回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] ~ F40LM~ UPDATE on pg 18, 24/9/2009
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-13 12:41 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2008-11-12 23:27 發表


過程係就係悶d,但撐過左之後上灰o個吓會好感動

係架都... 不過好耐冇感受過lu... 上一架玩車身改裝都10幾年前....

順手up小小... armarm雕好窗尾intake..  似乎粗左dd... 請插....



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-13 09:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-11-13 17:30 發表


咁又係,啲女人實係咁話:你個衰佬睇四仔就不如睇我喇

你老婆會咁講既咩?

QUOTE:
原帖由 evo85 於 2008-11-13 01:13 發表
Lailo兄, 真係好大project! 勁!
BTW, 有冇你依歸緊既實物車相作參考? 因為好多地方唔明...以呢個intake為例, 唔好話插啦, 我想幫下眼都做唔到...heehee....

我就緊係有啦... 不過都又修正左個型, 尋晚影完相發現左真係大左都幾多, 夜d又up過~~

QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2008-11-13 01:27 發表

x2…呢個 moment有d難想像下個 step係點樣

um... 總之就係f40同f40lm既分別 lor... 夜d影埋s27架f40lm比較一下...

QUOTE:
原帖由 monsterken 於 2008-11-13 18:09 發表
咁你咪話你睇佢, 佢又睇完你, 你怕滿足唔到佢囉~~~~

怪獸兄講野咁深既~~ 不過我唔怕wor~~

QUOTE:
原帖由 yu 於 2008-11-13 17:11 發表
lailo 兄玩好大wo

唔好係咁話我玩得大啦... 你又開架黎玩啦~~~
計劃中既3架f40, 呢架最大鑊, 所以最想砌佢~

QUOTE:
原帖由 skywoo1105 於 2008-11-13 18:31 發表

唔係點叫大龍鳳=. =

你arm wor今次~~

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-13 10:03 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-11-13 22:00 發表
個Intake係用セ野物料来造

係用左最春虫虫既方法.... 成舊用a+b鍊出黎再雕.....

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-14 12:06 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 m_m 於 2008-11-13 22:14 發表
本書d料得唔得呀

仲研究緊~~ 好正wor... 因為有好多我想搵既jgtc裡面既f40既相.. internet係冇既... 可能係太耐之前既野~~ 之後整架taisan易搞好多lor~
加上仲有好多其他相都好正~ thanks m_m~~

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-14 01:06 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2008-11-14 00:11 發表

即係查實呢 F40 同 F40 LM 我都知咩樣…但d detail位我又唔太清楚…加上逐 parts咁detail咁整真係有點follow唔到 XD

我估係因為未做到d大工程, 不過快啦....

之前做緊既intake位, 其實都唔關L唔lm事, 只係本身星星既f40都已經做得麻麻... 只係好過冇咁解, 所以把心一橫搞左佢... 殊不知比想像中難搞好多....

intake位修正中...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-14 01:08 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
s27既f40lm之比較..



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-15 01:22 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 AMG 於 2008-11-14 01:45 發表




Hi,  Lailo,  how are you,

  原裝 Tamiya F40 尾冚 和 車身 其實已存在 fitting problem, 今趟在這些 開合邊緣 敏感位置做 air-duct intake  修正, 難度加大了, 相信 要好小心做多奌 f ...

AMG兄,

fitting問題確係令人頭赤非常, 之前解決左尾蓋同車身既問題, 而家尾bumper亦要思考下點做, 我估.... 都係一刀切左佢出黎再fit番埋會好d...

QUOTE:
原帖由 m_m 於 2008-11-14 09:09 發表


o岩使就好啦
呢本野雖然無再買都有10年8年, 但係都仲有keep住大約20本係道做reference  

嘩, 20本... 我早排仲見到仲有出既wor呢本野?? 係嘛?

QUOTE:
原帖由 yu 於 2008-11-14 12:58 發表

唔好攪我 呢排冇咩心機

冇心機味砌模型lor, arm晒~~

[ 本帖最後由 lailo 於 2008-11-15 01:23 AM 編輯 ]

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-25 02:21 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
UPDATE~

前擾流, 參考"模先生"既制作... 唔係易既wor原來, 想塊板底頂平行真係有d難度... 都搞左一排....
[attach]247176[/attach]
窗尾入風修正, 之前都改左一次, 而家執番d甩漏... 不過好似仲要d時間....
[attach]247177[/attach]
[attach]247178[/attach]

車頭風口形勢修正, 星星個風口都幾似.... 如果係原裝f40.. 但係lm版就唔係好對...
[attach]247179[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-25 02:23 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 m_m 於 2008-11-15 09:55 發表


以前買落啦. 期期買, 買買下好似本本差唔多咁, 無再買lu
依家仲有冇出都唔知

下次過康怡睇下買唔買到先~ 當然係新果 D啦~~

另外, m_m兄趕唔趕要番本書?? 希望比多兩個星期我去scan啦....

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-25 08:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-11-25 05:42 發表
真係同電動士的造法好似、其実電動士真係教我地好多野。

佢架f40有好多地方都做左我想做既野.... 唔洗諗~~ 不過有d野就抄唔到, 而且抄到既做起黎都唔係容易......

QUOTE:
原帖由 m_m 於 2008-11-25 08:19 發表


唔趕, 你scan原先啦   
另外你仲有冇邊部舊ferrari想搵refer呀 ? 睇下我有冇貨
我係機場書店見到有新書賣喎, 不過3舊幾

我記得上次上康怡都見到... 不過冇買到.... 好似2xx~

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-26 12:59 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 LoKLoK 於 2008-11-25 20:32 發表
支持下先,F40LM我都幾鐘意

但只有豬尾出,雖然想買但個模又唔係太好,最後都無買


睇你表演啦

其實fujimi個模型都做得幾好架... 係唔多似真車個樣咁解... 不過組合度唔錯, 唔似真車得黎都幾靚仔.... 所以都唔係買唔過...

QUOTE:
原帖由 Jackelpkw 於 2008-11-25 20:37 發表
窗尾入風好似係勁難整wor~ ]

加油

都唔係好難啫... 不過都係改左兩次, 執左4,5次.....

QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-11-25 21:18 發表
      又係幫lailo打氣啹時候喇.....

又搞d咁野... 一陣又吹6,7版......

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-27 12:34 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2008-11-26 10:04 發表
lailo post d f40 jgtc o既參考圖片上黎睇吓啦

即到~............

[ 本帖最後由 lailo 於 2008-11-27 12:43 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-27 12:35 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
仲有.... (成日要我打足10個字.... 貼圖邊有咁多野講啫~~)



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-27 12:39 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
再黎~~~~~~~~~~~~~~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-27 12:39 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
再黎~~~~~~~~~~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-27 12:41 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
仲有....... 仲有... 好多... 唔post住啦........

之後果 D就係令到我好亂既相啦...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-27 12:46 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 evo85 於 2008-11-27 00:41 發表
架車4前速?

唔係... 後波位有個保險制... 要推開塊板先入到後波.....

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-27 01:11 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-11-27 01:04 發表
LAILO兄你咁樣分分中會一撻就撻著LEO兄架~~

我擺明刮佢火柴~~ 鈴我都覆緊啦~~

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-27 11:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2008-11-27 09:19 發表


嘩d圖好正,jgtc o既圖有無呢?

連條鈴都複緊....咁真係想唔砌都唔得



QUOTE:
原帖由 m_m 於 2008-11-27 09:27 發表


JGTC佢一定有  

JGTC... 我得一兩張... 都係m_m兄本書入面果 D..... 仲要.... 95尾期拋沙板果 D冚辦爛都影唔到個沙板.....

套鈴我估要個零月.... 我而家有d驚驚地... 唔知會唔會就咁冇左對鈴......

QUOTE:
原帖由 m_m 於 2008-11-27 09:30 發表


save 晒落屋企部腦道, 唔太多就post出黎, 多就搵辦法send比你, ok ?

m_m兄... sent埋比小弟丫唔該.......

QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-11-27 10:11 發表


OK,我有睇架、睇下有無多D 、不用再Scan、謝謝M兄。

winston兄... 我尋日上大雄入左本書wor... 叫"bmw m之系譜".. 裡面都有d相架~~~

而且仲有隻91 dtm dvd~~ 如果你冇呢本書, 我過三幾日好番d(病緊...)scan d post去你個post度啦~

[ 本帖最後由 lailo 於 2008-11-28 12:01 AM 編輯 ]

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-28 06:19 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 m_m 於 2008-11-28 09:31 發表


我d圖都無JGTC喎
anyway,   wongleo, lailo 兄, 點 send 比你地, 都有 2~30M ?

email 丫唔該~~

你係我porfile應該搵到我email架啦... 如果冇就pm我啦, thanks~~

QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-11-28 10:27 發表


lailo兄謝謝

客咩氣, 不過相唔算好多... 不過加埋我d存貨應該都唔少架啦~~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:03 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver