表
呢張仲見到d野....不如post晒出黎啦!

扭蛋來的!!!唔 post la!!!

QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-24 02:49 AM 發表

後面果度D囡囡著咁少,會唔會涷親架~~
全係水著wo~~絕呀

呵......我屋企好熱 ga!!!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-25 02:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2007-9-24 11:50 AM 發表


陰公, 更係比cody除晒d衫.......公仔都唔放過...



QUOTE:
原帖由 PANERAI 於 2007-9-24 03:11 PM 發表
個胸細左D ..................................




閃 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

死仔!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 12:31 PM  資料  短消息  加為好友 
頭髮造形 Ko !!!
又係代客地獄時間了.........



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 12:32 PM  資料  短消息  加為好友 



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 12:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-30 12:39 PM 發表
索呀
..................正
拱快攪店d頭髮??你唔係話比人ko咩

喔.....正所謂七分醉意三分醒......
加上瞓醒冇事 lu,尋日忍唔住攪咗成日.......俾人炳 la!!!

咦........典解今次唔係.............絕嘅......

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 12:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-30 12:49 PM 發表


唉我果 D油量.....唔好提....我飲半杯啤酒都唔得.....
訓醒之後仲要頭痛....唉...真係冇用咯
絕呀.....>我自己<

咦......咁睇嚟你係唯一一個能夠比我灌醉嘅人 wor!!!
絕呀.....!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 01:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-30 01:04 PM 發表


鬼咩....我飲兩啖都會面紅....過一陣就會嘔番出來...我好似完全不能夠飲酒咁...
之後就開始頭痛了
唉.......好辛苦架...呢D經驗仲要萬試萬靈,一次都冇走漏過

呵~~~~~~估你唔到,睇你 d 相個樣都係潮人吖,應該飲得吓 ga bor!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 01:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamtsang 於 2007-9-30 01:13 PM 發表
睇落好似原子穗

喔.......對不起.....引起你的不安.......

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 01:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-30 01:19 PM 發表


飲唔飲得有樣睇??
都唔會出去玩,呢樣果樣咁........點會飲得....我是宅娘的說
返屋企整下模型....整下指甲....做下mask感都冇時間多出來去玩啦

咁又係,唔識我果 d 人睇我個樣都一定認為我好飲得,無嘅,見你扯住口煙,加埋我十足古惑仔的樣貌......
我都係半個宅仔的說.....
主要節目都係同讀 design 班 friend 飲吓咖啡咁 law!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 01:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-30 01:21 PM 發表


原子穗都幾靚女....不過skin黑左D.....

喔........她稱不上靚女吧......身形咁大壇!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 01:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-30 01:31 PM 發表


你拱都叫半個宅仔.......?!
我唔係串呀...我冇串........冇
你都好周星馳wo~


頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 03:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-30 01:35 PM 發表


不過我鐘意佢把聲...好得意...

講到把聲,唔知你有冇聽 903, E 記把聲超頂癮的!!!

QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-30 02:52 PM 發表
老實講...我確實唔係潮....我不單思想上很老土....
其實有時行為上都幾老土....唔好出夜街....唔鍾意一大班人玩(我D同事會O嘴,因為次次都約唔到我)....唔鍾意講粗口(我覺得我唔係一個文化人,但係總覺得女仔人家講粗口好樣衰)...唔喜食煙同飲酒....(因為這兩樣野都會影響到皮膚...食得煙多皮膚會變差...指甲唔靚....又要貴)...我唔追唔好名牌(因為有自信的人是不須要名牌的..呵呵...事實上因為一個字---貴)

最重要....我既偶像係周慧敏...(你有冇見過佢食煙??),我並唔係喜歡佢D歌...我只係希望我好似佢咁既年紀重可以keep得咁好....另一個偶像就係米雪姐姐....所以對健康有害的事...我是不會做的....

喔.........原來小貓咁乖的!!真係睇你唔出,你果次提及男人の浪漫真係嚇一跳!!
一大班人玩,我一時時 la!
講粗口可以加強氣勢喎!!食煙皮膚差......你睇我個貓樣就知 la!!!
呵~~~~你 d 偶像明明唔係你年代 ga wor,難道你虛報年齡???
我最近期偶像係人氣唱作歌手~~~ YUI!!真係好好聽 ga!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 04:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-30 03:25 PM 發表


你又知乜野係男人的浪漫= =,我真係唔知wo....只係見千影呢排成日講所以先跟住講.....
偶像唔一定係要同年代....我只係覺得佢地....有我值得崇拜既地方而已
歌手方面,我覺得唱廣東歌最好聽既係王菲.....低音甜高音準(係高音並唔係假音wo)...而家唔係好多人會唱得到...王菲唱既國語...小調....甚至係黃梅調(佢有表演過架)....都好好聽

老實講...依家既樂壇...我真的沒有留意好耐咯...講出來真的幾老土的說

男人的浪漫唔係你講先 gei 咩??
廣東歌我就鐘意關淑怡!!當年我自已第一隻俾錢買嘅黑膠就係難得有情人,依家仲 KEEP 住 ga!!
近年嘅泳兒,吳雨霏我都係捧場客!!
樂隊就梗係家駒年代嘅 Beyond  la!!
睇嚟你真係一個宅娘 wor.....

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 10:09 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver